روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

امروزانه

سلام

روز بخیر

از صبح اول وقت تا حالا نت قطع بود

اینم شد زندگی؟



دیشب به آقای دکتر گفتم میشه فردا بلوز صورتی بپوشی؟

فرمودن : چرا که نههههههههه

و اینگونه است که در یک حرکت خبیثانه امروز یک ست صورتی ملایم زدم

آخه میدونم چقدر از صورتی خوشش میاد

دارم دلبری میکنم

البته هنوز موفق به دیدار یکدیگر نشده ایم



اون هفته که ماشین را بردیم برای تعمیر (لازم به ذکر است که من همچنان با ماشین قدیمی تردد میکنم)

نمیدونم چی شده بود که دیگه راهنمای ماشین به طور اتوماتیک قطع نمیشد

صبح دادم پدر ببرن درستش کنن

راهنما را زدن یادم میماند... اما قطع کردنش.....



با یکی از آقاهای همسایه بدون هیچ دلیل موجهی هی چپ چپ بهم دیگه نگاه میکنیم

امروز صبح در یک حرکت مزخرف هردو لبخند زدیم و انگار کل حس بد برطرف شد

اومد جلو و سلام و احوال پرسی کرد و بعد هم در مورد پارک ماشین چند جمله ای حرف زدیم و تمام

چیه الکی همه چیز را پیچیده میکنیم

با یه لبخند خیلی چیزا حل میشه




پ ن 1 : روز به روز شلوغ تر میشم... و بسیار خوشحالم

پ ن 2 : چند تا مناسبت زیبا در پیش داریم که همش نیاز به خرید هدیه داره

پ ن 3 : اوضاع خواهرم خوب نیست

پ ن 4 : منو و انجیر و تابستان یه دوستی دیرینه داریم


نظرات 8 + ارسال نظر
حامد یکشنبه 22 مرداد 1396 ساعت 12:12 http://hamed-92.mihanblog.com/

سلام بر آقا و خانوم صورتی
چه ست جالبی
عاشقانه هاتون مستدام
امان از این لوازم یدکی چینی آشغال که تو بازار ریخته امروز قطعه یدکی عوض میکنی فردا خراب میشه

سلام و روز بخیر
متشکرم
واقعا که وای از این بازار چینی

سعید یکشنبه 22 مرداد 1396 ساعت 19:30 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو جانم
خوبی؟
منم یه خودرو مدل 78 دارم و یه خودرو 89
اکثر تعمیراتشو خودم انجام میدم مخصوصا قدیمیه رو
مشکل قطع کن راهنما هم پیش اومد که خودم با یه ایده ساده برطرفش کردم
الانم دارم مشکل سرعت سنج رو با ایده ی خودم برطرف می کنم
یه همچین پسر عموی هنرمند فنی و دست به آچاری داری
می خوام ایده هامو به شرکت سازنده بفروشم
شاد و عاشق باشی

سلام بر پسر عموجان
ممنون خوبم
ما سعی میکنیم یه خرده ماشینهامون به روزتر باشن... بخاطر همین تعمیرات و این حرفا
قطع کن راهنما را نمیخواست ایده بدی یه کار خیلی ساده داشت که به راحتی درست شد و نیاز به هیچ ایده و سختی و دست به آچار شدنی نداشت
شما هم زیاد خودت را اذیت نکن
بهتره تو حوزه های فعالیت خودت ایده بدی

آقای پدر یکشنبه 22 مرداد 1396 ساعت 22:31 http://daddyon.blog.ir

الف) من هروقت تورو‌میخونم در گیر ماشینی.یا خرابه، یاجریمه شدی، با سرجای پارک خون ریختی یا... نمیشه از وسایل تردد عمومی استفاده کنی کلا؟
ب) اقای همسایه از ست صورتیت خوشش اومده،.. ببین اگر فردا تحویلت گرفت؟
ج) خدا سایه آقای دکتر کم نکنه که به تو‌شور حال میده. صرفا بواسطه بودنش.

الف) جدی اینطوریه؟؟؟؟
درگیر پارک که زیاد هستم چون کوچه دفترم خیلی کوچه شلوغیه و همیشه درگیریم با این قضیه ... نوچ نمیشه ...

ب)

ج) متشکرم

دلژین دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 06:20 http://delzhin.blog.ir

پیرهن صورتی دل من و بردیییی


خانم دکتر یه چیز جالب بگم
آقای دکتر به محض اینکه وارد کلینیک شده بودن دوتا خانم منشی زحمت کشیده بودن و با هم همین را براشون همسرایی کرده بودن

رسیدن دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 08:55

سلام خوبی خانمی . ایشالا که خوشی های بیشتری جلو راهت باشه


سلام به روی ماهت
ممنونم

گمنام دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 08:56

با سلام
سعدی شیراز فرموده اند:
آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است ، با دوستان مروت با دشمنان مدارا
با اینکه یک سطر است اما دنیایی مفهوم را همراه داره و نسخه شفا بخشی است برای همه دوستی ها و دشمنی ها.
بقول شما وقتی با یه لبخند مشکل حل میشه چرا مدت ها چپکی و راسکی همدیگه را نگاه کنیم

در مورد صورتی هم رنگی است دلنشین و ملایم . نه گرمی و آتش قرمز را داره و نه سردی ابی و سایر رنگ های سرد را

خوب هست هدیه دادن و هدیه گرفتن البته هدیه گرفتن شیرینتره

سلام به روی ماهت گمنام جان خان

سعید دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 13:35 http://www.zowragh.blogfa.com

اااااااااااااا
اینطوریاااااااااااسسسسسسسسسس
اگه راست میگی بگو ببینم چرا خودت راهنما رو تعمیر نکردی هااااااااااا
خب ماشین روآی منم به روزه ولی از قدیمیه راضی ترم
یه پیکان 78

خب میگم عزیزدلم شما هم خودت تعمیر نکن
میگم بده آقای تعمیرکار
پیکان؟

سعید دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 18:21 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام بر دختر عمو جانکم
خوبی؟
آره پیکان دارم
عاشق پیکانم یه ماشین کم خرج ساده و سخت جون و محکم و همه جا رو
تا جایی که بتونم و وقت شو و آچارشو داشته باشم خودم تعمیر میکنم
کار خیلی از تعمیرکارا رو قبول ندارم
بارها شده آخرش خودم مجبور شدم تعمیر کنم

سلام بر پسر عموی خودم
متشکرم
اتفاقا هرکسی بتونه کارهای خودش را خودش انجام بده حتما به بهترین نحو انجام میده ... دلسوزانه تر و بهتر
خیلی هم کارت درسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد