روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

نامه شماره 4

سلام بهترین بهترین من

صبح من زیباست چون تو را دارم

چون عشقت در قبلم مثل یک آتشفشان فعال و روشنه  و هر لحظه فوران میکنه

عشق تو منو گرم میکنه

عشقت منو به حرکت در میاره

و عشق توست که لحظه های زندگی را برام قابل تحمل میکنه

از عشق توست که عاشق میوه های کاجم

از عشق توست که یاد گرفتم از رنگها لذت ببرم

از عشق توست که عاشق بوهای تازه ام

از عشق توست که به دستهای مردم خیره میشم و دنبال انگشتهای تو میگردم

از عشق توست که نورها منو به وجد میاره

و از عشق توست که دلم طلوع را میخواد

نازنینم

عشقت به من زندگی یاد داده

عشقت به من انگیزه زندگی داده

عشقت برام مقدسه ، چون قداست و پاکی را از عشقت یاد گرفتم

من با عشق تو قدم به قدم به خدا نزدیک تر شدم

من با عشق تو راه آسمان را یاد گرفتم

من با عشق تو آنقدر آموخته ام که حالا دلم میخواد یه جوانه کوچک کنارم باشه که بتونم بهش عشق بیاموزم

من با عشقت زنده ام

امروزم را بعد از نام و یاد خدا با عشق تو شروع کردم

و الان از هر روز عاشق ترم

از هر روز بیشتر دوستت دارم

تمام یاخته های تنم تو را صدا میزنه

و اینقدر پر از شور و حرارتم که میتونم مثل یک خورشید به لحظه هات بتابم

دوستت دارم

دوستت دارم

دوستت دارم


نظرات 3 + ارسال نظر
مریم بانو یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 10:31 http://www.rozhan313.blogsky.com

همییییشه عاااشق و دل شااد باشی...
خیلی قشنگ بود

سحر یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 12:52

برای نانا نوشتی؟خوش بحالش دوسش داریاااااااا

سحر جان
خیلی خیلی خیلی دوستش دارم
برامون دعا کن

mehdi دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 09:31 http://spantman.blogsky.com

سلام دوست من
رفتم و در مورد این بیماری ه که می گی تحقیق کردم
به نظرم اصنم بیماری نیست
بعضی ها موهاشون خودش می ریزه
بعضی ها هم می رن آرایشگاه
بعضی دیگه هم خودشون می کننش

خواستم حالت عوض شه
نمی دونم اگه بدت اومد قبولش نکن این کامنت و ببخشید اصن

نه نظرت هست
ولی به نظر من که بهش دچارم بیماریه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد