روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

اسم حس

سلام

روزتون شگفت انگیز



تا حالا شده اسم حسی را که دارین ندونین؟

ندونین غمگین هستین.. آزرده این... دلگیرین... دلتنگین...

ندونین شاد هستین... هیجان زده این... لبریز شوقین...

به بغضی ته گلوتون باشه که ندونین از شادی زیاده یا از یه غم...

تا حالا شده دلتون بلرزه و ندونین چرا؟


نظرات 8 + ارسال نظر
علی یکشنبه 10 دی 1396 ساعت 10:42 http://eshqh.blogsky.com

آره
خیلی وقتا این طوری شده ام
الان کمی اونجوریم
و چقدر پرواز رو دوست دارم
مممممممممممنون این اکتشافت

عاطفه یکشنبه 10 دی 1396 ساعت 12:21

الان اینطوریم

اخیش... کسی هست بهت دلداری بده؟؟؟؟
درکت کنه؟؟؟
کنارت باشه
آرومت کنه

هفت دقیقه یکشنبه 10 دی 1396 ساعت 13:37 http://7min.blogsky.com

نه نشده

خدا را شکر
انشاله هیچوقت نشه

پریسا یکشنبه 10 دی 1396 ساعت 13:59

اوهوم من شده .
خیلی حس بدیه اصلا اعصابت خورده

میدونی خوبیش اینه که یکی باشه که این حالت را درک کنه و بلد باشه حالت را خوب کنه

رسیدن دوشنبه 11 دی 1396 ساعت 08:31

برا منم خیلی پیش اومده عزیزم

انگار همه در یک دوره ای این احساس را داریم

عاطفه دوشنبه 11 دی 1396 ساعت 11:46

کسی درک نمیکنه این حسو که بخواد دلداری بده البته گاهی برای یکی از دوستان مجازی میگم حسمو حرفاش بهم آرامش میده

خوبه که دوستایی باشن که آدم را درک کنند

الی دوشنبه 11 دی 1396 ساعت 22:28 http://elhamsculptor.blogsky.com/

منکه کلا تو نامگذاری مشکل دارم
همه حسامم معمولا قرو قاطیه


خودمم همینطوریما

تاوان سه‌شنبه 19 دی 1396 ساعت 10:29

سلام
ضمن احترام به حسی که داری ، به نظرم چنین حسی وقت بیکاری سراغ آدم میاد. وقتی بیکاری و بلاتکلیف . وقتی که توی دوراهی منطق و احساس سرگردانی ...
سعی کن دلمشغولی برای خودت دست و پا کنی یا ذهنت را با چیزی شایسته آن درگیر سازی ... تنبلی را که کنار بگذاری پریشانحالی هم می رود پی کار خودش .

سلام به روی ماهت
من اصلا بیکار نیستم
ایشون هم بیکار نیستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد