روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

مداد رنگی

سلام

روزتون خوش و خرم


چقدر برای عیدی خریدن وقت و هزینه میزارید؟

اصلا کسی را دارید که براش عیدی بخرید؟

دوست دارید پول عیدی بگیرید یا هدیه؟

چند تا کوچولوی دوست داشتنی دور و برتون هست که قصد دارید براشون عیدی بخرید؟

چی عیدی میخرید؟

اینا چیزهایی هست که دوست دارم در مورد تک تک شما دوستام بدونم

چون خودم خیلی عیدی خریدن را دوست دارم

بخصوص برای کوچولوهای دور و برم

خیلی وقتا برای کوچولوهای دور و برم مداد رنگی کادو خریدم... و از اینکه مداد رنگی کادو بگیرم خیلی خیلی خوشحال میشم

الان هم بساط مداد رنگی هام را باز کردم روی میز دفترم... دقیقا وسط میز کار... میخوام یه سری کارت پستال خوشگل برای امسال درست کنم

برای عزیزای خودم

بعد هم چندتایی باکس کوچولو و خوشگل

دوست دارم همیشه هدیه ها را با باکس های دست ساز و خوشگل و جینگیل پینگیل خودم بدم به عزیزانم

تولد للی هم فروردین هست

براش یه دستبند و انگشتر مسی خریدم

تولد مغزبادوم هم توی فروردین هست.. میخوام براش یه کیف مدرسه خوشگل بخرم

کلا بیشترین هزینه ی امسالم برای عید همین عیدیها و هدیه ها هستند... وگرنه برای خودم چیز خاصی نخریدم و قصد خرید هم ندارم




پ ن 1: هنوز آقای دکتر حالشون بهتر نشده... دارم یواش یواش نگران میشم

پ ن 2: دفترم احتیاج به خونه تکونی داره و من اصلا حالش را ندارم

پ ن 3: کاغذها و مقواهای رنگی رنگی ... مدادرنگی ها... چسب و صدای بریدن کاغذ و مقوا... حالم را خیلی خیلی خوب میکنه

نظرات 11 + ارسال نظر
soly یکشنبه 19 اسفند 1397 ساعت 11:04 http://www.soly61.blogsky.com

من 3 تا فینگیلی دارم که براردزاده هام هستن .دقیقا موندم چی بگیرم!پارسال 3تا هاپوی کوچولو با نمد دادم درست کردن و توی دستاشون یه مبلغ کوچولو گذاشتم .واقعا امسال نمیدونم چیکار کنم. لطفا راهکاراتو برای من بگو تیلو جوون.

زنده باشن
اینا زیبایی های زندگی هستند
چه کار قشنگی کردی
امسال براشون مداد رنگ بخر
از این مداد رنگهای فانتزی کپل مپل
یا یه بازی فکری
من خودم لباس را ترجیح میدم

رسیدن یکشنبه 19 اسفند 1397 ساعت 11:58

سلام عزیزم.
من متاسفانه بخاطر حقوق خیلی کمی که میگیرم فقط سالی یه بار کادو تولد فقط به خواهر برادر و بچه‌هاشون میدم . خودم عیدی گرفتن پول دوس دارم . آخه هرچی برام میخرن معمولا مناسب من و استفاده و روحیاتم نیس .
تو که همیشه دست به کادو خریدنی. واقعا مثلت ندیدم

تو که همش داری با دوستات هدیه های بی مناسبت میدی
تو که از همه مهربون تری
سالی یه هدیه به نظر منم کافیه
راست میگی پول که هدیه بدیم طرف مقابل میتونه هرچی دلش میخواد و دوست داره برای خودش بخره

سعید یکشنبه 19 اسفند 1397 ساعت 12:44 http://www.zowragh.blogfa.com

اوه دلتنگی همچین به ما آقایون اثر می کنه که پدرمونم در میاره
من خودم وقتی دلتنگ میشم اصلا مریض مریضم
راستی با مودم چیکار کردی
بنظر من که یا مودمو عوض کن یا سیمکشی رو خودتو راحت کن

واقعا شماها هم دلتنگ میشین؟
من که فکر میکنم این حس در شماها خیلی بیرنگه... البته نظر شخصیم را گفتم شما ناراحت نشو
مودم هم همچنان با اتاق من لج هست
مودم اشکالی نداره که اگه داشت بقیه خونه را ساپورت نمیکرد
حتی روی پشت بام هم تست کردم دیدم اینترنت هست
سیم کشی هم کار من نیست و اونقدر گرون شده که اصلا مقرون به صرفه نیست

سعید یکشنبه 19 اسفند 1397 ساعت 12:47 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام به دختر عمو تیلوی ماهم
خسته نباشی پهلوان
خدا قوت دلاور
عرضم به خدمتت که من چند تا خواهر زاده و برادرزاده تو سنای مختلف دارم از 3 ماهه تا 25 ساله
عاشق همشونم هستم
آره عیدی میدم اما به همشون پول میدم
اما کاری که تو میکنی بهتره یعنی هدیه های دست ساز دادن
ولی من چون از این هنرها ندارم به قولی خشکه حساب می کنم

سلام به روی ماهت
چقدر خوش به حالت هست
من کلا دوتا خواهر زاده دارم
البته من فقط به کوچولوها عیدی نمیدم
در ضمن کارت پستال های دستساز قسمتی از عیدی هستند... دوست دارم هدایا خوب و باحال باشن

نسترن یکشنبه 19 اسفند 1397 ساعت 13:55

عیدی نمیدهم و عیدی نخواهم گرفت...میخوام کنج عزلت اختیار کنم امسال خودت میدونی چرا
کوچولو هم نداریم همه ماشالا به سن عیدی دادن رسیدن

من کلا از عیدی و کادو ولنتاین خوشم نمیاد...نمیدونم چرا ولی حس خوبی نمیگیرم یجوریه مثل رفع تکلیف میمونه..کادو بده کادو بگیر یا عیدی بده و عیدی بگیر...بیشتر کادو هایی که به مناسبت های خاص مثل تولد یا روز یکسری مشاغل مثل معلم پرستار یا حتی روزدانش اموز رو میپسندم چون مثل قرارداد دوطرفه نیست و یکی با نهایت عشق و مهربونی به طرف مقابل کادو میده..کادو بی مناسبتی هم دوست دارم و چندبار گرفتم و چندبار به دوستام دادم.

اقا من تلگرامم قطعه تلگرام شماهم قطعه؟سراسریه یا برا من اینجوری شده فقط؟

عیدی نمیدم و عیدی نمیگیرم نداریم
پاشو خانم
پاشو یه تکونی به خودت بده و برای همه عیدی بخر و از همه هم عیدی بگیر
اصلا هم زوری و بدون محبت نیست
همه ی هدیه ها یه مهربونی پشتشون هست
نه تلگرام من که درسته

نینا یکشنبه 19 اسفند 1397 ساعت 16:37

من به خواهر برادر و شوهر خواهر و زنداداش عیدی میدم و کادوی تولد.گهگاه هم هدیه های بی مناسبت به اعضای خانواده و دختر دوست صمیمی ام.امسال برای خواهر و زنداداش مانتو عیدی خریدم.برادر ساعت و شوهر خواهر کیف چرم.کلا از هدیه دادن خیلی لذت میبرم.بخاطر گرونی جینگیل های همراه هدیه ها را امسال فاکتور گرفتم.خودمم بیشتر دوست دارم کارت هدیه کادو بگیرم.

چقدر خوب
عزیزدلم
الهی همیشه شاد و سلامت باشین
منم هدیه دادن را خیلی دوست دارم

خانووم یکشنبه 19 اسفند 1397 ساعت 17:23

برای خانواده میم و دوتا خواهر و برادر خودم + دو تا از خواهرزاده‌هام. نقدی نمیدم چون این کار مخصوص آقایون و مادربزرگ، پدربزرگ‌هاست. یه یادبود کوچیک. مثلا امسال یه سرمه‌دون برنجی پیدا کردم که دو بند انگشت بود منم ۸ تا خریدم تا کادو بدم.
عیدی هم فقط از خواهرای خودم و معمولا پارچه میگیرم.
میم هم که اصلا و ابدا از هدیه خوشش نمیاد. تمام.

دکتر آقای دکتر خودتی عزیزم. دلش تنگ شده که خوب نمیشه. یه قرار بذار تا سلامتیش دوباره برگرده.

چقدر خوب
چه خوش سلیقه
اخ اخ که چقدر دلم تنگه برای آقای دکتر و قرار عاشقانه هیچ جوره جور نمیشه

سعید یکشنبه 19 اسفند 1397 ساعت 19:49 http://www.zowragh.blogfa.com

آره دختر عمو جان دلتنگی به ما هم اثر میکنه
اما شما خانما راحت میتونین درد و دل کنین یا گریه کنین و خالی بشین
اما ما آقایون تو این موارد محدود تریم واسه همینم اکثر اوقات بروز نمیدیم اینه که غمباد میکنیم و میفتیم

راست میگی
ما غر میزنیم و گریه میکنیم
شماها با غرور زل میزنید به آدم و میگید که هنوز طاقت دارید
ولی من بغض میکنم از اینهمه دلتنگی... میخوام بمیرم

فرشته دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت 11:24

من به خواهرام وخاله زاده ها عیدی میدم و کار دست ساز دوست دارم بدم ولی بعضی ها عشق توی این کارا رو با خساست اشتباه میگیرن متاسفانه

من کار دست ساز را کنار یه هدیه استفاده میکنم
اینطوری مزه ش بیشتره

بهامین دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت 12:03 http://notbookman.blogsky.com

من عاشق حال هوای این روزا و عید و ملزومات کنار عیدم
عیدی گرفتن دوست دارم و هنوز عیدی میگیرم
و خوشحالم چند سالی هست که به دو آجیلمون باید عیدی بدم و هرسال واسشون هدیه میخرم ،هدیه ای که خودشون بهم میگن ،اونم در جواب اینکه دوست دارید چی عیدی بگیرید
عیدی کادو باشه بهتر اززپولِ بنظرم هرچند اکثرا واسه عیدی پول میدن.
امسال هم هردو گفتن عروسک یکی از شخصیت های کارتون سگ های نگهبان

راست میگی
حال این روزها عالیه
ملزومات عید که خودش کلی انرژی میده به آدم
چقدر خوبه این کاری که ازشون میپرسی
چقدر بهشون مزه میده

دلنوشته های نیایش دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت 13:54 http://niiyayesh1351.mihanblog.com/

اگر میخواهی
عطر شادمانی را در آغوش بگیری
مهربانیت را بی‌دریغ جاری کن

(اسفند) ، ماه خانه تکانی دلها

چقدر زیبا
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد