روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

نگاهی به سایه روشن

سلام

چهارشنبه تون پر از حس های خوب و ناب


عزاداری هاتون قبول

اگه نذری داشتید قبول باشه ... امیدوارم یاد دوستای مجازی هم بوده باشید


آقای دکتر همیشه نگاه مخصوصی به مراسم و مسائل مذهبی دارن

نگاهی که من خیلی خیلی ازش خوشم میاد

زوایایی که نادیده گرفته میشن را با ذره بین نگاه میکنن و اصولا برای من هم تعریف میکنن

دیشب از غریب و در سایه ماندن عده ای از یاران و کاروانیان امام حسین حرف میزدن

از «ام کلثوم» ...

و من فقط و فقط اشک ریختم

به راستی چند نفر از این هفتاد و دو نفر در این قصه روشن و واضح دیده شدند؟

چقدر با کاروانی که همراه امام حسین بود و بعد از امام حسین سختی های بسیاری تحمل کرد، آشنا هستیم؟




پ ن 1: دیروز کلی مهمان داشتیم


پ ن 2: در سلسله تمیز کاری های این چند روزه توی دفتر، مقواها و کاغذهای رنگی را گذاشتم جایی که تو زاویه دید همیشگیم باشن

نمیدونید چه حس خوبی بهم میده


پ ن 3: خواهرم برای رسیدن نی نی لحظه شماری میکنه و من دلواپسم

نظرات 5 + ارسال نظر
رسیدن چهارشنبه 9 آبان 1397 ساعت 09:04

سلام عزیزم. تو همیشه نگاهت صاف تر و زلال تر بوده راجب مذهب و دین . واقعا خوش به حالت . من فاصله م داره روز به روز زیادتر میشه با همه این چیزا .
از خدا میخوام زایمان خواهرت باعث رونق دوباره عشق و زندگی خانوادگی ش بشه . آمین

سلام به روی ماهت
منم رابطه م با مذهب همچین تعریفی نداره
گاهی احساس میکنم نقطه های اتصالمون به مذهب هر روز بیرنگ تر میشه
خدا خودش کمکمون کنه
الهی آمین
کاش اینطوری بشه

روشن چهارشنبه 9 آبان 1397 ساعت 11:14 http://roshann.blogsky.com

سلام تیلو جانم
خواهرجانت هم انشالله به سلامتی زایمان میکنه:)

سلام به روی ماهت
متشکرم
انشاله به دعای شما عزیزان

رافائل چهارشنبه 9 آبان 1397 ساعت 11:35 http://raphaeletanha

سلام. خوشحالم که برگشتی.
ان شاءالله خواهرت به سلامتی فارغ میشه و دلنگرونیهاتون تموم میشن.

سلام به روی ماهت
ممنون عزیزدلم
انشاله
با دلای مهربونتون دعا کنید ... متشکرم

فرساد چهارشنبه 9 آبان 1397 ساعت 12:29

سلام
خوشحالم برگشتید

امسال درمورد انار نمی نویسید، سال گذشته یادداشت شما باعث شد من برم انار بخرم

سلام
چقدر حس خوب گرفتم از کامنتت
باید از انار نوشت...
حالا امسال خریدید یا بنویسم؟

مردیت چهارشنبه 9 آبان 1397 ساعت 17:33

یک دوست مسیحی خارجی دارم.نمیدونسنم چطور امام حسین رو تعریف کنم و چی بگم.تنها کاری که کردیم گفت دوست داره عزاداری ببینه وسط کشیک بردیمش بیرون تا ببینه
انشاالله خدا همه حاجت هات رو میده.دلواپس نباش

چه کار قشنگی کردی
چقدر خوب که اینهمه خوبی ... هنوزم برای همه وقت میزاری
انشاله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد