روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دوشنبه

سلام

طاعات و عزاداریهاتون قبول

التماس دعا



از صبح رو دور تند بودم که تعطیلی فردا جبران بشه

یه کمی هم دفتر را مرتب کردم

یه برنامه گذاشتم روزی یه گوشه ی کوچولو را مرتب و تمیز میکنم

اینطوری حس بهتری از تمیزی میگیرم و هر روز یه قسمتی مرتب میشه




پ ن 1: هنوز دارم انگور میخورم

انگورهایی که حسابی آفتاب خوردن و طلا شدن


پ ن 2: خانم همسایه برام لواشک آورده بود

لواشک هایی که خودش درست کرده بود و خیلی خوشمزه بود


پ ن 3: از حال خوبتون بنویسید تا انرژی های منفی به اجبار هم که شده دور بشن


پ ن 4: دیشب خواب میدیدم با یه دختر چادر نشین وسط یه دشت بزرگ دوست شدم و مهمان عصرانه شون هستم...

نظرات 1 + ارسال نظر
فندوقی دوشنبه 7 آبان 1397 ساعت 14:41

حال منو خوندن نوشته های تو خوب میکنه.
حال منو حال خب دوستام خوب میکنه.
آفرین آقای دکتر
نخل کاشتی یهنی؟ آفرین
انگور و لواشک نوش جونت


تو که خودت حال خوب کنی .... نیاز به هیچی نداری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد