روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

درخواست مرخصی

سلام دوستای خیلی خیلی مهربونم

امیدوارم روزهاتون پر از شادی و خوشی باشه


از این همه ابراز محبت و کامنت متشکرم

نرسیدم کامنتها را تایید کنم و جواب بدم ... اما خوندمشون و لبریز عشق و محبت شدم

این روزها شلوغی دفتر کارم از حد گذشته

در حدی که حتی خواب و خوراک درست و حسابی هم ندارم

و اگه وقتی داشته باشم باید صرف انجام امور کاری کنم.... شبها هم خیلی دیر میرم خونه و عملا جنازه میرسم ...

اونقدر شلوغم که حس یه لاک پشت پیر را پیدا کردم که وسط یه جریان تند از یه مسابقه قرار گرفته و هیچ کاری عملا از دستش بر نمیاد

خلاصه که حال دلم خوبه

کارهام روی رواله

هرچند مثل هر سال این موقع پول در نمیارم

هرچند مشتریهام عین همیشه نیستن

هرچند حال همه مون یه جورای دیگه س.... اما من شاکرم و راضی به رضای پروردگار


امدم ازتون مرخصی بگیرم ، و چند وقتی برم دنبال کارهای خودم

انشاله از اول آبان دوباره روی روال عادی برمیگردم و هر روز چند بار به هرکدومتون سر میزنم و از اینکه بهم سر میزنید بینهایت خوشحال میشم




پ ن 1: سر دیگ های نذری خیلی هاتون را یاد کردم ... و از خداوند حاجتهاتون را خواستم

پ ن 2:  به لطف پروردگار اوضاع خواهرم بد نیست.... به دعاهاتون نیازمنده...

پ ن 3: مغزبادوم کلاس اولی شده و یهو شده یه آدم دیگه... تغییراتی که من براشون دلم ضعف میره

پ ن 4: عاشق پاییزم و هرسال ابتدای این فصل شکوهمند را از دست میدم

پ ن 5: کاش این روزهای سخت بگذرن و روزهای بهتری در راه باشن

نظرات 16 + ارسال نظر
لاندا سه‌شنبه 3 مهر 1397 ساعت 11:34

ای جان عزیزم. خدا رو شکر که سرت شلوغه. همیشه همینجوری شلوغ باشه الهی.
خدا بخواد 5شنبه داریم میایم اصفهان. احتمالا ظهر میرسیم و تا جمعه ظهر هستیم. میخواستم ازت بپرسم واسه 24 ساعت کجاها رو پیشنهاد میدی که بریم؟

لاندا سه‌شنبه 3 مهر 1397 ساعت 11:35

ای جان عزیزم. خدا رو شکر که سرت شلوغه. همیشه همینجوری شلوغ باشه الهی.
خدا بخواد 5شنبه داریم میایم اصفهان. احتمالا ظهر میرسیم و تا جمعه ظهر هستیم. میخواستم ازت بپرسم واسه 24 ساعت کجاها رو پیشنهاد میدی که بریم؟


چقدر دیر این پیام را گرفتم
چقدر حیف
چقدر تاسف خوردم

SOLY سه‌شنبه 3 مهر 1397 ساعت 13:43

ان شالاه هرجا هستی خوش وخرم باشی. دلم برات تنگ میشه عزیزم.مراقب خودت باش.

با شمای دوست عزیز

روشن سه‌شنبه 3 مهر 1397 ساعت 13:56 http://roshann.blogsky.com

با این ک دلم میگیره یک ماه نباشی ولی برو...
مراقب خودت خیلی خیلی باش
دلمون برات تنگ میشه عزیزکم:)

تو این یک ماه تو هم نیستی
دنبال درس و دانشگاهی... اصلا معلوم نیست بعدش هم برای ما وقت داشته باشی

رسیدن سه‌شنبه 3 مهر 1397 ساعت 14:57

موفق باشی. همین که حالت خوبه خیالم راحت شد

ممنون مهربون

انتخاب هایم مرا به اینجا رساند پنج‌شنبه 5 مهر 1397 ساعت 11:49

کارت پر برکت تیلو جانم
امیدوارم سرت حسابی شلوغ باشه و حسابت پر از پول


ممنون
انشاله .... جیب پر پول برای همه باشه

دریا جمعه 6 مهر 1397 ساعت 17:12

سلام تیلو جان
ان شائ الله هر جه هستی حالت خوب باشه
دلم برات تنگ شد

سلام به روی ماهت
دل به دل راه داره

اناهیتا شنبه 7 مهر 1397 ساعت 16:50 http://khaterateman1369.blogsky.com/

تیلو جان ایشالا که کارات خوب پیش میره یه قرار عاشقانه پاییزی هم میری تا خستگیت در بیاد

قرار عاشقانه کجا بود عزیزدلم
همش داشتم کار میکردم و اصلا نفهمیدم پاییز شده

نل دوشنبه 9 مهر 1397 ساعت 00:05

خیلی زشته ازت بیخبرم
خوبی؟؟

راست میگی خودمم قبول دارم کارم زشته

روشن دوشنبه 9 مهر 1397 ساعت 00:24 http://roshann.blogsky.com

خیلییی جات خالیه تیلو:(
مراقب خودت هستی دیگه ن؟؟
شادباشی

فدات بشم مهربون

روشن دوشنبه 9 مهر 1397 ساعت 00:25 http://roshann.blogsky.com

خیلییی جات خالیه تیلو:(
مراقب خودت هستی دیگه ن؟؟
شادباشی

فدای مهربونیات

نل سه‌شنبه 10 مهر 1397 ساعت 16:10

سلام تیلو :))) بعد از قرن ها!
ایشالا خواهرت خوب شن به زودی
فقط یه لینک از وبلاگ قبلی من بود رفتم توش و پشمام ریخت چون در مورد داعش و اینا نوشته بود که قطعا من نیستم :( نمیدونم کیه :(

سلام به روی ماهت
والا بعضی از وبلاگا اینطوری شده منم میرم شاخ در میارم

لیلی سه‌شنبه 10 مهر 1397 ساعت 22:10

جات خالیه گندم جان
امیدوارم موفق باشی در کارهات

بهم لطف داری لیلی قصه های عاشقانه

رسیدن چهارشنبه 11 مهر 1397 ساعت 15:48

هر روز چند بار سر میزنم

منو شرمنده محبتت میکنی

رهآ پنج‌شنبه 12 مهر 1397 ساعت 16:39 http://rahayei.blogsky.com

خوبی تیلوجانم؟
خواهری خوبه؟ اوضاعش چطوره؟

فدای مهربونیات

هنرمند جمعه 13 مهر 1397 ساعت 15:57 http://www.honar5556.blogfa.com

وای چه روزگاریست
که جام می ما خالی شده
وپرشده از دستهای آلوده
.....................
سلام وخداقوت [سبز][گل]

سلام به روی ماهتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد