روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

اسکای هم؟؟؟؟

سلام

روز و روزگارتون پر از حس های خوب


لابلای روزمرگی ها و شلوغیها به خودم دقایقی را جایزه میدم که بیام و به دوستای وبلاگی سر بزنم

ولی چند روزی هست که درگیر این گیر و دار بلاگ اسکای هستم

نه باز میشه... نه نظر ثبت میشه... نه میشه به راحتی پست گذاشت...

گویا که داریم به درد بلاگفا دچار میشیم...

باید دسته جمعی یه فکری بکنیم


مامان از صبح خیلی زود در حال انجام کارهای روتین برای نذر فردا بودند

امسال نتونستم هیچ کمکی بکنم

اونقدر که توی دفتر گرفتارم و شب ها خسته...

انشاله فردا که تعطیل هستم بتونم جبران کنم

انشاله که همتون را سر دیگ های نذری دعا خواهم کرد ... و انشاله اونقدر لایق باشم که صدام شنیده بشه




 پ ن 1: ممنونم از اینهمه انرژی که برام میفرستید

پ ن 2: گلدان کوچولوی روی میز را یادتونه... با برگ های تازه و ریزه میزه هر روز به من حس خوب میده

پ ن 3:  صدای زنگ و آلارم گوشیتون را هر چند وقت یکبار عوض کنید... حس های تازه ای بهتون منتقل میشه

پ ن 4: عاشق مشکی پوشیدن آقای دکتر برای ایام محرم و صفر هستم...

پ ن 5: سر صبح با چند تا بوق و دست تکون دادن اعصاب دیگران را خرد نکنیم...والا اون چند ثانیه هیچ جای زندگیمون را تغییر نمیده

نظرات 7 + ارسال نظر
لاندا سه‌شنبه 27 شهریور 1397 ساعت 09:17

وای مرسی که دعامون می کنی. این روزا خیلی حال و هوای خاصی داره. کاش بتونیم بهره ببریم.

الهی آمین
کاش هممون بهره مند باشیم
کاش لایق باشم که دعاتون کنم

رسیدن سه‌شنبه 27 شهریور 1397 ساعت 11:52

انشاءالله نذرتون قبول باشه و همه سال تندرست و شاد باشید.

ممنون عزیزدلم

رضا سه‌شنبه 27 شهریور 1397 ساعت 12:24 http://bihamta96.blogsky.com


معرفی کتاب:

تنها باش و در میان باش

بزرگترین معما و عذاب جانکاه بشر مدرن همانا دیالکتیک و تضاد فرد و جمع است: تنها بودن در جمع! و این وضعی غیر قابل تحمل است. ... این همان وضع آخرالزمان وجود است که امروزه همه به آن مبتلایند و جان می کنند. و گرایش به مواد به قصد فرار از این تضاد می باشد.

" تنها باش و در میان باش " علی (ع) : اینست موقعیت بر حق و انسان رستگار شده آخرالزمان.

انسان آخرالزمانی جبراً تنها و مبتلا بخویش است و این وضع مستمراً شدیدتر می شود و لذا تاب تحمل جمع را ندارد و با روابط خود به زجر و عداوت می افتد و تروریست می شود.

فقط با درک حق این سخن علی ( ع ) است که می توان خانواده را حفظ کرد و در جامعه مطرود یا دیوانه و تروریست نشد.

" تنها باش و در میان باش " به معنای پایان تاریخ عشق زناشوئی نیز هست....

از کتاب پدیده شناسی هویت انسانی استاد علی اکبر خانجانی ص 67

ممنونم از معرفی کتاب

بهار شیراز سه‌شنبه 27 شهریور 1397 ساعت 13:30

بوس به لپاتون

دریا سه‌شنبه 27 شهریور 1397 ساعت 15:07

قبول باشه التماس دعا
برو سایت بلاگ دات آی آر
نرم افزار مهاجرت داره تمام مطالبت را میبری اون سایت حتی کامنتها

خب چرا؟
هی باید مهاجرت کنیم؟

هدی شنبه 31 شهریور 1397 ساعت 12:45

Reyhane R شنبه 31 شهریور 1397 ساعت 19:53

کجایی تیلوجان؟
ما بی صبرانه منتظر تموم شدن شلوغی ها و بازگشت شکوهمندانه ات هستیم

ممنون ریحانه ی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد