روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تیلو تیلوی کم پیدا

سلام

صبحتون لبریز از خوشی های بی انتها


راستش را بخواین لابلای کارها یواشکی هر دفعه به یکی از وبلاگا و دوستان سر میزنم... ولی اونقدر شلوغم که نفس کشیدن هم به زور یادم میماند

شماها بهم لطف دارین و بهم سر میزنید...

نظرات خوشگلتون را میخونم و وقت تایید کردن ندارم

دائم یا دارم با مقواها ور میرم و کارت پستالهای جور وا جور درست میکنم

یا دارم طراحی میکنم و دفتر میزنم... بروشور آماده میکنم .... طرح و ایده های ناب میدم... با رنگها جادوگری میکنم

گل و سبزه و آب و شادی روی همه چیز میکشم و تحویل میدم

تقویم و دفتر برنامه جور میکنم و ....

سرتون را درد نیارم که این روزها بسیار شلوغم

در حدی که صبحها 7 میام دفتر و 10 شب دیگه واقعا مرده میرسم خونه

آقای دکتر هم بدتر از من روزهاش شلوغه و تازه یه سرمای سخت هم خورده

خلاصه که از عاشقانه و گل و بلبل و وبلاگ و دوست بازی خبری نیست

با توجه به تعطیلی آخر هفته و اینکه چهلم مادربزرگ هم افتاده دقیقا جمعه.... دیگه واقعا دارم با سرعت نور تلاش میکنم که به کارها سر و سامان بدم



پ ن 1: به یاد تک تک تون هستم و لابلای کارهام بهتون فکر میکنم

پ ن 2: گلدان کوچک روی میز با برگهای تازه ای که داده بهم کلی انرژی و حال خوب تزریق کرده... جون گرفتم

پ ن 3: این روزها غصه ی سنگین ته قلبم خواهرم هست

پ ن 4: وجود مغزبادوم کلاس اولی بهم حس زندگی میده

نظرات 4 + ارسال نظر
هدی یکشنبه 25 شهریور 1397 ساعت 09:44

سلام تیلو جونم خوبی عزیزم
انشالله مشکل خواهر عزیزت هم حل میشه این بحران تمام میشه

سلام هدی عزیزم
دختر نازنین همیشه همراه
انشاله به دعای شما دوستای خوبم

لاندا یکشنبه 25 شهریور 1397 ساعت 11:14

چقدر کارات هیجان انگیزه تیلو، دلم خواست. بازی با رنگ ها و نمونه واقعی پیاده سازی شده عالیه.
و چقدر خوبه که مغز بادوم کلاس اولیه و تو رو داره که واسش لوازم تحریراشو خوشگلاسیون کنی

لطف داری
برای همینه که من اینهمه کارم را دوست دارم
کلاس اولیا واقعا شور و حال عجیبی دارن
خیلی وقت کم دارم برای این روزهای قشنگ

بهامین یکشنبه 25 شهریور 1397 ساعت 11:49 http://notbookman.blogsky.com/

هرجا هستی حال دلت خوش باشه تیلو جان

فدای شما عزیزدلم

رسیدن یکشنبه 25 شهریور 1397 ساعت 20:46

خسته نباشی دختر فعال . به کارات برس که الان اوج کارت . موفق و سالم باشی عزیزم

فدای تو دوست خوب من که همیشه منو در هر حال درک میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد