روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چرا همش شعبون... یه بارم رمضون....

سلام

صبحتون گل و بلبل


دیدم وقتی از عاشقانه ها میگم و اونهمه لوس کردن خودم

بد نیست دیشب را هم تعریف کنم

دیگه وقتی رسیدم خونه از خستگی در حال فوت شدن بودم

نای نفس کشیدن هم نداشتم

با اینکه ظهر فقط یک کاسه سوپ خورده بودم ... شب هم یه کاسه سوپ خوردم و نماز خوندم و یه رسیدگی کوچولو به گلدونای فسقلیم که تازه دارن پا میگیرن کردم و ساعت نزدیک ده و ربع پریدم تو رختخواب

زنگ زدم آقای دکتر رد تماس کردن... یعنی هنوز جلسه و کار

یک ربع به تلگرام کاری سر و سامان دادم و دوباره زنگ زدم... بازم رد تماس

منم نوشتم : عزیزدلم خیلی خسته هستم و شب بخیر

ایشون هم نوشتن: بیخود عزیزدلم... بیدار بمون نیم ساعت دیگه کارم تمام میشه یه عالمه باید حرف بزنیم

منم یک آیکون نیش باز براشون فرستادم و نوشتم: عزیزدلم شما خسته ای امشب... حرفا را بزار برای فردا صبح

ایشون هم نوشتن: عزیزدلم آدم باید برای عشقش وقت بزاره

نوشتم: این چه جلسه ای هست که نشستی توش داری چت میکنی...دل بده به جلسه

نوشتن: جلسه تمام شده ولی الان نمیتونم حرف بزنم... یک ساعت دیگه میام ...

فکر کردم یکساعت بیدار میمانم... اما فکر کنم سه دقیقه هم نشد که بیهوش شدم

نمیدونم ساعت چند بود که دیدم گوشیم زنگ میخوره... برداشتم .... خواب آلود سلام کردم

گفت : خوابای خوب خوب ببینی....

دیگه چیزی یادم نیست....



صبح هم زنگ زدم که از خواب بپرونمشون ... .اما گویا که گوشی سایلنت بود

میخواستم از سر بدجنسی شماره خونه را بگیرم و روی تلفن زنگ بزنم... اما دلم نیومد




پ ن 1: فقط عنوان را عشقه

پ ن 2:  الهی همه مون از این شرایط سخت به آسونی بگذریم

پ ن 3: معجزه دمنوش ها را دست کم نگیرید

نظرات 18 + ارسال نظر
فندوقیت پنج‌شنبه 22 شهریور 1397 ساعت 09:07 http://0riginal.blogfa.com/

تو الان رمضونی
سلام صبحت بخیر و شادی و روزت پر از اتفاقای خوب
مرسی که مینویسی از عاشقانه هات.
از دمنوشا برام بگو چه مارکی و چه طعمی و ...
شرایط سخت یعنی میشه تموم شه؟


ممنون
دمنوش های من همه دستساز خودم هستن
زعفران... زنجبیل .... دارچین.... هل... سیب... به .... و ...
الهی که از این شرایط سخت بگذریم

بهار شیراز پنج‌شنبه 22 شهریور 1397 ساعت 09:41

ای جوووووووونم...
تا میتونی ظلم اش کن من دلم خنک میشه


این الان ظلم بود؟
بیا یادم بده اذیتش کنم.... دوتایی کیف کنیم

روشن پنج‌شنبه 22 شهریور 1397 ساعت 09:42 http://roshann.blogsky.com

سلام تیلویی
چه عنوانی
بعله دیگ خانوم خانوما ناز کن ناز ت خریدار داره
ولی اینطوری که آقای دکتر کار میکنه خیلی زیاده ها ده و نیم شب هنوز جلسه
مراقب خودت هستی دیگ .نه؟؟

سلام به روی ماهت
واقعا عنوان دلچسبی بود
البته که خب ایشون ظهرها چند ساعتی تعطیل میکنن و استراحت میکنن و شبها تا دیر وقت کار دارن.... اما من حتی ظهرها هم تعطیل نمیکنم و کلی کار میکنم.... باید کار کنیم... کار خوبه

رسیدن پنج‌شنبه 22 شهریور 1397 ساعت 10:12

تیله جان چه شخصیت خوب و دلنشینی دارن این آقای دکتر .
خیلی کیف کردم از این پست


ساره جون .... باید پست از بداخلاقیاش هم بزارم ببینی یه بعد بداخلاق هم داره
بداخلاق در حدی که خودش میدونه هااااااااا

امیر پنج‌شنبه 22 شهریور 1397 ساعت 10:30

با سلام
شعبان و رمضان رجب صفر و محرم همه ماه خدایند و فرقی نداره . یه مثل شیرازی میگه اگه یه بار از چاهی اب نخوردی ، ان چاه را پر نکن . حالا این همه شب زنده داری و بیخوابی کشیدی و حرف های خوب خوب زدین حرفی نبود یه بار هم جلسه کاری باعث اختلال قرار همیشگی شده سخت نگیر . عاشق همیشه بخشنده است از حقوق خود بخاطر معشوق می گذرد تو که این خوبی و صفات و خصلت های خوب داری این چیزا را یواشکی پشت گوش بنداز و روی اون زوم نکن
افرین تیلوی بخشنده

سلام به شما دوست خوبم
من که والا سخت نگرفتم
اما همچین بخشنده هم نیستما... حتی با اینکه خودم خوابم میومد و خودم صبر نکردم امروز حسابش را میرسم

رسیدن پنج‌شنبه 22 شهریور 1397 ساعت 11:42

واقعااا؟
البته که مرد خالص خوش اخلاق خلق نشده است


من که همیشه معتقدم کلا انسان کلا خوش اخلاق خلق نشده
مگه خودمون گاهی بداخلاقی نمیکنیم؟

روشن* پنج‌شنبه 22 شهریور 1397 ساعت 12:09

سلام بر تیلو گلی مهربون و دوست داشتنی
ایامت پر از نور و روشنی
1- عاشقانه هاتون مستدام باشه ان شاءالله وخدا برای هم حفظتون کنه.
2- دم نوش به به !!!! خصوصا اگه با اونی که دوستش داری و دوستت داره خورده بشه که دیگه چه شود
3- خدا به همگی مون صبر وتحمل وآگاهی بده که به خوبی ازاین شرایط و بحران ها و به قول دوستی فتنه های رنگارنگ آخر الزمانی عبورکنیم وایمان و اخلاقمون سالم بمونه ان شاءالله.
4- تیلوگلی ببخش که نشد این مدت بیام وبرات کامنت بذارم این روزا سرم شلوغه و وقت کم میارم ،راجع به چله ی زیارت عاشورا آیت الله حق شناس لینک زیر جامع وکامل در موردش توضیح داده ،میتونی مراجعه کنی وبخونیش:
https://www.farsnews.com/news/13930911001098/%D8%AA%D9%88%D8%B5%DB%8C%D9%87-%D8%A2%DB%8C%D8%AA%E2%80%8C%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D8%AD%D9%82%E2%80%8C%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A2%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%AD%D9%88%D8%A7%D8%A6%D8%AC-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%DA%86%D9%84%D9%87-%D8%B2%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7
5- ان شاءالله خواهرت از عمل به دستورات اون خانم نتیجه بگیره ومشکلاتش حل بشه.
6- این روزا وشب ها الماس دعای فراووون
در پناه نگاه خداوند شاد وسلامت باشی ان شاءالله.

سلام به روی ماهت
خوبی عزیزم
همه ی روزگارت شاد و پر انرژی
ممنون
اخ از دمنوشهای عاشقانه
الهی آمین
ممنون از اینکه برام این لینک بسیار مفید را فرستادی
منم فرستادم برای خواهر
برای خودمم ذخیره کردم... الان بینهایت شلوغم... ولی در اولین فرصت شروع خواهم کرد
متشکرم
منم ازت التماس دعا دارم... ممنون دوست خوبم

شاذه پنج‌شنبه 22 شهریور 1397 ساعت 12:33 http://http://moon30.mihanblog.com/

سلا تیلو جونم
پر از حس خوب شدم از عاشقانه هات
ناز کن که نازت خریدار داره

فدای مهربونیات
اینقدر دلم برای نوشته هات تنگ شده
اگه دوباره کانال راه انداختی به منم خبر بده
واقعا برای سر زدن به وبلاگ وقت ندارم... شرمنده

شیدا پنج‌شنبه 22 شهریور 1397 ساعت 13:35

چه قدر بی مزه و نچسبی شما

مجبور نیستی بخونی عزیزم
اصلا این دور و برا نیا

اتشی برنگ اسمان پنج‌شنبه 22 شهریور 1397 ساعت 13:46


عزیزمی

لیلی پنج‌شنبه 22 شهریور 1397 ساعت 15:24

دردمند عشق را دارو بجز دیدار نیست
امیرخسرو دهلوی

آخ آخ
لیلی قصه های عاشقانه بایدم همچین بیتی را بیان کنه... ای جان

نل پنج‌شنبه 22 شهریور 1397 ساعت 22:12

بخدا زشته اینقدر خوبین شماها...
یکم بزنین توی سرو کله هم

یادته ی موردیو گفتم مشکل دارین؟
اینم مورد دومتونه که اینقده خوبین.اصن نداریم اینقده خوب

شوخی میکنما تیلوی نازنینم.میدونم حرارت عشق و سردی عشق کنار هم داری.گلی عشقتون به پختگی خاصی رسیده که کاملا میشه حسش کرد و گویا قشنگ قوااام اومده.و امیدوارم‌همینطور پایدار بمونین کنار هم


عاشق کامنتاتم
ایراد اولمون را یادم اومد و دوباره کلی خندیدم
خیلی خوبی دختر جون
اما فواره چون به اوج رسد سرنگون گردد.....

Reyhane R جمعه 23 شهریور 1397 ساعت 12:35

با خوندن این پستت یه لبخند اینجوری اومد رو لبم.
چقد خوبه که همدیگه رو دارید تیلو

ای جان به لبخند قشنگت

واگویه که قبلا وبلاگ داشته جمعه 23 شهریور 1397 ساعت 13:10

امیدوارم بهم برسید و زیر یک سقف تا آخر عمر کنار هم خوشبخت باشین

انشاله که هرچی خیر و صلاحمون هست پیش بیاد
الهی همه ی دوستان خوبم خوشبخت و شاد باشن

هدی شنبه 24 شهریور 1397 ساعت 09:06

عاشقتم رمضون خیلی چسبید هرجور پست بذاری به دل من میچسبه

عزیزمی
من واقعا نمیدونم چطوری پاسخ اینهمه محبت تو رو بدم دختر جون

لاندا شنبه 24 شهریور 1397 ساعت 15:44

تیترت عالیه. والا دیگه. تازه اینجوری بیشترم قدر میدونن

باید گاهی اینطوری باشه که یادشون نره

لاندا شنبه 24 شهریور 1397 ساعت 15:45

تیترت عالیه. والا دیگه. تازه اینجوری بیشترم قدر میدونن

خودم کلی بهش خندیدم

روشن شنبه 24 شهریور 1397 ساعت 20:05 http://roshann.blogsky.com

حتما کلی کار داشتی که ننوشتی تیلوجانم:)))
مراقب خودت باش ...
و اینکه خسته نباشی قشنگم

از شلوغی نمیدونم چیکار بکنم
ممنون عهزیزدلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد