روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

حال خوب کن کی بودی تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زنگ میزنم به آقای دکتر... میگم غرغر دارم ... وقت داری؟

میگه چند لحظه گوشی را نگه دار...

صداش را میشنوم

چند تا دستور کاری به اطرافیانش میده ... بعد صدای قدمهاش.... صدای دربالکن محل کارش برام آشناست... و بعد صدای هوای آزاد

میگه : بگو عزیزم ...

میگم : اعصابم خرد شده ... از یه آدم بی ملاحظه که تو این بلبشو قصد کرده یه طوری نون منو آجر کنه... میگم و میگم و میگم

تهش میگه: حرف خودت یادت رفته؟ روزی رسون خداست... از دست هیچکی هیچ کاری بر نمیاد...

توی دلم یه ستاره روشن میشه

میگه : خب ... مورد بعدی...

میگم : پیک از بازار برام جنس آورده... از بیست روز پیش مداد رنگ و خودکار و دفتر و طلق دقیقا دوبرابر شده ... طلق بی کیفیت آشغال را داره با دوبرابر قیمت طلق درجه یک سابق میفروشه

میگه : ادامه نده ... چرا داری اعصابت را خراب میکنی... از کنارش آروم بگذر.. الان وضع بازار همینه... همه مون با هم تو همین وضعیت هستیم... تو که تولید نکردی... تو مصرف کننده ای... حرص الکی نخور... داری قضیه ی روزمره را برای خودت بغرنج میکنی... همه عین هم هستیم... مردم هم میدونن تو که مقصر نیستی...و ... و ... و...

یه ستاره دیگه تو دلم روشن میشه...

میگم : حالا یه خرده نازم را بخر تا آروم شم

میگه : دیگه زمانتون تمام شده ... دلتون هم آروم شده ... منم کار دارم ... خدانگهدار....



حتی صبر نکرد خداحافظی کنم

5 دقیقه هم نشد.. اما حالم خوب شد

نظرات 15 + ارسال نظر
mahee یکشنبه 18 شهریور 1397 ساعت 19:58

خدا برای هم نگهتون داره تیلو
نمیدونی چقدر کیف میکنم وقتی از دونفره هاتون حرف میزنی


قدم رنجه فرمودین بانو.... متشکرم
شما به ما لطف دارین... وگرنه همش داریم با هم کل کل میکنیم

soly یکشنبه 18 شهریور 1397 ساعت 22:21

چقدر خوبه تیلوی عزیز وقتی میخای از ناراحتیات بگی یکی هست گوش میده. این خیلی مهمه. خدابزرگه عزیزم.دل مهربونتو ناراحت نکن. شرایط همینه دیگه برای همه مون هست.فداات.

الهی که خداوند برای همه ی آدمها همدم مناسب کنارشون قرار بده
واقعا هم برای همه مون همینه

زهره دوشنبه 19 شهریور 1397 ساعت 00:03 http://hamdely.blog.ir

دلت پر ستاره عزیزم

ممنون عزیزم
دلت پر از نور و شادی

لاندا دوشنبه 19 شهریور 1397 ساعت 08:11

آخرش خیلی خندیدم. خیلی باحالن آقایون. یهو یادشون میاد کار از همه چی واجب تره


کلا کارشون از کل دنیا براشون مهم تره

هدی دوشنبه 19 شهریور 1397 ساعت 08:58

سلام تیلویی عزیزم
الان من با خوندن پستت اینطوریم
خدا برا هم بذارتتون انشالله درکنار باعث دلگرمی هم باشید

منم با خوندن کامنتت اینطوریم

نل دوشنبه 19 شهریور 1397 ساعت 09:59


وقتتون تموم شد

عاشقانه ات مستدام دخترجان
خوبی؟

راستی اقای پدر خوبه؟؟کجاس؟دلم تنگ شده براش...
مامانت بهترن؟
خواهرت چطور؟


بله اینطوریاست... وقتشون مهمه و ارزشمنده ... نمیشه که صرف غرغرانه بشه

ممنون
وای نل وقتی حال و احوالت را خوندم یهو چشمام برق زد
جادوی کلمات بلدی دختر؟
چقدر تو خوبی
پدر خوبن و این روزهای شلوغ به من کمک میکنند
مامان هنوز خیلی حال خوبی ندارن
خواهر هم همون بهتره که هیچی ازش نگم

رسیدن دوشنبه 19 شهریور 1397 ساعت 12:03

وای خدا
الهی برات نگه ش داره . چقدر لذت بردم . چقدر واقعا یه نفر میتونه اینقدر درون آدم قشنگ نفوذ کنه که حال طوفانی ت رو به ساحل آروم تبدیل کنه .
کیییف کردم .


این درک بالای تو رو خیلی دوست دارم

دندون دوشنبه 19 شهریور 1397 ساعت 14:17

فندوقی دوشنبه 19 شهریور 1397 ساعت 14:25

نمیدونم این شکلکا میتونه حجم دوست داشتنمو نشون بده یا نه؟
خیلی فهمیده ای. چتامونو میخونم و کیف میکنم از این همه درک و شعر . خوش به حال آقای دکتر .
مگه میشه تو رو دوست نداشت و طاقت ناراحتیتو داشت؟انگار صد ساله میشناسمت.

عزیزمی
لطف داری به من
دل به دل راه داره

mahee دوشنبه 19 شهریور 1397 ساعت 18:06 http://gahnegar.blogsky.com

هر روز میخونمت تیلوجان اما گاهی حرفم نمیاد

میفهمم
منم روزی چندبار بهت سر میزنم

نل دوشنبه 19 شهریور 1397 ساعت 22:36

عزیزدلی

ی چیزی بگم ایا حال خوب کن کردنیم خراب میشه؟

اینکه حال اقای پدر پرسیدم منظورم وبلاگ نویس بود

کمااینکه حال پدر خودت هم مهمه و ممنون که گفتی
از این جهت اسم پدر ننوشته بودم.چون توی این شرایط کاملا میدونم پدرها یک طور قوام خاصی دارن اینوقتها...آشفته اند اما حساااابی ظاهر حفظ کن...
راستش چون خودم این روزها به بابا فکر میکنم و ناراحت میشم.غصه ام‌میگیره.اسم پدر ننوشته بودم..


واااااااااااایییییییییییییییییی کلی خندیدما
انشاله که آقای پدر خوب هستند... من ازشون خبر خاصی ندارم
هنوزم دارم میخندما

امیر دوشنبه 19 شهریور 1397 ساعت 22:37

با سلام
ریاضت کش به بادامی بسازد
دل عاشق به پیغامی بسازد

بله بی جهت نیست که جادوی عشق مرده را زنده می کند و بقول حافظ شیراز:
هرکس دل زنده نیست به عشق
به فتوای من نمرده بر او نماز کنید

سلام دوست خوبم
خدا را شکر که عشق را درک میکنید

P سه‌شنبه 20 شهریور 1397 ساعت 10:00

سلام بانو
چقدر ک تو پری از زندگی
چطوری ب این آرامش رسیدی؟یکم ب منم یاد میدی؟ فقط چون من آدم مذهبی نیستم، دعا خوندنو اینچیزا نباشه ممنونت میشم
خوشبحال اقای دکتر

سلام به روی ماهت
به من لطف داری
من معتقدم همه چیز در گذره... نه حال خوب میماند نه بد... پس زیادی درگیر هیچی نباید شد
خیلی رموز داره آرامش که میدونم بهتر از من بلدی
دعا خوندن و ذکر و .... قسمتی ازآرامشه... اما همین که قلبت به خداوندی مهربان مطمئن باشه کلی آرامش میگیری... نیاز نیست مذهبی باشی

nahid سه‌شنبه 20 شهریور 1397 ساعت 12:44 http://rooznegareman.blogsky.com/

قربون دل دریاییت که به همین سادگی آروم میشه. یعنی دل منم با این پستت آروم شد


ناهید تو رو خدا هی بیا کامنت بزار و هوامونو داشته باش
تو که باشی انگار همه چیز بهتره

خاله ریزه سه‌شنبه 20 شهریور 1397 ساعت 13:06

چقد رابطتتونو دوس دارم. امیدوارم همیشه همینقدر خوب باشه رابطتون

به ما لطف دارین شما بانو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد