روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شلوغیجات

سلام

صبحتون شاد


من خوندن شما دوستای وبلاگی را خیلی دوست دارم

اینکه بشینم اول صبح لیوان دمنوشم را بگیرم دستم و یکی یکی بخونمتون و براتون کامنت بزارم

ولی این روزها واقعا شلوغ هستم

باید کارهام را مرتب کنم و به سفارشات رسیدگی کنم

نمیرسم سر بزنم ولی از محبت شماها که بهم سرمیزنید و پیگیر احوالم هستید و توجه میکنید بینهایت متشکرم


حقیقت این هست که یک پیغام از آقای پدر گرفتم چند روز پیش که خیلی خیلی حالم را عوض کرد

یک سری پیغام هم رها جان داده بود که از توجه و پیگیریش بینهایت متشکرم

شمادوستای مجازی از هزارتا دوست واقعی برام دوست تر و مهربان ترید



صبح زود رفتم برای کارهای بیمه ای... انجام نشد

بعدشم خودم را رسوندم دفتر و یک کاسه ماست و مربا و یولاف گذاشتم کنار دستم

انشاله میرم برای یک روز پر انرژی




پ ن 1: من اقلامی که از قبل توی دفتر دارم سعی میکنم همون قیمت قبل بفروشم

دیروز یه خانمی اومد و اول یک بسته و بعد تر چهاربسته مداد رنگ ازم خرید...

وقتی میخواست بره بهم گفت من چهارتا بچه محصل دارم... میخواستم امسال براشون مداد رنگ نخرم


پ ن 2: خاله ها روزهای شنبه جمع میشن خونه مامان بزرگ

خیلی دلتنگشم... دل رفتن به اونجا را ندارم انگار


پ ن 3: گلودرد با تمام ابعاد خودش ادامه داره


پ ن 4: روابطمون با آقای دکتر بهتره... یه چیزی حس کردم که تو این ده سال حس نکرده بودم و دلم گرم شد

نظرات 10 + ارسال نظر
عاطفه یکشنبه 18 شهریور 1397 ساعت 09:37

تیلو وقتی میام و وبلاگتو میخونم و آرامشتو میبینم ته دلم گرم میشه، من واقعا با این بحران اقتصادی روحیه امو باختم چقدر خوبه این دلگرمی ها...

عاطفه جان بحران اقتصادی چه بخوایم چه نخوایم داره به هممون فشار میاره
اینه همه که میگم از قشر متوسط جامعه شروع میشه تا پایین تر
یه عده ای که کلا براشون فرق نداره را کاری ندارم
هرچند فکر میکنم همونا هم الان در آرامش نیستند
روحیه هممون خرابه
وضع مالی هممون دگرگون شده
در هرحال یه بحران پیش اومده ... اما خودت را نباز ... توکل کن به خدا
اگه دست از تلاش برداریم از این هم بدتر میشه

لاندا یکشنبه 18 شهریور 1397 ساعت 10:01

تیلو تو خیلی ماهی که 10 سال صبر کردی و هنوزم عاشقی و هنوزم چیزای خوب حس می کنی از رابطه ت. همین فرمونو برو
چه کار خوبی می کنی که همون قیمت میفروشی و دل یه عده رو شاد می کنی

تو که خودتم دست کمی از من نداری دختر جان
خودت هم که زیر یک سقف هنوز داری عاشقی میکنی و تر و تازه نگه داشتی این حس را
من کلی از خوندنت انرژی میگیرم

nahid یکشنبه 18 شهریور 1397 ساعت 10:07 http://rooznegareman.blogsky.com/

کل روزگارت پر از رنگای شاد و خیلی التماس دعا.

دیدن اسمت حالم را خوب میکنه
ممنون

هدی یکشنبه 18 شهریور 1397 ساعت 11:34

سلام بر تیلوی گل
وبلاگت رو گذاشتم سر دست مرتب چک کنم جلو چشمم باشه مثل وبلاگ ماهی و اشتی که دوسشون دارم منم صبحها تا میام اداره چک میکنه میخونم ولی برا اشتی هیچ وقت فک کنم پیام نذاشتم
حتمن دورهمی های خونه مادر بزرگ برو روحش شاد میشه
خداروشکر انشالله همیشه شاد باشی عزیزم

سلام به روی ماهت
چقدر تو به من محبت داری
لطف میکنی به خدا
انشاله که شما هم همیشه شاد و سلامت باشین

اذر یکشنبه 18 شهریور 1397 ساعت 11:36

دلت همیشه گرم تیلو جان ..
در مورد اوضاع اقتصادی بگم خدا روزی رسانه ..باید توکل و تلاش کرد ..خدا بزرگه.
البته منکر گندی که به مملکت زدن نیستم

همه ی زندگیت گرم و پرنور
الهی همیشه شاد و سلامت باشی و جیبت پر از پول

رسیدن یکشنبه 18 شهریور 1397 ساعت 11:40

سلام عزیزم خوبی. به کارات با خیال راحت برس . تو همیشه محبت داری حالا یه وقت هم سرت شلوغ میشه اشکالی نداره.

سلام به روی ماهت
خدا را شکر که شماها اینقدر فهیم و دوست داشتنی هستید

بهار شیراز یکشنبه 18 شهریور 1397 ساعت 12:27

همون چی گرمیو رو یواشکی در گوش بگووووووو

مرحبا به انصاف و خوش قلبی ات...بخاطر همینه که خیلی خودتو عزیز می کنی...میگما تو مهره ی مار نداری احیانا؟؟؟؟؟؟

فدای اون لهجت بشم من
جونمی با این حرف زدنت

خاله ریزه یکشنبه 18 شهریور 1397 ساعت 12:31

امیدوارم مشغله های کاریت هر چه زودتر با آرامش تموم بشه.
ممنون که درکت اینقدر زیاده که گران فروشی نمیکنی.
دلم برای همه پدر و مادرها به تپش افتاد کاشکی هیچ پدر و مادری شرمنده بچش نشه هیچوقت..
ماست و مربا و جو دو سر رو باهم خوردی؟؟

من امیدوارم مشغله های کاریم تمامی نداشته باشه
گران فروشی نمیکنم ولی واقعا نمیشه هم بیخیال گرونی ها بود
واقعا دلم برای هممون میسوزه

ماست و مربا و جو دوسر ... بهشته... مزه ش حرف نداره

بهامین یکشنبه 18 شهریور 1397 ساعت 14:52

چقدر این رفتارت دوست داشتم با قیمت قبل اقلامی که ازقبل داشتی را فروختی.

نمرت ۲۰ تیلو جانم

برای گلو درد ،آب جوش و عسل ولیمو ترش خیلی خوبه.

عزیزدلمی
البته من به کاسبها حق میدم که نمیتونن اینطوری کاسبی کنن
همه باید درکشون کنیم
بد موقعیتی هست
این گلودرد قصد خوب شدن نداره

فرشته یکشنبه 18 شهریور 1397 ساعت 23:14

تیلو جان این نظر سنجی خیلی طول کشید ها رمضون بعدی رسید


بخدا راست میگی
دیگه اصلا خودمم یادم رفته بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد