روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

درهم و برهم

سلام

اول هفته تون پر از خبرای خوب...


از پنجشنبه بعدازظهر حال جسمی خوبی نداشتم

و جمعه صبح با حال خیلی نامساعد بیدار شدم

این شد که تا ساعت 11 توی رختخواب موندم و در نهایت هم به عشق مغزبادوم و به خاطر اون از رختخواب اومدم بیرون

امروز خدا را شکر خیلی خیلی بهترم



آقای دکتر با خانواده شون یک سفر یکی دو روزه رفتن

بدون هیچ دلیل موجهی (البته دلیلهای غیرموجه که به نظر خودم درست هستند دارما) به شدت دلخورم

دیشب هم اصلا با من تماس نگرفتند و من هم تماس صبح شون را پاسخگو نبودم

باشد که در نهایت رستگار شویم



این قصه ی سرکتاب باز کردن و دعا دادن و ... هیچوقت برای من تعریف نشده

من همه ی عمر معتقد بودم که تا پروردگار نخواهد برگ از شاخه نمی افتد...

اما خواهر اونقدر مشکلات بهش فشار آورده که امروز رفته سراغ یکی از این آدمها...

نگرانشم با اون حالش...

با اون وضع جسمی ...

نمیتونستم همراهیش کنم



وضع و اوضاع اقتصادی به شدت ذهن همه را مشغول کرده

هرکسی را میبینم اولین حرفی که پیش میاد همین قضیه ی اقتصادی هست

دیگه واقعا به طور فرسایشی روحم داره عذاب میبینه



میخواستم عکس میزم را بزارم وقت نشد... ببخشید


پ ن 1: باید بیشتر زندگی کنم... حیف از روزهایی که به سرعت میگذرن و من زندگی نمیکنم و یک روز به عمرم اضافه میشه

پ ن 2:  گلودرد و مشکلاتش همچنان ادامه داره

پ ن 3: برای فندوق بافتنی میکنم... ژاکت و کلاه بافتم... باید شلوار و جلیقه هم ببافم

نظرات 12 + ارسال نظر
دندون شنبه 17 شهریور 1397 ساعت 10:55 http://shab-roooz.blogsky.com/

تیلو جانم سلام امیدوارم بهتر باشی ...
راجب اقای دکتر منم گاهی وقت ها این حس هارو داشتم و این کارو میکردم... اینجور چیزا یه حس زنانه است که دست خودمونم نیست اما دلایلمون برای دلخوری کاملا برای خودمون توجیه شده است...
وضعیت اقتصادی رو نگو که یه جو به شدت تشنج آوری شده...
من از الان نگران محرمم... دلم نمیخواد جو بدی پیش بیاد و جوونا بیشتر ازین از دین زده بشن...
خدا به هممون رحم کنه...
منم دعا نویس و امثالهم رو درک نکردم هیچ وقت ... یه روز به زور دوستم رفتم پیش یکی و تنها چیزی که بود اینکه کلی خندیدم...

سلام عزیزدلم
راست میگی؟ این حس همگانی هست؟ خب خدا را شکر

راست میگی ... کاش محرم متشنج نباشه و از این قصه ها دور باشه

منم اعتقادی ندارم ...

فندوقی شنبه 17 شهریور 1397 ساعت 12:00 http://0riginal.blogfa.com/

عزیز دلم برای گلو دردت شیر عسل گرم رو امتحان کن.بیشتر به سلامتیت برس
کاش میشد برای خواهرت و بچه هاش کاری کرد. با مشاور و وکیل مشورت کردید؟ هیچی زجر آورتر از این نیست که ببینی عزیترینت در عذابه. خدا کمکش کنه به آرامش برسه. منم تو شرایط مشابه توام
اوضاع اقتصادی و ... رو که نگو.
منم دیروزو فقط خوابیدم و یه کوچولو خونه تمیز کردم
خاله مهربون و هنرمند من از این هنرا ندارم برای کنجد خاله چیزی ببافم.
عزیزم خصوصیم رسید؟

فندوقی جونم سلام
وای عزیزدلم نمیدونی که هرچی فکر کنی را تست کردم
شیر عسل... شیر نشاسته.... شیردارچین... دمنوش آویشن....و ...
خواهرم بارداره و بچه ی دیگه ای نداره... ولی کاش بشه یه کاری کرد...
وکیل که موافق به ادامه زندگی نیست ... مشاور هم باید خودش بره که امکانش نیست... اما واقعا هیچی سخت تر از عذاب عزیزان آدم نیست... الهی آمین
کور شم ... کاش تو شرایط مشابه نبودی ... الهی خدا کمکتون کنه
خصوصیت رسید ولی باور نمیکنی که چقدر بی انرژی بودم
سرفرصت میام پیشت

رسیدن شنبه 17 شهریور 1397 ساعت 12:35

مراقب خودت باش.
درمورد خواهرت بذار کاری رو که دلش بهش آرامش میده انجام بده . مهم نیس نتیجه بده یا نه . مهم اینه که کاری که عقل و دلش میگه انجام بده . برای تو شاید کار درستی به نظر نرسه . اما احساس میکنه برا خودش این بهترین کاره . ایشون الان تو شرایطی هستن که دوس دارن همه راه ها رو برن . همه شانس ها رو امتحان کنن. بذارید راحت باشه خدا را چه دیدی از جا و روزنه ای که برای ما بسته و بی مفهومه، نتیجه خوبی بگیره .
خدا کنه که نتیجه خواسته ش رو بگیره . به دل و نیت ش

چشم عزیزدلم
برای همین که میخوام هرکاری که خودش دوست داره بکنه هیچی بهش نمیگم و جلوش را نمیگیرم و مانع نمیشم .... دقیقا درست درکش کردی... میخواد همه راهها را بره ... میخواد با چنگ و دندون زندگیش را حفظ کنه... الهی آمین
ممنونم که اینهمه خوب درک میکنی...

روشن* شنبه 17 شهریور 1397 ساعت 12:38

سلام تیلو گلی مهربون،وقتت بخیرو شادی
من از وقتی ترجمه آیاتی از سوره بقره رو خوندم که به وجود طلسم وجادو اشاره شده بود بهش باور پیدا کردم ولی افرادی که به اسم سرکتاب وطلسم و... دکان بازکردن همش دغل بازی ونیرنگه ومیخوان سرمردم گرفتارکلاه بذارن وسرکیسه شون کنن وچه بسا مشکلات شون رو بیشترکنن تا اینکه مشکلشون رو کم کنن.
اگه دوست داشتی بگو تا آدرس یه وبلاگ رو بهت بدم که بدی به خواهرت ان شاءالله اونجابتونه راه حل مشکلش رو پیداکنه.
مدیروبلاگ استاد هستند دراین زمینه وکارشون با آیات قران هستش و برای بعضی ازدستورات شون میگن که اگه دستور رو انجام دادین ونتیجه گرفتین درحدتوان تون هرمبلغی که خواستین میتونین بدین واگر کسی هم وسع مالیش نرسه میگن همین که برام دعا کنین کافیه، من حدود دوسالی هست باوبشون آشنا دشم وهمراه هستم.
ایشون خودشون حضوری برای کسی کاری انجام نمیدن وتوصیه اکیدشون هم این هست که پیش رمال وفالگیرو سرکتاب بازکن و.... نرین که همشون شیادن و گره ای از کسی بازنمیکنن.
ان شاءالله به حق 14معصوم علیهم السلام خدای مهربون مشکل همه ی گرفتاران رو حل کنه خصوصا خواهرشما دوست گلم رو.
راستی چله ی زیارت عاشورا آیت الله حق شناش (ره) هم میگن خیلی مجرب وکارگشا هست اگه خواهرت نمیتونه بداره خودت همت کن براش چله بردار ان شاءالله نتیجه بده.
این روهم اگه خواستی بگو تا دستورالعملش رو برات پیدا کنم بذارم.
ببخش پرحرفی کردم و وقتت رو گرفتم،خدای مهربون محافظ ونگهدارت باشه تیلوی دوست داشتنی.

سلام روشن جانکم
عزیزدلم چقدر از داشتنت به خودم میبالم
از اینکه اینهمه وقت میزاری و با مهربونی و لطفت منو راهتمایی میکنی
این خانمی که امروز خواهرم رفته پیشش از روی قرآن یه چیزهایی بهش گفته و دستوراتی داده ... در نهایت هم پول خیلی خیلی کمی گرفته... و هرچی هم گفته خواندن سوره ها و آیات قرآن بوده در روزهای وساعات مختلف... انشاله که خواهرم جواب بگیره
اگه آدرس وبلاگ را بدی ممنون میشم ... میدم خواهر ازشون کمک بگیره
وقتی شما میگی خوب بوده حتما خوبه دیگه
چله عاشورا را هم یه بار خوندم براش... حتما گشایش بوده و چیزی بوده که ما نمیفهمیم
اما الان که توصیه کردی دوباره شروع میکنم
اگه دستورالعمل خاصی داره زحمتش را برام بکش
ممنون میشم
این روزها خیلی شلوغم و کمتر میرسم به دوستای وبلاگیم سر بزنم
ولی از داشتن شماها به شدت دلگرمم

الی شنبه 17 شهریور 1397 ساعت 13:08 http://elhamsculptor.blogsky.com/

والا این وضعیت اقتصادی دیگه چیزی نیست که قابل چشم پوشی و نادیده گرفتن باشه
امیدوارم خواهر حالش زودتر بهتر شه
مراقب سلامت خودت هم باش

راست میگی... همه حال اقتصادیشون خراب شده
الهی آمین
متشکرم که به یادمی

هفت دقیقه شنبه 17 شهریور 1397 ساعت 13:38

برای مغز بادوم خوشگل هم بباف دلش میخواد

اوه اوه
اتفاقا خودش هم گفت
برای من قراره چی ببافی؟

هدی شنبه 17 شهریور 1397 ساعت 14:33

سلام تیلو طلا خوبی
چرا دلخوری از اقای دکتر اوقات خودنون تلخ نکنید بذار خستگیش داخل سفر بیرون بیاد حیفه ناراحتی اصلن بهت نمیاد فکر کن چه سوغاتی برات میاره از سفر اره دیگه اینها همش بخاطر دوست داشتن زیادت هستا
دقیقن نظرت در مورد دعا و سرکتاب موافقم

سلام دوست نازنینم
اولا که دلخوری را با یه تلفن کوتاه برطرف کرد.. دلت براش نسوزه که زبونش شش متره
بعدشم اصلا رسم سوغاتی آوردن نداره... از این کارا بلد نیست... کلا انجام نمیده
من عصبانتیم را سرش خالی کردم... اما اون کلا به روی مبارک خودش نیاورد

روشن شنبه 17 شهریور 1397 ساعت 15:09 http://roshann.blogsky.com

اووه تیلو دلخور میشود
آقایون اگ ۶ متر زبون نداشتن چه میکردن ....
وضع اقتصادی خیلی بد شده ..و خب کاری نمی تونیم بکنیم


والا من دلخور شدنم هم به آدمیزاد نرفته
اگه اقایون 6 متر زبون دارن جناب دکتر 66 متر زبون دارن

فندوقی شنبه 17 شهریور 1397 ساعت 15:17 http://0riginal.blogfa.com/

دور از جونت مهربون. فقط مهم سلامتی و حال خوبته. کاش یه دکتر بری.
فقط خواستم بدونم بلاگ اسکای نخورده باشدش وگرنه توقعی نیست.
من فک کردم مغز بادومم خواهرزادته. کامل نخوندمت هنوز.
در مورد عزیزامون فقط میتونم بگم خدایا حکمتتو شکر خودت همه چیزو درست کن.

فدات عزیزدلم
نه به زودی میام و کلی حرف میزنیم
بله مغزبادوم خواهرزاده م هست و تازگی داره فندوق هم بهم اضافه میشه که خواهرزاده ی تازه هست...
الهی آمین

امیر شنبه 17 شهریور 1397 ساعت 18:01

با سلام
خدا قوت و انشالله که روز بروز بهتر و قبراق تر باشید. در مورد دعا و سر کتاب باز کردن نیز نباید بکلی ان را مردود بدانی حافظ میگوید:
دعای نیمه شبی دفع دوصد بلا بکند...
از قبل از پیامبر اجنه تا اسمان چهارم می رفتند و از ملایک پیرامون موصوعاتی که لازم داشتند سوال می کردند و ان را به گوش مردم زمینی می رساندند ولی از زمان نبی اکرم و بنا به درخواست پیامبر خداوند اجازه نداد که به اسمان بروند و استراق سمع کنند ولی با این وجود هنوز هم گروهی از اجنه که ممکن است کافر باشند و یا مسلمان توسط عده ای خاص جیر شده باشند و برای انان کارهای خارق العاده انجام دهند. که البته از نطر دین اسلام مردود است. به هر حال اگر کتاب مفاتیح الحنان را باز کنی در حاشیه ان دعاهای زیادی در مورد موصوعات مختلف هست

سلام دوست خوبم
همونطور که در قرآن هم اومده میدونم که وجود داره... ولی به قول خودتون از نظر اسلام مردود هست... تا جایی که حس نکنم ضرری داره مانع کار خواهرم نمیشم ... مثلا امروز رفته پیش این خانم ... پول زیادی هم نداده و یه سری آیات قرآنی را بهش گفته با آداب خاص و در ساعات خاص بخونه... پس صبوری میکنم تا ببینم چی پیش میاد

دل آرام یکشنبه 18 شهریور 1397 ساعت 08:30

سلام خانم
در خصوص وضع اقتصادی باید گفت که(شبیه اخبار تی وی شد:)) )
وضع اقتصادی هر چی که هست برا همه مون پیش اومده و اگه بابتش استرس بگیریم و مریض بشیم اوضاع بدتر از اینی که هست میشه. تنها کاری که میشه کرد اینه که به کمبودها با انبار کردن مواد دامن نزنیم و توکل کنیم به خدا و از خودش بخوایم کمک کنه. وگرنه نادانها سنگهایی تو چاه انداختن که هزارتا عاقل موندن از درآوردنش

سلام به روی ماهت
وضع اقتصادی خیلی بده و نمیشه انتظار داشت که استرس نگیریم
این انبار کردنی که میگی درسته که از همون کم هم میشه همون احتکار
ولی ترس از خیلی چیزها مردم را به این سمت میکشه... شاید گرونی یکی از اون موارد باشه
من خودم از انبار کردن خوشم نمیاد... ولی شرایط طوریه که از امروز به فردا هیچی مشخص نیست، گاهی به بعضی از کارها مجبور میشیم
خانواده هایی را میشناسم که با وجود اینکه زن و شوهر هر دوکار میکنن برای روزمره شون به مشکل برخوردن

دل آرام یکشنبه 18 شهریور 1397 ساعت 16:25

ما هم تنمون داغه هنوز، چند ماه دیگه کسری بودجه میاریم.

خدایا کمکمون کن ... خدایا... خدایا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد