روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تشکر از P عزیز

  گفته بودم بهتون که تلگرام روی سیستمم را به خاطر فیلترها نمیتونستم استفاده کنم

خیلی کارم بهش گیر بود

هی صبوری کردم و فکر کردم بالاخره مسئولین محترم یه فکری خواهند کرد

تا اینکه دیگه کارهام زیاد شده و واقعا بدون تلگرام سیستم کارم راه نمیفتاد

گفتم که زنگ زدم به جناب مهندس که تشریف بیارن برای نصب یه فیلتر شکن

چهارشنبه فرمودند : پنجشنبه میام...

گفتم : نیستم پنجشنبه ها!!!!!

با این حال پنجشنبه خودم را رسوندم و بهشون زنگ زدم که اگه میتونن بیان چون کارم گیر کرده

فرمودند: نخیر قبلا هماهنگ نشدین بماند برای شنبه...

امروز صبح زنگ زدم فرمودند: بعد ازظهر

سر ظهر زنگ زدند : کار براشون پیش اومده ... یکشنننننننننننننبهههههههههه


اما از این طرف یک دوست خوبی به نام P عزیز

که البته چندین بار ازشون کامنت داشتم ... اما نمیدونم خانم هستند یا آقا

و اصلا هیچ اطلاعاتی ازشون ندارم گفتن که به سادگی برام یه آنتی فیلتر ایمیل میکنند

و باورم نمیشه کمتر از چند دقیقه کارم راه افتاد....

خدا را سپاس از اینکه همچین دوستان و همچنین کامنترهایی داریم

P عزیز ... خیلی خیلی ازت متشکرم

انشاله که یه جایی بتونم جبران کنم

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 18:10

تلگرام طلایی یا هاتگرام نصب کن که نیاز به فیلتر شکن نداشته باشه
راحت هست

اینا روی کامپیوتر و ویندوز نصب نمیشن

روشن شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 19:35 http://roshann.blogsky.com

و ما هم تشکر میکنیم از p عزیز

متشکرم از شما دوستای همیشه همراه

p شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 21:15

سلام بانو
ای بابا کاری نکردم ک
من بلد نیستم تو اینجور مواقع چی باید بگم
ولی اگه واقعا کارت راه افتاده، خوشحالم.
نیازی ب جبران نیست. همین ک نوشته هات تاثیر عمیق روی من میزاره ممنونتم.
انسانیت و مهربون بودن با آدمها

سلام به روی ماهتون
خیلی زحمت کشیدین
ممنون
بهم خیلی لطف دارین
میتونی راهنماییم کنی
فیلتر شکن خوب هست و تلگرامم باز میشه ... اما فایلهای ارسالی (مثلا پی دی اف) داخل تلگرام را که لازم دارم نمیتونم دانلود کنم

رسیدن یکشنبه 21 مرداد 1397 ساعت 11:46

چه بد قول .
و چه دوست های خوبی . واقعا جای شکر داره .
منم از ایشون تشکر میکنم که کار تیله جون راه انداختن.
واقعا دوست خوبی بودن ایشون

اره واقعا داشتن دوستای خوب به آدم انرژی میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد