روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

بهانه های شیرین

سلام

هفته تون پر از خبرهای خوب و اتفاقهای شیرین


پنجشنبه صبح زود از خونه زدم بیرون

بانک ملت برای نصب یه اپلیکشن و انجام یه کار فسقلی بانکی دقیقا دو ساعت تمام منو معطل کرد

بعد هم قرار بود برم بانک ملی که دیگه از توانم خارج بود و بیخیالش شدم

للی زنگ زد و دوتایی رفتیم اول برای پدرجان یک پیراهن مردانه چهارخانه خریدم... ویواریوم پیدا نکردم در نهایت

بعد هم هدیه های  فسقلی برای خواهرها و مغزبادوم و مامان خریدم برای روز عید غدیر

همیشه عید غدیر را دوست دارم و عیدیهاش را ... قشنگ ترین بهانه برای مهربانی

للی هم لباس میخواست که اصلا چیزی به چشممون نیومد

رفتیم من بستنی خریدم و للی هم آب زرشک

قدم زنان برگشتیم و بعد هم سمت خونه...


جمعه هم از صبح با مغزبادوم رفتیم کیک و شمع و ... بساط تولد بازی را راه انداختیم

یه بهانه برای شادی...

توی باغچه با حضور دوتا از عمه ها تولد بازی کردیم

آهنگ گذاشتیم و شادی کردیم

روی هم رفته روز آرامی بود



پ ن 1: دارم یه کاری میکنم که معلوم نیست تو این بلبشوی اقتصادی کارم به کجا بکشه


پ ن 2: دارم تلاش میکنم از این بحران ها به آروم ترین شکل ممکن عبور کنم


پ ن 3: کتاب اولی که خوندم میعاد بود... نوشته ش.محمودی... به نظرم ارزش یکبار خوندن را داشت


Image result for ‫میعاد نوشته ش محمودی‬‎


پ ن 4:  خوشم نمیاد از فیلتر شکن استفاده کنم ... اما انگار برای کارهای روزمره و دفترم مجبورم

زنگ زدم بیان برام یکی نصب کنن... آدم را مجبور میکنند به انجام کارهایی که بهشون تمایل نداره

نظرات 11 + ارسال نظر
رسیدن شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 10:23

سلام خوبی عزیزم ایشالا کار اقتصادی ت بگیره. چاره ای جز امید نیس. واقعا مجبور می شویم به انجام یه سری کارها

سلام به روی ماهت
واقعا بهش مجبور شدم وگرنه اصلا دوست ندارم یه همچین کارهایی را

لیلی شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 10:28

سلام گندم دوست داشتنی ام
منهم مدتی قبل چند تا کتاب معروف که دوست داشتم حتما بخونم رو خریدم ولی حتی موفق نشدم یکی رو بخونم
بشدت درگیرم
دعام کن
هرروز میخونمت

سلام لیلی قصه های عاشقانه
به نظرم شما هم اون کتابها را به دوستت امانت بده تا زمانی که فرصت پیدا کنی
لااقل اینطوری خیالت راحت هست که کسی کتابها را میخونه
متشکرم
انشاله که درگیر چیزهای خوب و لذت بخش باشی
ممنونم که میخونی

اذر شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 10:44 http://azar1394.blogfa.com

سلام..

سلام به روی ماهت

رسیدن شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 11:07

سلام خوبی عزیزم ایشالا کار اقتصادی ت بگیره. چاره ای جز امید نیس. واقعا مجبور می شویم به انجام یه سری کارها

سلام عزیزدلم
دوبار اومده نظرت
ولی من دوبار خوشحال شدم
هورا
انشاله که درست بشه
گاهی به بعضی کارها مجبور میشیم

لیلا شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 11:42

سلام تیلوی عزیز
اهنگ امین بانی رو دانلود کردم
چ حس همزاد پنداری وحشتناکی
بسیار زیبا بود ممنون از پیشنهادت

سلام عزیزدلم

P شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 13:01

سلام بانو
ایمیل بده تا برات آنتی فیلتر بفرسم.کاری نداره که.چرا میخای الکی هزینه کنی واسش ک یکی بیاد بنصبه!!

سلام به روی ماهت
t_bigdeli@yahoo.com
ویندوزم هم سون هست
لطف میفرمایید
یه چیزایی که یادم میاد فایل exe را نمیشد ایمیل کرد

انتخاب هایم مرا به اینجا رساند شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 13:15

تولد بابا جان مبارک
انشالله همیشه سایش بالا سرت باشه تیلو
به به عیدی
چقدر کار خوبی می کنی
چند وقته بیرون نرفتم به قصد خرید
باید برم یکم حال و هوام عوض بشه

متشکرم سپیده جانکم
ممنون
به همچنین بابای بزرگوار شما
عیدی خیلی خوبه
ولی این گرونی ها و تورم و مشکلات اقتصادی واقعا همه را تحت فشار گذاشته
منم عیدی های خیلی کوچولویی خریدم

P شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 16:05

سلام بانو
طبق فرمایشتون آنتی فیلتر و توضیحات دربارش ارسال شد

یک دنیا سپاس
چقدر مهربون تشریف دارین شما
برم ببینم چی به چیه




ازت بی نهایت متشکر
نمیدونی چه کمک بزرگی بهم کردی
تازه بهم زنگ زده بودن که امروز نمیتونن بیان و فردا منتظرشون باشم و ...
که شما عین یه هدیه آسمونی به دادم رسیدی

هفت دقیقه شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 19:29

بابا خودت نصب میکردی دیگه الکی پول نمیدادی :)) یکی از دوستان برای نصب انتی ویروس برده بود لپتاپشو مغازه و ازش پنجاه گرفته بودن :))))
بیارید من براتون نصب میکنم بابا
مغزبادوم خوشگلم چطوره ؟

در نهایت هم دوست جان P کمک کردن و خودم نصب کردم و زنگ زدم آقای مهندس را ضایع کردم
اما حالا درست کار نمیکنه و فایلها برام دانلود نمیشن

روشن شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 19:39 http://roshann.blogsky.com

چقدر قشنگ که عیدغدیر برای همدیگه کادو میخرین:))))
تولد پدرت مبارک:)))

من از سادات هستم و به روز عید غدیر ارادت خاص دارم

نل یکشنبه 21 مرداد 1397 ساعت 09:20

تولدشون مبارک.سایه اشون مستدام بالاسرتون

به امیدخدا همه چی عالی پیش میره

ممنون از معرفی کتاب

متشکرم دوست جان
انشاله
کاری نکردم وظیفه بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد