روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

ویواریوم

سلام و عصر بخیر


دیروز یکی از دوستام باهام تماس گرفت و ازم کمک خواست برای هدیه خریدن واسه یکی دیگه از دوستان

من بهش پیشنهاد تراریوم را دادم

بعد ازم خواست براش یه پرس و جویی بکنم و اگه بشه با قیمت مورد نظرش (سی نهایت چهل هزارتومان) یک تراریوم جمع و جور اینترنتی بخرم براش

شروع کردم به سرچ و تحقیق

البته سپیده جان هم خیلی بهم کمک کرد

وسط این تحقیقات از دیدن ویواریوم ها به وجد اومدم... خیلی خوشگل بودن خودم هم هوس کردم

اول هفته بعد تولد پدر هست .. تصمیم گرفتم یه ویواریوم جمع و جور برای پدر بخرم

کار دوستم را راه انداختم و یک سایت که قیمتهاش خیلی مناسب بود را بهش معرفی کردم

خودم هم با شماره تماس همونجا تماس گرفتم برای خرید ویواریوم که دقیقا 30 هزارتومان بود و خیلی خوشگل

6aw1_123.jpg

گفتن باید یک روز صبر کنم تا بهم خبر بدن و ببینن میتونن برام جور کنن یا نه چون موجود نداشتن...

و امروز بهم خبر دادن که براشون مقدور نیست

قرار بر این هست که تولد بابا را روز جمعه توی باغچه برگزار کنیم

اگه کسی میتونه راهنماییم کنه برای خرید ویواریوم تو اصفهان که نخوام مسیر طولانی تا مرکز گل و گیاه همدانیان برم خیلی ممنون میشم




پ ن 1: ویواریوم را نمیخوام به عنوان هدیه اصلی استفاده کنم ...

پ ن 2: بعدازظهر پیرو همون قصه ی فلفل های دلمه ای للی پیشم بود و کلی حرف زدیم

پ ن 3: للی برام شکلات آورده بود

نظرات 3 + ارسال نظر
ریحانه دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت 22:23

بیا برو همون همدانیان. آدم روحش تازه میشه میره اونجا. :)))

راست میگی عزیزم
واقعا تو بازار گل و گیاه روح آدم تازه میشه
اما چه کنم که همدانیان به من دوره.... شایدم مجبور بشم که برم

پریسا سه‌شنبه 16 مرداد 1397 ساعت 08:54 http://roga2.blog.ir

وای چقدر نازه.
تولدشون پیشاپیش مبارک تیلوی مهربان

اره منم عاشقش شدم ولی هنوز موفق به خریدنش نشدم
متشکرم

روشن سه‌شنبه 16 مرداد 1397 ساعت 15:53 http://roshann.blogsky.com

چقدر خوشگل و جذاب
ایشالا که پیدا میکنی ....
تولد پدرت مبارک باشه ...ایشالا سالیان سال کنارهم خوشحال زندگی کنین ..

متشکرم
لطف داری
به همچنین شما و همه عزیزان دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد