روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پست موقت برای یک دوست عزیز

 

 دوست خوبم سلام

حقیقتش این هست که من بنا به دلایل شخصی نمیتونم ایمیل بزنم

اما نظرم این هست که هرکسی باید عاشقانه ای به سبک و روش خودش داشته باشه

چون به تعداد آدمهای روی زمین طرز فکر و اندیشه و رفتار وجود داره

من و آقای دکتر از ابتدای آشنایی قرار را بر رو راستی و صداقت گذاشتیم

هردو جذابیتهای اخلاقی برامون مهم تر از جذابیت های بصری بوده و هست

دلبریهایی که بعد از سالیان دراز آشنایی پیش میاد با دلبری در سالهای اول آشنایی دنیادنیا تفاوت داره

و حقیقت این هست که وقتی از یه زمانی میگذره همه چیز میشه آرامش محض.... چیزی پنهان وجود نداره... چیزی برای ترسیدن و قایم کردن نیست ... و خط قرمزها مشخصه...

اینکه چی هم را صدا بزنیم عین همه ی آدمهای دیگه مسلما هر چند وقتی تغییر میکنه و هرکدوم یه چیزی به ذهنمون میرسه که به دل دیگری میشینه و همون میشه رمز لبخند...

من حس میکنم وقتی یاد بگیریم به دنیای همدیگه احترام بزاریم و محدودیت برای هم درست نکنیم و نخواهیم که همدیگه را تغییر بدیم ، خیلی چیزها حل میشه... البته که دنیای عاشقی با دنیای زیر یک سقف زندگی کردن خیلی خیلی فرق داره


اینکه گفتم جذابیتهای دیگه مهم تر از جذابیت های بصری بوده نه که من یا آقای دکتر خدای نکرده زشت یا بدتیپ یا ... باشیم ... ولی این خیلی مهمه که زیبایی یه چیز نسبی و سلیقه ای هست ، شاید من در نظر شما زشت باشم در نظر دیگری زیبا... ولی هیچوقت اینطوری نبوده که مثلا لباسهام ، تیپم یا آرایشم براشون اهمیت ویژه ای داشته باشه ، کما اینکه من به سادگی خودم هستم در کنار ایشون و نیاز به پوشیدن لباس خاص یا آرایش ندارم

یعنی هیچوقت دغدغه ی اینو ندارم که حتی اگه با لباس روزمره ام جلوی ایشون ظاهر بشم اتفاقی بیفته ... من همینم که هستم

همونطوری که ایشون را همونطوری که هستند دوست دارم

و یکی دیگه از چیزهایی که من کنارشون تجربه کردم اینه که من کنار ایشون از زن بودن لذت میبرم

چون اینطوری نیست که مثل خیلیها (در اطرافم زیاد میبینم) نگران چروک روی پوستم ... یا لک... یا بوی عطرم باشم

مطمنئا ما هم مثل همه ی آدمها زیبایی و بوی خوب را دوست داریم و در حد توان خودمون اینها را استفاده میکنیم... ولی برام نگران کننده نیستن

برای همین همه چیز کنار هم لذت بخشه



پ ن : هرچی به ذهنم برسه بهش اضافه میکنم با رنگهای مختلف

نظرات 5 + ارسال نظر
لیلا پنج‌شنبه 11 مرداد 1397 ساعت 11:06

عاشقی سخته
یا من تو روزای خیلی سختشم

عاشقی بی نهایت سخته
سخت و شیرین
عین نفس کشیدن
گاهی سرما میخوریم نفس کشیدن سخت تر میشه ...
عاشقی لذت خاص خودش را داره و بعدها میبینی سختی هاش هم زیبا بوده

دریا پنج‌شنبه 11 مرداد 1397 ساعت 11:22

منظور منم زشت و زیبا نبود دقیقا منظور همین تتمه وبلاگتون بود
بازم میگم شما متفاوت هستین شما اگه زیر یه سقف برید زندگی موفقی خواهید داشت ان شائ الله

منم نگفتم شما منظورت این بود
تو عزیزدلمی
اونقدر قشنگ و مودبانه حرف زدی که حرف نداشت
لطف داری
ممنونم

رسیدن پنج‌شنبه 11 مرداد 1397 ساعت 11:29

عالی بود .
تو عالی هستی
آقای دکتر عالی هستن .
عشق جام تلخی ست که نوشیدنش شیرین و لذت بخشه

شما به من لطف داری
ما هم دوتا آدمیم عین همه ی شماها... امیدوارم همه مزه عشق را بچشن
عشق تلخ یا شیرین لذت بخشه

خاله ریزه شنبه 13 مرداد 1397 ساعت 12:16

روحم پرواز کرد و یاد عاشقانه های خودم افتادم تو روزگار خیلیییی دووور

الهی عاشقانه هات مستدام و پررنگ باشن

روشن شنبه 13 مرداد 1397 ساعت 15:44 http://roshann.blogsky.com

الهییییی
یاد یه بیت افتادم ...
گفته بودم چو بیایی غم دل باتو بگویم/چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی
ایشالا همیشه به عاشقی ...


برات عاشقی آرزو میکنم
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد