روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

فیلم هاری

بعدازظهرتون بخیر



فیلم «هاری» را دیدم

نمیتونم بگم که آخر فیلم منو شوکه نکرد

من علم اینو ندارم که برای فیلم نقد بنویسم و  اهل قضاوت هم نیستم...

ولی همینطوری این روزها نگاهم به همه چی کمی بدبینانه هست و حس میکنم بعد از این فیلم به بدبینی من دامن زده شد

از وقتی فیلم تمام شده هی دارم عرض و طول آدمهای اطرافم را بررسی میکنم و با خودم دودوتا چهارتا میکنم....

شاید فیلم اصلا منظورش جنبه و موضوع دیگه ای بود ... اما حسی که در من ایجاد کرد بد بینی به رابطه های دوستانه بود....

خلاصه که من دیدنش را بهتون توصیه نمیکنم



پ ن 1: خدا را سپاس به خاطر تمام حسها و انرژیهایی که در وجود ما آفریده


پ ن 2: بازم یکساعتی با آقای دکتر که تو مسیر (نه مسیر برگشت که جابجا شدن برای جلسه ای دیگه) بودن حرف زدم

هندزفریم را خونه جا گذاشتم و الان به شدت دستم درد میکنه


پ ن 3: انجیرهای باغچه بدجور دلبری میکنن... روی میز من که چشمک میزنن


پ ن 4: بعد از برگشتن از سفر دیدیم که گلدانهای فسقلیم همه خشک شدن

با اینکه براشون کلی تهیه و تدارک دیده بودم

نظرات 6 + ارسال نظر
soly پنج‌شنبه 11 مرداد 1397 ساعت 07:46 http://soly61.blogsky.com

سلام عزیزم
از روزای سفر بنویس.


چشم بازم مینویسم

امیر پنج‌شنبه 11 مرداد 1397 ساعت 09:45

با سلام
اصولا هر چیزی و هر شیئی به توجه و التفات نیاز داره حتی کاکتوس که به زمختی معروف است نبودین خشک شد دوباره شروع کن53

سلام به شما دوست خوبم
اره باید دوباره شروع کنم.. اما کلی دلم سوخت

رسیدن پنج‌شنبه 11 مرداد 1397 ساعت 10:46

همیشه هندزفری تو کیفت داشته باش که دستت اذیت نشه . این هندزفری دو گوشی بلوتوثی ها خیلی راحتن.

با تلفن ثابت حرف میزدم... برای همین اینقدر دست درد گرفتم
هندزفری بلوتوثی ندارم ... اما معمولی را دارم

خاله ریزه شنبه 13 مرداد 1397 ساعت 12:18

آره واقعا همچین حسی به آدم میداد دیدنش

روشن شنبه 13 مرداد 1397 ساعت 15:36 http://roshann.blogsky.com

پس نمیبینمش :(((
با وضع روحی بعد کنکور بهتره سراغ اینجور فیلم ها نرفت

با وضع روحی بعد کنکور منافاتی نداره
اما بدبینی نسبت به دیگران را به ارمغان میاره

واگویه که قبلا وبلاگ داشته جمعه 23 شهریور 1397 ساعت 10:58

خدا کنه زودتر شما و آقای دکتر زیر یه سقف برین
عاشقانه هاتون عاشقانه تررررررر
خدا مامان بزرگتون رحمت کنه

خدا کنه که هممون در هر حالی که هستیم خوشبخت و شاد باشیم و هی به سمت بهتر شدن بریم
ممنون دوست جدیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد