روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چای احمد

سلام

روز و روزگارتون آرام


وقتی مسافرت بودیم تو یه هتل چهار ستاره اقامت داشتیم

هر روز اتاق را شارژ میکردن و چای و قهوه و شیر و نسکافه برامون میزاشتن (یه چیز عمومی در همه جا میدونم...)

اما چیزی که برام جالب بود این بود که هم برای اتاق و هم برای سرو صبحانه کلا از چای احمد استفاده میشد

حالا اینو داشته باشین

ما توی خونمون وقتی مهمونی خیلی جمعیت زیاد داریم (خانواده مامان و بابا را با هم که دعوت میکنیم نزدیک 80 نفر میشیم)

برای چای مدتی از چای های کیسه ای استفاده میکردیم که کار ساده تر بشه ... آبجوش میزاشتیم با چای کیسه ای با طعم های مختلف که هرکسی خودش استفاده کنه

اما هر برندی را امتحان کردیم اصلا خوب نبود، حتی همین چای کیسه ای احمد را هم تست کردیم و خوشمون نیومد و نهایتا همون روند چای دم کردن را در پیش گرفتیم

البته من دمنوش های کیسه ای زیادی را هم امتحان کردم و در نهایت همون که خودم دمنوش را تهیه کنم را ترجیح دادم

و به نظرم هیچی طعم دمنوش های دستساز مامان را نمیده

(اینا که دارم میگم نظر شخصی من هست و همیشه خوردنی ها عین پوشیدنی ها و همه چیزهای دیگه سلیقه ای هستند... )

خلاصه توی هتل مجبور به استفاده از چای کیسه ای احمد شدیم و به طور شگفت انگیز طعمش با چای کیسه ای احمد در ایران فرق داشت

و به طور اعجاب انگیزی خوشمزه بود... این شد که چای سبز و دمنوشهایی که داشت را هم تست کردم و اتفاقا همه ش خیلی خیلی خوشمزه بود

و من به این نتیجه رسیدم که خوردنی های خوشمزه صادر میشن ...

این بود که الان مقداری چای و دمنوش احمد برای خوردن داریم...



پ ن 1: آقای دکتر امروز باید یه مسافرت کوچولوی کاری انجام میدادن... چیزی حدود فاصله 2 ساعته... کل 2 ساعت را حرف زدیم

هنوزم کلی حرف داشتیم ... انگار حرف زدن یادمون رفته بود... هردومون دلمون خنک شد


پ ن 2: مغزبادوم غر میزنه و میگه از وقتی برگشتی تنبل شدی و منو بیرون نمیبری

راست میگه.... انگار هنوز خسته ام و حال بیرون رفتن ندارم


پ ن 3: مادر بزرگ در همون وضعیت بد قرار داده و نگهداریش به شدت سخت و دشوار شده


پ ن 4: هر روز و هر ساعت دارم برای گشایش در کار خواهرم دعا میکنم... سخته ببینی یه آدم باردار در وضعیت خوبی نیست و هیچ کاری نتونی براش بکنی

حالا فکر کنید اون آدم عزیزتون باشه

نظرات 8 + ارسال نظر
الی چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت 11:11 http://elhamsculptor.blogsky.com/

متاسفانه همه چیزای خوب صادر میشن حتی ادمای خوب اون خوبایی هم که به زور خودشون و به تبعیت از دلشون موندن دارن له میشن
امیدوارن خواهرت زودتر اروم بشه

راست میگی
و چقدر جای تاسف هست که دلمون برای این آب و خاک نمیسوزه
و چقدر بد که هر روز میشنوم عده ای در حال ترک اینجا هستند
من این آب و خاک را دوست دارم ...

کاش بشه ...

فرشته چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت 12:06

وقتی توجای هل ومیخک باشه دیگه فرقی نمیکنه چه مارکی باشه کن فیکون میکنه امیدوارم اوضاع خواهرت خوب بشه اون طفل معصوم تو چه اوضاع بدی وارد دنیا میشه درحالی که زندگی با شرایط ایده آل هم سخته

وقتی تو چای زنجفیل و هل باشه هم عالیه
اگه زغفران و گل محمدی باشه هم
و اگه مثل من عاشق دارچین باشی .... و....
راست میگی... شرایط ایده آل هم الان برای زندگی سخت و ناگواره... چه برسه این طفل معصوم

بهار شیراز چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت 12:08

چند سال پیشا دایی از آمریکا یه بلوز با جنس فوق العاده عالی برای مهندس کوچیکه آورد توش زده بود میدن چاینا... با تعجب نگاش میکردم که دایی گفتش اجناس درجه یک چین عالی هستن و برای کشورهای آمریکایی و اروپایی سفارش داده میشن...

منم دلم خنک میشه وقتی عشق تون شعله می کشه

اره در مورد جنسهای درجه یک چینی هم باید بنویسم که واقعا من با چشم خودم دیدمشون
و زمین تا آسمون با اینایی که اینجا میبینیم فرق دارن

متشکرم که اینهمه مهربون و خوب و دوست داشتنی هستی

رسیدن چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت 12:19

سلام تیله کوچولو خوبی عزیزم. واقعا تو سفر هرچیزی خوشمزه میشه این یه دلیل و دلیل دیگه اینه که چیزای کیفیت بالا میشه سهم صادرات. اونوقت ما بدبخت ها تفاله خور میشیم . البته با کمال احترام و ادب .
دو ساعت یه سر حرف زدید واقعا چقدر حرف داشتید
خدا همه مریض ها شفا بده . مخصوصا خواهرت یه گشایش تو زندگیش ایجاد بشه در حد معجزه. خدا به اون بچه ،خوشبختی و آرامش ببخشه.
من امروزم یوگا بودم اومدم خونه کار داشتم حالا اومد خونه ت . ولی پست جدیدی فعلا ندارم . خیلی دوست دارم

سلام به دوست خیلی خوبم
خدا را شکر که خوبی
اره تو سفر انگار همه چیز مزه میده.. اما این چایی واقعا اینجا هم آوردیم خوشمزه س
انشاله که خدا گره مشکلات همه را باز کنه
ممنون که بهم سر میزنی... پشت کارت برای ورزش و کار و هنر منو به تحسین وا میداره

آره خوشگلم برای بهتر از ما ارسال میشه همه چیز
من فکر کردم اوضاع خواهری بهتر شده باشه
عزیزم آخه چرا؟؟

اره والا... همه چیزای خوب را از این کشور میبرن

نه خیلی اوضاعش بده ... و هیچکس هیچکاری نمیتونه بکنه... چون خودش نمیخواد

آره خوشگلم برای بهتر از ما ارسال میشه همه چیز
من فکر کردم اوضاع خواهری بهتر شده باشه
عزیزم آخه چرا؟؟


عزیزمی
دیدی دوباره اومده نظرت؟

آناهیتا چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت 15:28

سلاااام.رسیدن بخیر.خدا را شکر که یه آب و هوایی عوض کردی.تیلو تیلو جان البته چای احمد اصل ایرانی نیست و بالطبع از ایران هم صادر نشده است.چای احمد یه کمپانی انگلیسی هست و از معروفترین برندهای چای انگلیس.برای همین خوش طعم بوده

سلام عزیزدلم
متشکرم
جدی .... خب اگه اینطوریه چرا اونجا مرغوبتره... یعنی برای ایران درجه های پایین ترش وارد میشه؟
ای بابا

روشن شنبه 13 مرداد 1397 ساعت 15:34 http://roshann.blogsky.com

ما ک چای گیلان چین اول میخریم و بسی راضی هستیم
با دارچین و هل و زعفرون و گل محمدی مگه میشه کسی راضی نبود

بله شما چای ایرانی مرغوب گیرتون میاد
ما هم اگه میتونستیم حتما میخریدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد