روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

کوتاه نوشته سه شنبه ای

1- دلژین کجا رفته که نیست؟


2- چقدر خوبی تویی که منو لایک میکنی...


3-نمیدانم سرما خورده ام یا نه ... اما یه حسی دارم ، در حال خوردن چای سبز و ویتامین سی هستم


4- دیشب تا نیمه های شب مهمان داشتیم ... عموها و خانواده شون ... آخه آدمی که میره سرکار، وسط هفته؟ اونم اینهمه طولانی و تا پاسی از شب؟؟؟


5- هرچی میام خودم را برای آقای دکتر لوس کنم ، میفرمایند: هنوز دلتنگی های نبودنت خوب نشده ... اصلا حق لوس کردن نداری... منو یه هفته گذاشتی و رفتی...


6- هرچند برنامه قطعی برق را میدونم.. اما انگار عادی نمیشه و همش عذاب دهنده س

دیروز توی دو ساعتی که برق نبود یه گوشه از دفتر را حسابی مرتب کردم


7- امروز صبح نسیم خنک می وزید

نظرات 5 + ارسال نظر
هفت مین سه‌شنبه 9 مرداد 1397 ساعت 09:22

عامو گرمه ، برقم که میره دیگه هیچی :(

آیکون عرق ریزون نداریم؟

دندون سه‌شنبه 9 مرداد 1397 ساعت 09:38 http://shab-roooz.blogsky.com/

رسیدن سه‌شنبه 9 مرداد 1397 ساعت 11:49

هنوز اجازه لوس کردن نمیدن آقای دکتر !!!!
حق دارن بخدا . منم دلتنگت شدم زیاد چه برسه به آقای دکتر .
مهمونی تو این شرایط که شما خسته از راه رسیدید اونم دیر وقت اصلا خوب نیست.
برای سرماخوردگی احتمالی عسل آبلیمو بخور


عزیزمی
تو چقدر مهربونی
عسل و لیمو که عالیه

گلشن سه‌شنبه 9 مرداد 1397 ساعت 14:51

آقای دکترم یک جوری میگن منو یه هفته گذاشتی رفتی انگار در حالت عادی بیست چار ساعتی ور دل شمان. هی منو حرص بده.

والا به خدا
یکی نیست بهشون یادآوری کنه
ولی من وقتی اینجام و روزهای عادی هست روزی هزاربار سراغشون را میگیرم
اونقدر قربون صدقه و لوس بازی براش ارسال میکنم و اونقدر دور و برش میپلکم که بهش حق میدم دوری را حس کرده باشه

روشن شنبه 13 مرداد 1397 ساعت 15:32 http://roshann.blogsky.com

آقای دکتر حق داره دیگمگه چندتا تیلو داره ک یکی ش یه هفتهههههه نباشه

آقای دکتر که همیشه حق دارن... البته که تیلو ندارن... یه دونه ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد