روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

بازگشت تیلو

سلام

روزگارتون خوش رنگ و آب


همیشه عمر سفر کوتاهه ... هرچقدرم که طولانی باشه

سفر به پایان رسید با کوله باری پر ازخاطره

پر از احساسات

و پر از لبخند و شادی

سفرمون پر از ماجرا و خاطره بود ... چه خوب و چه بد به همش لبخند زدیم و از کنار همشون گذر کردیم

باید خیلی تعریف کنم براتون

تعریفهای خیلی زیادی که باید تک تک شون را با هم دیگه مرور کنیم

اما الان از حالتون بیخبرم و باید به تک تک تون سر بزنم

چون دلم برای همتون تنگ شده

کلی هم منو مورد لطف و محبت خودتون قرار دادید و کلی کامنت برای تایید دارم

از همتون متشکرم

براتون آرزوی سفرهای خوب و خاطره انگیز میکنم



پ ن 1:  دوری از آقای دکتر سخت ترین قسمت سفرم بود... همین که مسافت دورتر شد یهو حجم بزرگی از دلتنگی قلبم را فشرد

پ ن 2: در طول سفر با آقای دکتر به یه مشکل برخوردیم که البته تقصیر من بود و خیلی به سختی برطرف شد

پ ن 3: مغزبادوم با دلتنگی های بی حدش واقعا اذیت شد و منم از دوریش خیلی خیلی رنج بردم

پ ن 4: دیدن داداش و زن داداش حال دلم را خیلی خیلی عوض کرد

پ ن 5: همسفرهای خیلی خوبی داشتیم

نظرات 16 + ارسال نظر
دریا یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 10:09

رسیدن بخیر

تشکر عزیزم

بهار شیراز یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 10:18

صل علی محمد
تیلوی ما خوش آمد
همیشه به سفرهای شادددددددد

قربونتون برم بهار خانم
لطف دارین به من

رسیدن یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 10:23

هورا . خوش اومدی خانم . همیشه به سفر و خوشی عزیزم.
خیلی دلتنگت بودم دختر .
واقعا جات خالی بود خیییییییلی.
من که بیشتر حس تنهایی کردم اینجا چون تو هر روز بم سر میزدی
خیلی خیلی خوش برکشتی

هورا به تو دوست خوبم
چقدر هی همش به یادت بودم
دوست خوبمی

الی یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 10:49 http://elhamsculptor.blogsky.com/

خداروشکر که به سلامتی رفتید و برگشتید
همیشه به سفر

متشکرم
لطف داری دوستم

رابعه یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 11:42

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی خوشحالم که سفر خوبی داشته باشی.

متشکرم
سفر واقعا آدم را پخته میکنه

محسن از دنیای دوست داشتنی یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 12:43

من یبار اومدم دیدم نوشتی دارم میرم اروپا گفتم خو ای دیگه نمیاد. :|

والا بهترین کار اینه که بریم و نیایم
اما چه کنم که دلبستگی هام اینجا زیاد
من اینجا را دوست دارم و دلم نمیخواد که برم

امیر یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 12:52

با سلام
خوب شد خودت با پای خودت آمدی و گرنه می اومدم برت می گردوندم و حالا که بیخبر آمدی خوش آمد و خیر مقدم می گویم
گر از آمدنت خبر همی داشتمی بر هر قدم ات لاله همی کاشتمی ....
و اما یاران چون رسید ایند آرند ره آوردی. ما هم منتظر ره آورد و سوغاتی هستیم

سلام به دوست خوبم
ای جان
متشکرم
از بابت همه محبتهاتون
اخ اخ از سوغاتی نگو

دندون یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 12:53 http://shab-roooz.blogsky.com/

رسیدن بخیر تیلو
الهی همیشه به خوشی و شادی باشه زندگیت...
من سوغاتی میخوام....

عزیزدلمی
متشکرم
از سوغاتی نگو که دلم خونه

خداروشکر که به سلامت رفتید و برگشتید
زود بیا برامون تعریف کن عزیزم

متشکرم
حتما باید بیام و حسابی بنویسم
کلی حرف دارم

اذر یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 15:58

سلام..خدا قوت
ما منتظر سفرنامه ی حسابی هستیم .

سلام به روی ماهت
خودمم قصد دارم به طور کامل بنویسمش
مرسی که دوست خوبی هستی

روشن یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 20:46 http://roshann.blogsky.com

وای تیلوی خوشگلللللللللم:))))))
وای اومدی :)))))
چقدددددد نبودنت حس شد :(
چقدد جات خالی بود:(
متظر سفرنامه هستیما:)
حتما لطف خدا بوده که همسفرهای خوبی داشتی:)))چون خودت خیلی خوبی:))
آقای دکتر هم با این دوری حتما حسابی اذیت شده سوغاتی چی خریدی براش
زود زود زود بیا بنویس ک تیلوی خونم پایینه

عزیزمی
ذوق کردنت به منم منتقل میشه با اینهمه انرژی
میام میگم
همه را

مردیت گری یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 22:24

سفر بخیر :)

فدات

لیلی یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 23:03

گندم جانم سلام
رسیدن بخیر
خداروشکر که خوش گذشته و صحیح و سالم برگشتین
دلم برات تنگ شده بود

تو لیلی قصه های عاشقانه ای
متشکرم

mahee دوشنبه 8 مرداد 1397 ساعت 08:16

همیشه به گردش و سفر و خوشی باشی انشالا

همه ی دوستان به همچنین

رهآ چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت 01:28 http://rahayei.blogsky.com

رسیدن به خیر عزیزم.
تیلو من دوست دارم بدونم کدوم شهر خارجه رفتی :) حالا برم پست بعدی بخونم امیدوارم نوشته باشی :)


نوشتم براتون

خاله ریزه چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت 15:03

همیشه به تفریح دوست من رسیدنتونم بخیر
حتما حتما از خاطرات سفر برامون بگو

متشکرم دوست خوبم
نوشتم ... پست بعدی را نگاه کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد