روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

اسماء الحسنی

برای دفاتر برنامه ریزی که تهیه میکنم از جملات انرژی بخش و بزرگان و ائمه و ... استفاده میکنم

(دفاتر مخصوص مدارس- که تاریخ و مناسبت داره... و البته برای هر روز یک جمله در نظر میگیرم)

جملات انگیزشی و رموز موفقیت و ...

سالهاست که مجموعه ی خیلی کاملی از این جملات و حکایات و سخنان دارم و هر سال هم بهش اضافه میکنم

اما یه دفتر برای برنامه ریزی مراسم نماز مدارس هست که بیشترش از احادیث و سخنان ائمه استفاده میکنم 

جملاتی در مورد نماز - وضو - اذان- نماز شب - سجده و ...

امسال برای هر روز غیر از سخن و جمله و توصیه ... از یکی از صفتهایی که داخل جوشن کبیر اومده استفاده کردم

یعنی برای هر روز یک صفت قرار دادم کنار تاریخ روز...

برای همین باید جوشن کبیر را باز میکردم و صفت ها را یکی یکی مینوشنم

اونقدر با تأمل خوندن و دقت در معانی بهم چسبید که کلا امروز بعدازظهرم را خوشگل کرد...



پ ن 1: فردا تعطیله... تیلوهم تعطیل...

نظرات 10 + ارسال نظر
رهآ یکشنبه 17 تیر 1397 ساعت 18:42 http://Rahayei.blogsky.com

چه کار و حال خوبی :)


خیلی بهم آرامش خوبی داده

امیر یکشنبه 17 تیر 1397 ساعت 19:55

با سلام
نمیدانم چرا این دعا را جوشن کبیر نام گذاشته اند و یک دعا هم جوشن صغیر است و در کل جوشن لباسی است که جنگجویان بر تن می کردند تا از تیر کمانداران و نیزه و شمشیر حریف در امان باشند و این دعا هزار صفت و لقب و عناوین خداوند است و شاید این دعا هم سپری باشد برای محافظت از ما در برابر بلایا و آفت های زمینی و سماعی و اخروی. جایی که می خوانیم الغوث الغوث خلصنا من النار یا رب ...

سلام
دقیقا این دعا سپری در قلب آدم درست میکنه که از هرنوع کینه و غمی آدم را دور میکنه
سپری در برابر بدی ها و ...

روشن* دوشنبه 18 تیر 1397 ساعت 10:05

سلام تیلوخانم،ان شاءالله که همیشه تنت سلامت باشه و روانت پراز آرامش
یه راهنمایی ازتون میخواستم: میشه اگه برای خریدجهیزیه جایی یاجاهایی رو سراغ دارین که قیمت وکیفیت شون(چقدرهم کم توقع)بهم معرفی کنین ،بسیارممنون میشم.
لوازم چوبی ومبلمان،چینی وبلور ودکوری جات،پرده وملحفه ،پلاسکو
اگه یه موقع هم حوصله نداری پرس وجو کنی یاتایپ کنی فدای سرت،اشکال نداره،بازهم عزیزی ودوست داشتنی(بااجازه)
پ.ن1:دیدم یه روشن دیگه هم اینجا حضوردارن من ازاین به بعدباستاره میام که قاطی پاتی نشیم ،من همون روشن هستم که هم استانی هستم باهاتون وآدرس وب هوپ و.... رو دادم (البته اینا روفقط محض نشونی دادن گفتم وگرنه کاری نکردم سوتفاهم نشه یه موقع).
پ.ن2: کامنت پی نوشت دار دیده بودین آیا؟؟؟
زیرسایه ی الطاف خدا دلت شادباشه و لبت خندون ان شاءالله.

سلام بر روشن عزیزم
مبارک باشه عروس خانم
به دل خوش خرید کنی
برای خرید جهیزیه میدونم که برای مبل بهتره که بری رهنان که از همه مدل و قیمتی سرویس چوبی (مبل و تخت و ناهار خوری و ... ) پیدا میشه
برای چینی و لوازم بلور و پلاستیکی و کلا بیشتر وسایل آشپزخانه... عبدالرزاق و خیابان حافظ
برای پرده و روتختی و پتو و ملحفه خیابان ابن سینا از همه نوع قیمت و جنسی پیدا میشه
چی جا انداختم؟
اینا در حد اطلاعات خودم بود
متشکرم که گفتی
همه ی روشنها جاشون روی چشم من هست

بهامین دوشنبه 18 تیر 1397 ساعت 10:10

ایده خوبی داشتی
هر یکی از صفات دعای جوشن کنار یک روز تاریخ


خودمم خیلی از این کار خوشم اومد

روشن دوشنبه 18 تیر 1397 ساعت 12:41 http://roshann.blogsky.com

پیشنهاد های خوب همیشه جذابه حتما منم انجامش میدم

مردیت گری دوشنبه 18 تیر 1397 ساعت 21:54

من عاشق روزهای تعطیلم که هی بخوری و هی بخوابی

منم این کار را دوست دارم
اما اغلب کمتر همچین اتفاقی میفته

زهره سه‌شنبه 19 تیر 1397 ساعت 05:50 http://hamdely.blog.ir

وای جوشن کبیر نه آرامش و دلگرمی و امید به نظرم
من با یا انیس من لا انیس له خیلی حال می کنم


آرامش عجیبی داره
من با اسمع السامعین خیلی حال میکنم

هدی سه‌شنبه 19 تیر 1397 ساعت 08:39

سلام چه کار خوب و خلاقانه ایی خدا هم بهت برکت بده

سلام
متشکرم
شما به من لطف دارین

روشن سه‌شنبه 19 تیر 1397 ساعت 19:22 http://roshann.blogsky.com

رو چشم ما جا داری تیلو جان

روشن* سه‌شنبه 19 تیر 1397 ساعت 21:15

سلام مجدد،ایامتون پراز نور وشادی
عزیزم خیلی ممنون از راهنمایی تون فقط عروس من نیستم برای شخص دیگه ای میخواستم،ان شاءالله خدا قسمت همه ی سینگلا و مجردا بکنه و همگی خوشبخت بشن.

سلام به روی ماهت
انشاله که همیشه دلت خوش باشه و عروس خانوم هم خوشبخت باشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد