روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

هوس های گران قیمت

سلام

شنبه تون گل و بلبل



پنجشنبه صبح چشمامو که باز کردم هوس خرید زد به سرم

رفتم طبقه پایین ، صبحانه خوردم و با مامان هماهنگ شدم

نیم ساعت بعد بیرون بودیم

اول لحاف و ملحفه خریدیم

بعدم به توصیه ی آقای فروشنده رفتیم خیابان ابن سینا برای پارچه پرده

بعدم نوار پرده و نخ و قرقره و ...

تا برگردیم خونه ظهر بود

ناهار را خوردیم و بساط خیاطی را راه انداختم

لازم به ذکر هست که من تا یکی دو ماه پیش تو زندگیم دست به چرخ خیاطی و نخ سوزن هم نزده بودم

تا دوخت و دوز به یه جایی برسه ساعت 9 شب بود

پدرجان در این فاصله رفتن دنبال میل پرده و گیره و ...

ساعت ده و نیم هم با کمک پدرجان و پدرمغزبادوم پرده ها وصل شدن...

نتیجه خوب بود

ولی این هوس کمی گرون برام در اومد




جمعه صبح خواهر آزمون استخدامی آموزش و پرورش داشت

ساعت شش و نیم مغزبادوم را رسونده بود در خونه ی ما

در خواب ناز بودم که دیدم فسقلی خودش را جا کرد تو بغلم

ذوق زده دو ساعت دیگه خوابیدیم و بعدم بساط باغچه

تا آخر شب باغچه بودیم و مهمون بازی....





پ ن 1: دیشب بهش گفتم دیگه دلتنگت نیستم

پ ن 2: اگه خدا بخواد هرچیزی قابل تغییر هست... حتی شرایط خواهر من

پ ن 3: صبح جمعه موتور کولراتاقم سوخت... آقای تعمیرکار فرمودند قابل تعمیر نیست...

پ ن4: صبح جمعه موتور خنک کننده اتاق داداش اینا تو ایتالیا سوخته... قابل تعمیر نیست

پ ن5: پنجشنبه و جمعه نیومدم دفتر دوتا از گلدونام طوری خشکیده که انگار کلا گیاهی داخلش نبوده

نظرات 12 + ارسال نظر
رسیدن شنبه 16 تیر 1397 ساعت 10:45

سلام عزیزم . خوبی
راست میگی الان همه چی گرون شده . منم خیلی چیزا هوس میکنم مخصوصا میوه های تابستون اما با محدودیت و کم کم میخوریم چون اینجا خیلی گرون تر از جاهای دیگه ست .
گفتی ملافه . خیلی دلم میخواد ملافه م عوض کنم مدتیه تو فکرم . امروزم سر رام رفتم پارچه فروشی طرح های خیلی خوشکلی بود اما با توجه به هزینه ای که برای لوازم نقاشی و طراحی دادم دیگه جا نداشت ملافه بخرم موند تا ببینیم چی میشه.
چقدر بد که کولرها سوخته حالا باید چقدر هزینه کنی و بخری خدا میدونه .
حرف سر اینه که یه چیزایی رو میشه نخورد و نخرید اما یه چیزایی رو نمیشه . خدا به جیبت برکت و تنت سلامت بده عزیزم

سلام به روی ماهت
گرونی که بیداد کرده و خیلی آزار دهنده شده
منم مدتی بود هوس عوض کردن لحاف و بالش داشتم... اما نمیشد
انشاله که به زودی از یه راه ناگهانی پول خوبی به دستت میرسه و به خودت یه هدیه خوب میدی
هزینه ای که برای نقاشی میکنی هزینه ای هست که برای دلت میکنی و این خیلی خوبه
پدر زحمت کولر را میکشن و ... خدا خیرشون بده
الهی خدا به جیب همه برکت بده ... خدا به همه کمک کنه... روزهای سختی هست

نازلی شنبه 16 تیر 1397 ساعت 11:40

گرونیش به حس خوبش می ارزه تیلو
مبارکت باشه عزیزم

فدات
منم همین را فکر کردم که اینکارو کردم
ممنونم

من شنبه 16 تیر 1397 ساعت 13:59

به اقای دکتر گفتی دلتنگ نیستی؟
چرا؟؟
باعث سردی نمیشه؟

به نظرم بعضی وقتا بد نیست معکوس عمل کنیم
خسته شدم بس که گفتم دلتنگم

پریسا شنبه 16 تیر 1397 ساعت 15:34 http://roga2.blog.ir

چرا فقط اون قسمت دلتنگ نبودنت توی چشمم اومد؟
تیلو نگوووووووووووو نگه دارید همو.

چون از تیلو بعیده که بگه دلش برای آقای دکتر تنگ نیست
چون تیلو حتی یکی دو ساعت بعد از دوری هم دلش برای آقای دکتر تنگ میشه
چون تیلو داره از دلتنگی میمیره ولی میخواد به روی خودش نیاره

روشن شنبه 16 تیر 1397 ساعت 16:53 http://roshann.blogsky.com

تیلوی عزیزم:)))
دلتنگی که همیشگی هست ولی خدا کنه معکوس نتیجه نده یه وقت و خدایی نکرده باعث دوری نشه:(
پرده ی نو مبارک خانوم:)
ایشالا خواهر جان موفق شن :)

عزیز منی شما
چقدر شماها دوستای خوبی هستید و نگرانم شدید
متشکرم که اینهمه حواستون بهم هست

اناهیتا شنبه 16 تیر 1397 ساعت 17:53 http://khaterateman1369.blogsky.com/

خوب کاری کردی تیلو جونم به نظرم تنوع واقعا لازمه

دلخوشی را باید پیدا کرد
تنوع که واقعا لازمه

هفت مین شنبه 16 تیر 1397 ساعت 20:59

من جای دکتر بودم میگفتم باشه آره تو هم ! باور کردم ! تو خوبی اصن :)))
عه اتفاقا منم جدیدا ملحفمو عوض کردم .
مغزبادوم
عامو عجیب گرسنمه شام چی دارین ؟

اتفاقا کلماتش خیلی خیلی شبیه همینا بود
به به چه تفاهمی
خودت
آخیش تشریف بیارین در خدمت باشیم ... آب دوغ سبزیجاتی خوردیم که مپرس

جین شنبه 16 تیر 1397 ساعت 21:48

خوب کاری کردی


شما که کلا همیشه مشوقی

بهار شیراز شنبه 16 تیر 1397 ساعت 21:59

اینجا برره ...افعال معکوس...
خوب کردی گفتی...گر خواهی عاشق اش کنی کمی زخم کن مرهم بیشتر

ای جان
دلم نمیاد بهش زخم بزنم که... خودمو لوس میکنم

امیر شنبه 16 تیر 1397 ساعت 22:08

با سلام
هوس یه حسی است که مبارزه کردم با اون زور رستم را می خواهد و همراهی با آن گنج قارون را می طلبد که هر دو از دسترس خارج است . ولی گاهی برآورده کردن هوس به هزینه آن می ارزد و گاهی هم نه و مثل این می ماند که پول خود را با دست خویش به آتش افکنده ای. الاایهاالحال شده ای خیاط و انشالله که همیشه از محل برش ،ببری .... . حالا که خیاط شده ای و دکور خونه عوض کرده ای همه گروه را دعوت کن به ناهار بورانی و اگه سخنت است به گز بلداجی که اصفهان آن را به نام خودش ثبت کرده . همه گز را سوغات اصفهان می دانند در حالیکه گز مربوط به بلداجی چهار محال بختیاری است . برا اینکه ما در این باره سکوت کنیم باید حق السکوت بدی و ما را دعوت کنی کنار سی و سه پل و کباب کنجه و کباب جگر بدی انشالله

سلام به شما
بلداجی طاق و گز داره عین خار بیابون که شتر هم حاضر به خوردنش نیست
این اصفهانی های هنرمند هستند که اون خار بیابان را تبدیل به شیرینی لذیذ و دوست داشتنی و جهانشناس کردند... پس الکی بازار گرمی نفرمایید
ما حق سکوت بده نیستیم داداش... برو این دام بر صید دگر نه....
کباب چنجه... سی و سه پل که از رونق افتاده و از بی آبی و تشنگی در حال جون دادنه
اما یه جای خوب برای کباب خوری میشناسم... تشریف بیارید... قدم بر چشم

اذر یکشنبه 17 تیر 1397 ساعت 08:45

سلام تیلو جان
صبح قشنگت قشنگتر .به رنگ اسمون ابی

سلام عزیزدلم
همه ی روزگارت خوشرنگ و آب

نسترن یکشنبه 17 تیر 1397 ساعت 21:26

سلام
چه کار خوبی کردی تیلوجان ، میشه عکس هم بذاری از پرده جدید؟! مشتاق شدم ببینم

سلام به روی ماهت
بله عکس میگیرم و براتون میزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد