روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چی میشد امروز، روز قبل از قرار عاشقانه بود؟

سلام

روزهاتون پر از دلخوشی


از برنامه ریزی کاریم عقبم.. دلیل اصلیش وسواس زیادی هست که در طراحی ها دارم

طراحی هایی که توی این ماه و ماه آینده باید آماده کنم و برای ابتدای سال تحصیلی بعدی آماده باشم

(دفترهای برنامه ریزی - طرح جلدها - بسم اله - پشت جلدی - تقویم ها- جداول برنامه ریزی و .... )

گاهی برای یک صفحه طراحی دقیقا یک روز کامل وقت میزارم


صبح اول از راه رسیدم و یک سری از ریخت و پاش های دیروز مغزبادوم را مرتب کردم

به گلدانهای کوچولوم رسیدگی کردم

بعد لیست کارهای روزانه ام را آماده کردم گذاشتم کنار دستم

بعدم بطری آب

حالا آماده ام برای یک روز پر تلاش


پ ن 1: یک گلدان جان سخت و زیبای آلوئه ورا داشتم

چندین سال مهمان من بوده

تصمیم گرفتم گلدانش را عوض کنم تا خوشگلتر بشه .... اما به جای خوشگل شدن خراب شده...


پ ن 2: هر روز سعی میکنم با یک صرفه جویی کوچک هم که شده قدمی بردارم


پ ن 3: خیلی دلتنگم و هیچ خبری از قرار عاشقانه نیست...


نظرات 9 + ارسال نظر
اذر چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 09:56

سلام ...روز خوش ...حالا تا فردا خدا بزرگه


خدا همیشه بزرگه
منم دلخوشم به خداوندی که همه جا هوای ما را داره

روشن چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 11:07 http://roshann.blogsky.com

چقدر کارررر..
حالا به زوری تموم میشه ایشالا:))


به زوری... یا به زودی؟


اسمت را خیلی زیرکانه انتخاب کردی
از دیدنش هم آدم انرژی میگیره

رابعه چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 11:10

سلام من که الوورام اصلا رشد نمیکنه نمیدونم چرا

آب و رطوبت مناسب نداره حتما
یا نورش مناسب نیست
وگرنه رشد آلوئه ورا عالیه
خواهرم یه گلدان خیلی بزرگ گذاشته تو پاگرد راه پله و آلوئه ورا کاشته ، تمام مصرف خودش و خواهرش شوهرش از همین گلدان تأمین میشه
خیلی خوب برگ میده
چون اونجا هم نورگیر هست و هم به میزان لازم بهش آب میدن
البته کود ارگانیک هم بی تاثیر نیست

رهآ چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 11:31 http://Rahayei.blogsky.com

روز خوبی داشته باشی عزیزم

ممنون

رسیدن چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 11:51

کارهای هنری همه شون زمانبرن و خیلی حوصله و دقت میخوان . خوبیش اینه که لذت هم دارن وگرنه پیش نمیرفتن.

به اون هنری هنری ها هم نیستا
ولی خب من وسواس دارم روی تک تک شون

بهامین چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 12:52 http://notbookman.blogsky.com

داشتن برنامه و با برنامه پیش رفتن خودش نیمی از مسیر رفتنه
موفق باشی

به همچنین
برنامه های روزانه را من خیلی دوست دارم

امیر چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 17:22

با سلام
خدا قوت و خسته نباشید
بقول دوستمون انشالله کار به زوری و زودی تمام بشه که البته این دعایی است که هرگز استجابت نخواهد شد چون هنوز کار تمام نشده کار دیگری پیش میاد و تا باد چنین بادا... هر چه کار بیشتر ... تلاش بیشتر و سرگرمی بیشتر دو نهایت فلوس بیشتر و چه چیزی بهتر از روزی حلال .
در مورد طرح هایی که برای سال تحصیلی جدید میزنید شاید هنوز زود باشد ممکنه طرح های اجرایی مدارس تغییر عمده داشته باشد که بعد اصلاح طرح هایی که درست کرده اید سخت تر از طراحی جدید باشد . وانگهی می توانید طرح های قبلی را در فایلی ذخیره کرده و کپی آن را تغییراتی که لازم میدانید روی آن انجام دهید .
از برگ آلورا چه استفاده ای می کنید یک گلدان از آن داریم که برگهای بزرگ و پر از ژل دارد و فقط میدانم برای سوختگی خوب است و باعث می شود سوختگی در کمترین زمان ترمیم و خوب شود.
در مورد قرارهای عاشقانه هنوز هم وقت هست برای قرار گذاشتن . اگه هم قراری گذاشته نشد در قرارهای بعدی کیفیت آن را بالا ببرید تا جبران این (بی قراری)بشه
موفق و شاداب و سرافراز و سرسخت و سرسنگین سرشار از انرژی و سرشار از شکوفه های بهار زندگی باشید

سلام
انشاله که هیچوقت کار و کاسبی تمام نشه
انشاله که همه جیبشون پر پول باشه و مشکلات مالی برای همه برطرف بشه
من با سابقه ی خیلی زیاد بلدم چی طراحی کنم که کاری به تغیرات عمده ی ناشی از سردی و گرمی مسئولان نداشته باشه...
در مورد الوئه ورا ژل را جدا کنید و روزانه مقداریش را با شربتی یا بستنی که میخواین استفاده کنید در مخلوط کن ریخته و میل کنید... فوایدش خیلی زیاده
یا ژلش را جدا کنید و بعد از میکس کردن نیم ساعت قبل از حمام به موهاتون بزنید ... برای پوست بدن و صورت هم عالیه
اگه درد مفاصل دارید ژل آلوئه ورا را روی مفاصل یا ماهیچه های دردناک ماساژ بدین....
و ...

در مورد قرارهای عاشقانه هم همان بهتر که من سکوت کنم اما اینو بدونین که اگه شما هی گرسنگی تحمل کنید و بعد یه غذای خیلی مقوی بخورید جبران گرسنگی های قبلی شما نمیشه....

متشکرم

mahee چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 17:46

چقد شلوغی دختر
لابد چون گلدونشو عوض کردی اینطوری شده. ببرش پیش باغبون

والا باغبون اصلی اون پدرجان هست که هرچی میکاره بینظیر میشه
گفتن بد موقع جابجاش کردی
یه امیدایی بهش داشتن... اما دیگه به اون خوشگلی اولش نیست... خراب شده

شلوغ نیستم... دارم لابلای روزمرگی دنبال دلخوشی میگردم
چقدر دلخوشی ها کم شدن... نکنه من پیداشون نمیکنم

روشن شنبه 16 تیر 1397 ساعت 16:59 http://roshann.blogsky.com

ایهام داشت زوری :))))
بعله روشن و خیلی دوس دارم و خب یه ربطی به فامیلی م هم داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد