روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تلاقی دنیای خیال و واقعیت

سلام

روزتون مملو از لحظه های خوش


من دیشب قبل از خواب داشتم به دوست وبلاگی ای که قراره بیاد اصفهان فکر میکردم

قرار شده هم دیگه را ببینم

اون با دوستاش ... منم با دوستام

بین خواب و رویا داشتم برنامه میچیدم

صبح هم که بیدار شدم اولین چیزی که یادم اومد همون خیال بود

برام شیرین بود و بازم بهش شاخ و برگ دادم

سوار ماشین که شدم ، داشتم یه سری محاسبات و دودوتا چهارتا میکردم که هممون که تو ماشین جا نمیشیم

تعدادمون زیاده و ...

داشتم فکر میکردم اول بریم کجا... بعدش بریم کجا...

که یهو چشمام باز کردم و دیدم ... به به ... از کوچه دفتر رد شدم و دارم مستقیم میرم به سمت همونجایی که میخوام با دوست وبلاگی قرار بزارم



پ ن 1: بعد از یک مدت دلتنگی شدید ، به یک عادت مبتلا شدم... به این عادت دوری و دلتنگی... دیگه انگار خیلی هم آزار دهنده نیست و بازم میتونم دوری را تحمل کنم... الان دیگه عجله ای برای قرار عاشقانه بعدی ندارم


پ ن 2: به للی مسیج زدم : امروز که از این طرف میای برام قلمه ی حسن یوسف بیار


پ ن 3: نانوایی نزدیکمون تعطیل شد....

بوی نان تازه سر هر ظهر بهم خیلی حس خوب میداد

نظرات 7 + ارسال نظر
رسیدن دوشنبه 11 تیر 1397 ساعت 10:39

کوچه رو رد کردی زودتر از موعد رفتی سر قرار دوستان وبلاگی
چه کار خوبی کردی که با دوستان وبلاگی قرار گذاشتید.
نونوایی چرا تعطیل کرد حتما آب و آرد نداره

والا اصلا معلوم نبود توی چه عالمی دارم سیر میکنم
توکل بر خدا
خیلی زیاد مونده... من هولم

انگار مشتری نداشت
فکر کنم مردم از فشار مالی دیگه نون هم نمیخورن

دندون دوشنبه 11 تیر 1397 ساعت 15:03 http://shab-roooz.blogsky.com/

منم دلم میخواد بیام اصفهان

عزیزم
الان که زیادی گرمه
دوست دارم یه زمانی بیای که هوا بهشتی باشه و راحت بتونیم بریم برای گردش

روشن دوشنبه 11 تیر 1397 ساعت 15:25 http://roshann.blogsky.com

چقدر جذابه دیدار وبلاگی :))
ایشالا که حسابی خوش بگذره دیدارتون:))
اصفهان که میبینم یاد گز اردی میوفتم خیلی خوبههههه
بوی نون انگاری عطر بهشته

منم برای این دیدار وبلاگی خیلی ذوق دارم
انشاله
گز آردی که عشقه...

قرار وبلاگی اصفهان؟؟؟
به به
حسابی خوش بگذره
دوستان ماهت رو از طرف من ببوس

منم نانوایی نردیکمون سنگک تنوری خوبی داشت
چند ماه پیش طمع کرد و ماشینی کرد
هیچ کس نخرید!!
الان دوباره تنوری پزون دارن

عزیزمی
من اول از همه روی ماه تو رو میبوسم

سنگک تنوری که حرف نداره ... خیلی خوشم میاد دونه دونه سنگهای نون را جدا کنم
نانوایی اینجا تافتون هست... اما مشتری نداره گویا
من که فقط از بوی نانش کیف میکنم... وگرنه منم ازش نمیخریدم

گلشن سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 10:05

نانوایی تعطیل شد.

تیتر اول روزنامه ها


من اندازه ی تو با سلیقه نبودم که بتونم اینطوری تیتر بزنم

بهار شیراز سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 11:11

ای جانممممممممم...کوچه رو رد کرده....
خوش به حال اون دوست خوش شانس ات
انشالله همه چی خوب پیش بره

زهره سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 13:15 http://hamdely.blog.ir

خوش بگذره خیلی زیاد

فدای مهربونیات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد