روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

فر ریز دخترونه :)

عصرتون شیک


سر ظهر للی زنگ زد اُنس (یه کفش فروشی) حراج زده ... میای بریم یه نگاهی بندازیم

منم سریع دفتر را تعطیل کردم و رفتم

البته جای پارک خوب نیست اونجا و با اتوبوس رفتیم

هرکدوم یک جفت کفش خریدیم

بعدش هم رفتیم لباس فروشی نزدیکش... للی برای کلاس ورزشش لباس خرید

بعدم رفتیم نمایندگی شیرین عسل... دوتا آلاسکای پرتقالی (بستنی یخی) خریدیم و سرخوش برگشتم دفتر

به این میگیم فر ریز...




پ ن 1: آهای اون یه نفری که همیشه پست های منو لایک میکنی... خیلی از کارت لذت میبرم

نظرات 9 + ارسال نظر
پرنده گولو چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 16:29

سلام
همیشه به دلخوشی سرگرم باش عزیزکم
لایک یعنی خواندمت و شادت شدم ولی حال نوشتن کامنت ندارم


سلام به روی ماهت
مگه میشه کسی همیشه به دلخوشی سرگرم باشه؟
زندگی غم و شادی توأمان هست...
نمیدونی لایکت چه حال خوبی به دلم میده
متشکرم

یاد گرفتم دلخوشکنک های کوچولو کوچولو برای خودم دست و پا کنم

مخمور چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 18:16

سلام
نبیتم و نشنوم بستنی غیر از میهن بخوره کسی
روتون میشه در حضور یک نماینده تام الاختیار مجموعه معظم میهن حرف از برند دیگه ای بزنید
چه جلافتا

سلام به روی ماهت
اولا نگفته بودی... پس چرا همه وبلاگستان را مهمون به بستنی نکردی؟
چطور نماینده ای هستی که تبلیغ نمیکنی ... چطور نماینده ای هستی که بستنی به دوستات نمیدی؟ چطور نماینده ای هستی که من اصلا خبر نداشتم؟؟؟/
تازشم... من اسم برند آوردم؟ درسته که ما رفتیم نمایندگی شیرین عسل ولی بستنی هاش شیرین عسل نبود

من گفتم از اون یخی ها خوردیم
نمایندگی میهن هم داریم؟ من که ندیدم

نقطه چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 19:12 http://my-nots.blogsky.com

مبارک باشه

ممنونم

امیر چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 19:54

با سلام
بستنی میهن و بستنی دایتی از بستنی های بسیار خوشمزه هستند و من همیشه از این دو برند استفاده می کنم البته اگه این دوتا نباشه بستنی خوشمزه در زده بعدی قرار دارد.
کفش نو مبارک . کفش برا انسان مانند لاستیک برای ماشین است و برا ماشین میگن انشالله چرخش برات بچرخه و برا شما هم میگم انشالله با شادمانی اونو بپوشی و با اون یکصد و سی عروسی بدی

سلام به روی ماهتون
هیچوقت برای انتخاب بستنی به برند توجه نکردم ... نمیدونم چرا...
متشکرم... کفش اسپرت خریدم برای سرکار... فکر نکنم باهاش عروسی برم

روشن چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 21:43 http://roshann.blogsky.com

سلام تیلوجانم:)
چه خوب ...حتما کلی خوش گذشته بهت:)
از آقای دکتر ننوشتی تو این پست..
پی نوشت هم کم نوشتی

سلام به روی ماهت
این چند روز همش به یادت بودم

بهار شیراز پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 08:09 http://baharammm.blogsky.com/

بستنی فقط میهن اونم سالارش

ای جان
نوش جونتون

رسیدن پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 10:45

مبارکت باشه عزیزم.

خوشی هاتون فراوون فراوون الهی

فدای شما
کنار شما دوست خوبم
الهی هرچی میخوای به دست بیاری

عالی پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 13:12

چه دوستای پایه ایی هستین. ما که هروقت با دوستام قرار میزاریم یکیشون حال نداره و پریود شده و ..... یکیشون هم بچه ش رو نمیدونه چیکار کنه؟ یکیشون هم سرکاره. اینا مال قرارای از پیش تعیین شدس. هول هولکی که اصلا حرفشو نزن.

خب من و للی هردو مجرد هستیم و فقط باید خودمون بخوایم... دیگه بچه و همسر و خونه زندگی که نداریم

هفت مین پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 21:59

عامو نمایندگی میهنتون کوجاس ؟

نمیدونم والا
یکی بیا روشنگری کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد