روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تابستان مبارک

سلام

روز تابستونیتون پر از عشق و محبت


ما که شروع تابستان را در باغچه بودیم

در خنکای نسیم و سایه

از پنجشنبه هم که کلی مهمان داشتیم و کلی مهمون بازی

جمعه را هم از صبح با مغزبادوم در حالی شروع کردیم که با رنگ و سفال در حال رنگ آمیزی و گل کاری بودیم

یک جعبه کامل گواش تمام کردیم



پ ن 1: امروز صبح بهم زنگ زدن که ظهر میتونی بیای دندانپزشکی

انگار دیگه دلم نمیخواد برم


پ ن 2: پیشنهادات تابستانی شما را پذیرا هستیم

پیشنهادات تابستانی تیلو:

- لباسهای نخی - خوشرنگ - گشاد - خنک

- بطری آب خوشگل و خوشرنگ و آب - تخم شربتی و خاکشیر

- کفشهای راحتی و پیاده روی های طولانی در روزهای طولانی

- دورهمی های دوستانه و خوردن بستنی و میوه های خوش رنگ و آب تابستانی

- شب نشینی های پر از شور و حال

- بیخیال دنیایی که انگار خیلی هم خوشرنگ و آب نیست...





پ ن : آخر

جدول برنامه ریزی را با کمک سپیده دوباره از سر گرفتم

هفته گذشته اصلا خوب نبوده

سعی میکنم بهتر بشم

mvck_op.jpg

نظرات 10 + ارسال نظر
رهآ شنبه 2 تیر 1397 ساعت 12:41 http://Rahayei.blogsky.com

تیلو منم فردا وقت دندون پزشکی دارمممم :((((
ببین از من به تو نصیحت، بی خیال دندون نشو. من بهمن ماه رفتم که درستش کنم، بی خیال شدم! الان دو برابر هزینه بهمن ماه باید خرج کنم!
اول و آخر باید دندون درست شه، هر چه زودتر بهتر.

نوبت دندانپزشکی من موکول شد به دوشنبه 10 صبح
من والا بی خیال نمیشم ولی انگار کارهای مربوط به دندونای من تمامی نداره

دست شما درد نکنه خانوم که برای ما عکس فرستادید
به زودی ی پست پر از عکس میذارم

والا به خدا شرمنده هستم
لطف میفرمایید شما

روشن شنبه 2 تیر 1397 ساعت 12:51 http://roshann.blogsky.com

من که میخوام برای بچه های کوچولو بی که تو کوچه مون بازی میکنن خوراکی های خنک ببرم بین بازیشون
لباس های رنگارنگ نخی که فوق العادس تو تابستون. دیدن خانوم های رنگی رنگی خیلی زیباس:)
خوردن آب میوه و بستنی های خنک هم که خودت گفتی
خوندن کتاب و شنیدن موسیقی و دیدن فیلم های بیشتر ...
گشت و گذار تو شهر و لذت بردن از دیدنی های شهر
ماها که نزدیک دریاییم پیاده روی تو ساحل یا شنا کردن که فوق العادس
نوشتن کارهای ناتمام که هیچ وقت نشد انجامش بدیم مثلا من یک ساله باید برم امتحان رانندگی بدم ولی هی میندازم تابستون
و این که قدر تمام لحظه ها رو بدونیم و از تموم روزها لذت ببریم

هورا
تو چقدر خوبی
کسی تو کوچه ی ما بازی نمیکنه وگرنه حتما امروز به همشون شربت میدادم
بعد از کنکور خبر قبولی در امتحان رانندگیت را بده ... شیرینی یادت نره

رسیدن شنبه 2 تیر 1397 ساعت 13:49

چه جدول خوبی . کلی انگیزه میده برای پیش بردن برنامه ها . موفق باشی. منم هی میخوام یکی درست کنم اما اصلا نمیتونم روش کنترل داشته باشم چون مستقیما دیگران رو برنامه هام تاثیر میذارن

من کلا از کنترل شدن انگار گریزانم
جدول که بنویسم دقیقا همون کارها برام سخت میشن... هزارتاکار انجام میدم جز کارهای داخل جدول

نازلی شنبه 2 تیر 1397 ساعت 18:21

چه جدول جالبی تیلو .من هم یک جدول دارم نصفش داروو درمان هست اما این میزان رضایت مندی که مشخص کرده بودی خیلی جالب بود اضافه کنم پیشوهادهای تابستانیت رو قربان

این جدول و کلا برنامه ریزی جدولی ایده سپیده جان بود
البته من آدم برنامه ریزی به این دقیقی و حساب شده ای نیستم
وقتی برنامه ریزی میکنم دیگه دلم نمیخواد اون کارها را انجام بدم
اما اینقدر سپیده با جدیت و عالی این برنامه را پیگیری میکنه از تنبلی خودم خجالت کشیدم و باز جدولم را راه انداختم... باشد که رستگار شوم


فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

گلشن شنبه 2 تیر 1397 ساعت 20:17

مهربونِ ویژه


تو ویژه ترین دوست منی

الی شنبه 2 تیر 1397 ساعت 20:37 http://elhamsculptor.blogsky.com

لباسای نخی رنگی رنگی
وای چقدر دلم تنگ شده ازین لباسا بپوشم
تابستانت شاد

همه ی روزگارت شاد
لباسهای نخی و راحت و رنگی رنگی ...
منم والا دلم تنگ شده

بهارشیراز یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 07:29

اون امتحان جای عمه خیلی باحال بود

هنوزم ادامه داره... چقدر من پررو شدم ... دیگه انگار ترسم هم ریخته

غریبه یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 08:32

آب دوغ خیار یادت نره
از غذاهای بهشتی در این دنیاست

آخ آخ راست گفتی
اون که خودش عشقه
باید یه پست جداگانه براش بزاریم

آبی یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 21:46

جدول برام در زندگی تعریف نشده ست من اصلا نمیتونم از روی جدول کاری انجام بدهم اما واقعا خوبه آدمها اهل برنامه باشند
سفر خیلی خوبه
روزهای تابستون جون میده برای دورهمی های دوستانه و فامیلی خیلی روزهای طولانی داره تابستون همیشه برام حکم دیدن اطرافیان که عزیزانم هستند رو داشته چون در طول سال ازشون دورم مخصوصا خواهر و برادرم .
تو برنامه های تابستانی ام حمام رفتن دو برابر میشه هوا گرمه تا بیرون رفتم اومدم مستقیم پیش به سوی حمام
تابستون واقعا فصل استراحته برام.
خرید خرید خرید من عاشقشم خیلی خرید کردن رو دوست دارم تو تابستون فرصت بیشتری برای رفتن به مراکز خرید دارم
تابستونا یه کمی از تهران زده میشم دلم میخواد تابستونها تو شمال باشم یا یه جا آروم و هوای خنک باشم اما نمیشه .
بیخیالی که خودش یک نعمته خوش به حالی کسی که داره مطمئنم باهاش احساس خوشبختی میکنه خیلی دوست دارم به اون درک بیخیال بودنم برسم واقعا این دنیا گاهی خیلی کذایی میشه نوع نگاهمون خیلی تاثیر داره تا بهتر بشه این زندگی رو گذروند .
خوش به حالتون بستنی دوست دارید من نمیدونم چرا ازش زده شدم اما خدایی تابستون فصل میوه های خوش رنگه طبیعتا میوه خوردن در فصل تابستون برام جدی تره چون نوع میوه هاشو دوست دارم.
خوردن آب که فکر کنم تو جدول و برنامه همه مردم باشه از کم آبی خیلی می ترسم.
یه چیزی تو تابستونا انگار برام جدولی شده اینه که اول تابستون خوشحالم اما اواخر تابستون حسابی ازش کلافه میشم فکر کنم به خاطر گرما باشه .

اره برنامه ریزی خیلی خوبه
ولی منم آدم جدول نیستم
اخ اخ عاشق دورهمی هستما
خرید را خیلی دوست دارم ولی این روزها خیلی اوضاع اقتصادیم بی ریخته
چه چیزای خوبی گفتی
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد