روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

عصرنامه

سلام

روزگارتون خوش


امروز صبح ساعت 10 نوبت دندانپزشکی داشتم

صبح در حال خوردن صبحانه بودم که از کلینیک زنگ زدن و گفتن یادتون هست امروز نوبت دارین؟

گفتم بله میدونم ساعت 10 نوبت دارم و به موقع اونجا خواهم بود

خودم را برای یک ربع به ده رسوندم اونجا و نشستم تو نوبت

ساعت حدود ده و ربع صدام زدن

رفتم داخل با پرونده

یه نگاهی به پرونده م انداختن و گفتن : وای شما هم برای ... اومدین... امروز کلا مواد مورد نیاز این کار را نداریم

من :

به خانم دستیار گفتم لطفا با خود آقای دکتر صبحت کنم

ایشون اومدن یه نگاهی به پرونده و عکس ها انداختن و فرمودن ، بله... مواد نیست و بماند برای بعد....

من:  آخه یک ماه پیش به من نوبت دادین و صبح هم تماس گرفتین...

اونا:

و طی یک رای زنی با آقای دکتر و شنیدن نظرشون دیگه فعلا از فکر درست کردن این دوتا دندون اومدم بیرون

باشد که رستگار شوم

خودم را رسوندم دفتر

تلفن قطع.. در نتیجه نت هم نداریم... در نتیجه دستگاه های کارت خوان هم تعطیل...

منم خیلی ریلکس از صبح نشستم به رسم نمودارهای یک مدرسه

حرص خوردن چیزی را درست نمیکنه



پ ن1:  آقای دکتر از صبح تا حالا با من هیچ تماسی نداشتن... به شدت دلخور و کلافه ام

من باهاشون تماس نمیگیرم تا ببینم یاد من خواهند افتاد یا نه.....................


پ ن 2: فکر کنم در بهشت درخت کوکو سبزی داشته باشیم


پ ن 3: فیلم «بلوک 9 خروجی 2 » را دیدم...

نظرات 4 + ارسال نظر
روشن چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت 19:14 http://roshann.blogsky.com

کوکو سبزی ؟؟؟
به نظرم که درخت اکبر جوجه داریم از همه ی شاخه هاش اکبر جوجه اویزونه


چه درختایی... به به
به نظرت دیگه چه درختی هست؟

ز مثل زندگی چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت 20:07

منم کوکو سبزی دوست دارم خیلی
آقای دکتر دلش تنگ میشه برات اما مطمنا یه مقدار مقاومت میکنه چون مرده و حس میکنه باید غرور داشته باشه

عزیزمی که اینهمه خوب آقای دکتر را درک میکنی

روشن چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت 20:09 http://roshann.blogsky.com

درخت کیک شکلاتی یا درخت بستنی یا درخت لواشک فکر کن یه درخت پره انگور یاقوتی های باغ عموم یه رودخونه هم باید باشه رب انار باشه توش یکی هم نوشابه گازدار که من نمیتونم بدون عذاب وجدان بخورمش...
اصلا باید برای هر نفر یه درخت باشه از خوراکی های دوست داشتنی ش
حتی درخت آدم هایی که دلمون میخواست کنارمون بودن ولی به هر دلیلی نیستن ...
ولی فکرش هم جذابه برای آدم شکمویی مثل من..
عه تیلو همین الان بابام برام بستنی خرید داد بهم از بهشت بهم یه چیکه از نعمتش رسید

میشه رودخونه ی من دلستر باشه؟
درخت بستنی ... به به
راست میگی برای هرکسی درخت خودش باشه
نوش جانت... خداوند این باباها را از بهشت برای ما فرستاده ...

رسیدن پنج‌شنبه 31 خرداد 1397 ساعت 11:08

چه بد شد که بعد یه ماه باز کارت انجام نشد . اونا موظف بودن مواد تهیه کنن مگه خبر از نوبت ها و نیازهاشون ندارن؟
میگم آقای دکتر زنگ زد؟

والا جدیدا انگار تنها چیزی که اهمیت نداره وقت و زمان دیگران هست... تازه جالب بود زنگ زدن بهم که حتما برم

بله زدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد