روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

متقلب ها به بهشت نمیروند

سلام

روزتون شاد و پر انرژی


دارم در مصرف آب تا جایی که میشه صرفه جویی میکنم

بهرحال هر یه نفر مسئوله

ظرف بزرگ گذاشتم و آب وضو و مسواک و ... جمع میکنم برای شستشوی زمین و آب دادن به گلها و ...

حمام را هم تا جایی که برام ممکن باشه کم کردم ... دیگه هر روز اول صبح تو حمام نیستم

تازه برای حمام هم تشت و کاسه و وسایلی خریدم که با کمترین مقدار ممکن حمام کنم

باید از بحران بگذریم


اما امروز صبح که بیدار شدم اول یه حمام کوچولو رفتم

بعدم یه صبحانه خوشمزه خوردم

بعد از ماه رمضان تا مدتی صبحانه ها بدجور به دل آدم میچسبه

یه بطری آب یخ زده هم برداشتم و روزم را آغاز کردم

اول رفتم پست و بقیه مدارک داداش جان را پست کردم برای آقای مترجم

بعدش مامان را رسوندم خونه مامانشون برای شیفت امروز

بابا را گذاشتم دفتر

خودم رفتم ماشینم را در آفتابی ترین جای ممکن پارک کردم( اصلا جای پارک نبودددددددد)

رفتم جای عمه دوتا دیگه امتحان دادم

قبول شدم 

تازه با کلی تقلب

بعدشم کلی تقلب رسوندم به دوتا آقا که اونجا گیر کرده بودن

و الان رسیدم دفتر



پ ن 1: وقتی برام مینویسه : وسط جلسه یهو دلم برات پر کشید... کله قند تو دلم آب میشه

پ ن 2: مامان مغزبادوم بیرون رفتنش را من را قدغن کرده و این دلخوشی های روزگارم را خیلی کم کرده

پ ن 3: از اونطرف هم هی مغزبادوم زنگ میزنه و غر میزنه و بهونه میگیره

پ ن 4: به نشانه ها اعتقاد دارین؟ امروز یه نشونه ی خوب دریافت کردم

نظرات 9 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 12:08 http://eshqh.blogsky.com

سلام
افرین به صرفه جویی هات در آب مایه حیات

ولی کار خوبی نکردی تقلب رسوندی
ته کارت رو با نگاه سیستمی به نتیجه ی کارت نیگا کن .... و صورت متقبلا رو باید شطرنجی کرد

دیگه کلن آفرین

سلام به روی ماهتون
ممنون از تشویقتون
واقعا تقلب کار خوبی نیست
اخ اخ
الان شطرنجی میشم

محمد حسن سه‌شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 12:14

دوست عزیز استفادا از تشت و کاسه در حمام حماقت محض لست

پیشینیان ما هم در حمام های عمومی همین خریت را میکردند که کچلی و بیماری های قارچی میگرفتند

خریت خود را تبلیغ نکنید

بهترین کار این است که حمام را کوچک کنید یعنی دور دوش از شیشه استفاده کنید کهدزودتر گرم شود و زود یخ نشود

همچنین استفاده از حوله خشک کن هم بسیار مفید است چون فضا را گرم میکند و از آب برای گرمایش استفاده نمیکیید


اقای محترم محمدحسن خان تشت و کاسه شخصی که میزاریم زیر شیر آب و ازش استفاده میکنیم چیکار داره به کچلی و بیماری قارچی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در ضمن با عرض پوزش بسیار خریت را شما میکنید با این نظر نوشتنتون
بعدم شما تو این گرما حمام را گرم میکنید؟
حمام ما از همان زمانهای پیشین همن شیشه ای و کوچک بود
حوله خشک کن هم داریم ولی توی تابستان اینا اصلا معنی نداره
یه کم قبل از نظر نوشتن دقت بفرمایید بد نیستا

پسر روزگار سه‌شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 13:22 http://think-positive.blog.ir

چه روز خوبی رو شروع کردید

ایشالا همینجور تموم شه

خوبی از خودتونه
انشاله که دیگه تقلبی در کار نباشه

عاطفه سه‌شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 14:08

کاش تیلو مامان منم ذره ای به بقیه فکر میکرد و روزی چندین بار حیاط رو با آب لوله کشی نمیشست...هیچ حرف و نصیحتی هم به گوشش نمیره

میدونی عاطفه جان
بعضی از ماها عمق فاجعه آب را هنوز درک نمیکنیم
وقتی دچار قطعی و کم بود آب بشین مامان خانوم هم متوجه میشن که چه وضع اسفباری هست

لیلی سه‌شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 15:14

سلام گندم همه جانبه نگر من
کاش همه بتونیم به همه تغییرات و دگرگونی های جهان واکنش مناسب و سازگارانه نشون بدیم و احساس مسوولیت کنیم در اون صورت احتمالا کمتر دچار اسیب های زیست محیطی میشدیم

سلام به روی ماهت
میتونیم
میتونیم
فقط باید یه کمی همت کنیم

یعنی من دپرس شدم!!!
یعنی چی که مغز بادوم نباشه اصلا
دلخوشی زندگی نباشه مگه میشه!!
اگه مغز بادوم خواهر زاده من بود
کلی لبخند می آورد رو لبم

خدا براتون حفظش کنه

والا منم دپرس شدم
اون دلیل اصلی بیشتر لبخندای روزانه ی منه
از تلفناش بگیر تا شیطنتها
فعلا که تحریم شدیم و بیرون رفتنی در کار نیست ... باید به خونه و باغچه بسنده کنیم

عزیزدلمی
متشکرم
خدا عزیزای تو را هم شاد و سلامت نگه داره

رهآ سه‌شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 17:04 http://Rahayei.blogsky.com

چرا نری بیرون با مغر بادوم؟ :)

والا خواهر جان فرمودن ...

روشن سه‌شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 20:03 http://Roshann.blogsky.com

به خواهر جان بگو تحریم نکنن شماها رو حیفه به خدا:(((((

مذاکرات هم کردی بابت صلح دوباره؟؟؟

فقط من تحریم شدم
نه مذاکره نمیکنم
بچه ی خودشه نمیتونم که زوری ببرمش بیرون

رینی چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت 12:37 http://reyni.blogsky.com/

من همه جوره توی مصرف آب صرفه جویی می کنم.
حمومم ده دقیقه هم طول نمی کشه
اضافه ی آب توی شیشه ام رو هم نگه می دارم برای گلدونا

من شدیدا به نشونه اعتقاد دارم!!!

خب پس عین همدیگه هستیم

کاش هی نشونه های خوب و امیدوارکننده ببینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد