روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تعزیرات

سلام

ظهرتون پر انرژی



من که کلا بی انرژیم

از صبح دستم به یه کار طراحی و پاور پوینت بنده و هنوزم ادامه داره

فکر کنم به فردا هم بکشه



برای قضیه بی آبی مجبور شدیم دست به دامان پمپ و مخزن آب و غیره بشیم

براتون گفتم قبلا

این وسط آقای فروشنده مقداری گرون فروشی فرمودن و ما هم مطلع شدیم

بهشون اطلاع دادیم که این مبلغ گرون فروشی فرمودین (گرون تر از خودش... یعنی چیزی که خودش میفروخت 470 به ماداده 570... البته این یکی از اقلام بود که مثال زدم) این مبلغ گرون فروشی را برگردون

ایشون هم به روی مبارک نیاوردن

ما هم براشون پیغام دادیم که جناب آقای محترم ... ما بیخیال نمیشم ها... پیگیر میشیم

ایشون بازم به روی مبارک نیاوردن

منم پیگیر شدم و امروز از طریق تعزیرات ثبت شکایت کردم

حقیقتش این هست که خیلی خوشم نمیاد از این قبیل کارها... ولی در این مورد انگار لازم بود

خلاصه که الان حس خوبی ندارم



پ ن 1: یک جایی کار آقای دکتر به شدت گره خورده، دعا بفرمایید

پ ن 2: دلم میخواد برم عیدهای کوچولو برای عید فطر بخرم .. اما اصلا انرژی ندارم و طاقت گرما را هم ندارم

پ ن 3: تصمیم دارم به زودی برای اتاقم خودم پرده بدوزم... نظرتون چی هست... الان پرده تور داره که من کلا ازش خسته شدم

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 22 خرداد 1397 ساعت 16:55

عید زندگی خدا داره از راه میرسد . قدمش مبارک انشالله که بر دوستان مبارک و سرآغاز خوشبختی و سلامتی برایشان باشد و فطر یعنی شکستن و همه گره ها و مشکلات همه دوستان و وابستگان آنان نیز بشکند . در مورد پرده خب پرده دو لایه بزن یک لایه تور جهت زمانی که میخوای اتاقت آفتابگیر باشد و به لایه ضخیمتر جهت وقتایی که میخوای تاریک تر باشد . البته سعی کن پارچه روشن و شاد باشد و حتی زمانی که پرده باز ( پرده پنجره را پوشانده باشد )باشد از دیدن آن شاد باشی البته خودت سلیقه ات بیست بیست بیست است

دیگه دلم پرده تور برای پنجره اتاقم نمیخواد
چند ساله همین پرده تور بوده و ازش خسته شدم
بعدم برای اتاق خودم ترجیم پرده یک لایه هست که به راحتی بتونم به پنجره دسترسی داشته باشم
دولایه و اینا نمیخوام
یه چیز ساده میخوام
تصمیم گرفتم خودم بدوزم و به پرده دوز و نصاب مراجعه نکنم
نمیدونم شدنیه یا نه
در نهایت نمیشه میرم یکی را خبر میکنم دیگه

رسیدن سه‌شنبه 22 خرداد 1397 ساعت 23:17

خوب کردی شکایت کردی یه جاهایی جدیت لازمه . گذشت الکی باعث فساد میشه . با تعویض و دوخت پرده خیلی موافقم اگه حریر بخری خیلی قشنگه .

خودمم حس کردم گذشتن از این قضیه تنها ظلم به خودمون نیست...

اتاق من نورش خیلی زیاده... به نظرت پرده ضخیم تر بخرم یا به همون حریر رضایت بدم؟

رسیدن چهارشنبه 23 خرداد 1397 ساعت 11:56

اگه نورش زیاد و بخوای حریر بزنی میتونی برا زیرش یه آستر همرنگ و ضخیم بذاری . اگرم حریر مد نظرت نیس یه پارچه نخی سبک و خوشکل بخر . میدونم که تنوع پارچه مخصوصا تو اصفهان زیاده پس خودت قشنگ ترین رو انتخاب میکنی

با توجه به اینکه نمیخوام دولایه باشه ، احتمالا همین کارو میکنم
دوست دارم از نظرات و سلایقتون استفاده کنم
وقتی بخرم حتما عکسش را میزارم ببینین

نازلی دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 11:13

تیلو مهربونم عیدت مبارک طاعات و عباداتت قبول
بنظرم همین که مردم مقابل چنین افرادی اعتراض نمیکنن باعث شده روز به روز بدتر بشه اوضاع
کار خیلی خوبی کردی حتما پیگیری کن

عبادات تو هم مقبول درگاه حق
چقدر تو خوبی دختر... کاش نازلی های توی جامعه مون روز به روز زیاد و زیادتر بشن
با دیدگاه و نظریه های درست و کاربردی و قلبی مهربون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد