روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تعطیلات خردادی

چه بارونای خوشگلی میاد گاه و بیگاه

چند دقیقه پیش یه بارون تند و شدید در حد چند دقیقه داشتیم

بهار با این بارونا بهار میشه


هیچ برنامه خاصی برای این روزهای تعطیل که احتمالا میچسبونمش به آخر هفته و همش را تعطیلم ندارم

اما باید کلی انرژی برای خودم ذخیره کنم

چون ماه رمضان انرژیم را به شدت گرفته و اونقدر بی حال و بی رمقم که تقریبا هیچ کاری نمیکنم


یه مقدار پارچه مخصوص آشپزخانه داریم که قصد دارم اینبار دوختن اونا را تست کنم

خیلی خوشم امده از ژشت خیاطی و صدای چرخ خیاطی


شب های قدر همدیگه را فراموش نکنیم...

نظرات 6 + ارسال نظر
روشن یکشنبه 13 خرداد 1397 ساعت 17:29 http://Roshann.blogsky.com

اره واقعا ماه رمضون انرژی ها خیلی خیلی میاد پایین شب قدر دعام کن کمتر از یک ماه دیگه کنکور دارم و مسیر زندگیم عوض میشه تو همین یک ماه

انشاله که بهترین ها در انتظارت باشه

نل یکشنبه 13 خرداد 1397 ساعت 17:58

التماس دعا تیلو جان

عزیزدلمی
محتاجم به دعاهای قشنگ دوستای خوبی مثل شما

هفت مین یکشنبه 13 خرداد 1397 ساعت 21:12

فک کردم نوشتی : بارون میاد بگا مگا :))) گفتم خدایا تیلو و این ادبیات ؟! دوباره خوندم فهمیدم نوشتی گاه و بیگاه :))

رسیدن یکشنبه 13 خرداد 1397 ساعت 23:26

کار خوبی میکنی ، تجربه های جدید خیلی حال آدم رو خوب میکنه .
محتاجیم به دعا .


الهی هر روزت پر از تجربه های لذت بخش باشه

Reyhane R دوشنبه 14 خرداد 1397 ساعت 14:35

سلام.
امان از این بی رمقی و بی حالی.خصوصا بعدظهر ها.
منم کار با چرخ خیاطی رو خیلی دوست دارم ولی عملا خیلی خیلی کم باهاش کار میکنم.خیاطی حوصله و دقت و تمرکز میخواد.

سلام به روی ماهت
آخ آخ ... من که بیحالی به اول صبحم هم منتقل شده
خیلی حس خوب داره کار با این چرخ خیاطی های مامان ها

امیر چهارشنبه 16 خرداد 1397 ساعت 16:05

دیشب در مراسم خواندن دعای جوشن کبیر و بعد هم قرآن به سر داشتن همه دوستان و از جمله شما دوست خوبم را در نظر آوردم و برای یکایک شما بطور جداگانه دعا کردم و از خداوند هم برای حفظ بقا و دوام خانواده خواهرت هم دعا کردم . چه لحظات خوشی است وقتی که قرآن به سر داری و در تاریکی قرائت می کنی بک یا الله بک یا محمد ابن عبدالله و یک یا امیرالمومنین علی ابن ابیطالب و ...
لحظاتی که احساس آرامش داری و از دنیا و مادیات بریدی و وصل میشوی به خدا و ائمه اطهار .... انشالله که همه دوستان در سایه اولیا و ائمه سلامت و تندرست و خوشحال و خوشبخت باشند.

چقدر شما دوست خوبی هستین
واقعا متشکرم از دعاهاتون... از اینکه یادمون بودین
الهی که برکت این دعاها اول تو زندگی خودتون بیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد