روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

ابراز علاقه

گاهی یادمون میره ابراز علاقه های بی هوا و یهویی چه مزه خوبی دارن

و چه اثر بهتری...



چند روزی بود که یهویی و بی هوا و لابلای تمام روزمرگیها به آقای دکتر زنگ نمیزدم

گذاشته بودم که هر وقت فرصت دارن خودشون تماس بگیرن

کلا سرسنگین بودم بدون دلیل...

ظهر وضو گرفتم و آماده شدم برای نماز

همین که جا نماز با پهن کردم گوشیم زنگ خورد

آقای دکتر بودن با صدای خیلی یواش و پچ پچ گونه گفتن: یهو دلم برات تنگ شد... خیلی دوستت دارم

لبخندم اندازه تمام صورتم کش اومد...

منم با صدای خیلی یواش گفتم: منم دوستت دارم

خندید ... اونم قاه قاه ... گفت تو چرا یواش حرف میزنی؟؟؟؟


نظرات 16 + ارسال نظر
لیلی چهارشنبه 9 خرداد 1397 ساعت 17:57

شبهای هجر را گذراندیم و زنده‌ایم
ما را به سخت جانی خود این گمان نبود...

شکیبی_اصفهانی


با این شعر الفتی دیرینه دارم

روشن چهارشنبه 9 خرداد 1397 ساعت 18:16 http://roshann.blogsky.com

آن چنان مهرتوام در دل و جان جای گرفت
که اگر سر برود از دل واز جان نرود...
الهی همیشه بمونید برای هم

متشکرم
ممنون
شما هم برای همه عزیزانتون

مخمور چهارشنبه 9 خرداد 1397 ساعت 19:50 http:// mastoori.blogfa.com

سلام نیلو
تیلو برنامه ماه عسل که در مورد خانم اشکی که در حوزه پیشگیری از بیماریهای آمیزشی و مقاربتی اطلاع رسانی می کند را دیدی ؟
اگر ندیده ای قسمت سیزدهم برنامه ماه عسل دانود کن و حتما ببین . خانم اشکی از دوستان نارنین منه که خودش وقف این کار کرده و من هم نذر کرذم برای نحقق ارزویش با معرفی این برمامه به کسانی که ندیده اند قدم کوچکی در نحقق ارزویش بردارم

سلام به روی ماهت
نه ندیدم ... چشم میبینم...

رسیدن پنج‌شنبه 10 خرداد 1397 ساعت 10:23


حس آشنایی بود .


خوشحالم که حسها را خوب میشناسی و درکشون کردی

نل پنج‌شنبه 10 خرداد 1397 ساعت 12:40


یهوییهاتون بیشتر

الهی آمین

هفت مین پنج‌شنبه 10 خرداد 1397 ساعت 17:50

حالا تو چرا یواش حرف میزدی :))

رافائل جمعه 11 خرداد 1397 ساعت 09:24 http://raphaeletanha.blogsky.com

وای که من میدونم چه لذتی داره! این خوشی های ناگهانی در زندگیت مداوم و مستدام باشه.
نوش جونت.

عزیزمی
چقدر خوشحالم که مزه ی این خوشی ها را چشیدی و باهاشون آشنایی

بانو جمعه 11 خرداد 1397 ساعت 14:33 http://www.sadominrouz.blogfa

سلام ادرس اینستاگرام مگهان رو دارید؟میشه ادرسشو برام بفرستید

سلام به روی ماهت عزیزدلم

اناهیتا جمعه 11 خرداد 1397 ساعت 14:34 http://khaterateman1369.blogsky.com/

وای دقیقا تیلو خیلی میچسبه چه حالی داده

چقدر خوبه که میدونی چقدر حال خوبی داره
کاش همه این حال را بشناسن

انتخاب هایم مرا به اینجا رساند شنبه 12 خرداد 1397 ساعت 00:03

تیلو باید مامان من رو ببینی موقع تلفن حرف زدن
عزیزم همیشه حس خوب داشته باشی و خنده رو لبت باشه

زنده باشن
منم برات آرزوهای خوب خوب دارم

هدی شنبه 12 خرداد 1397 ساعت 12:30


الهی روزهایت سرشار از دوست داشتن های یهویی

الهی زندگی هممون پر از عشق و محبت باشه

لیلی شنبه 12 خرداد 1397 ساعت 14:01

سلام گندم جان حالت خوبه؟

سلام لیلی قصه های عاشقانه
چقدر شرمنده محبت هات باشم؟

هفت مین شنبه 12 خرداد 1397 ساعت 20:02

عامو شنیدم اب ندارید سه روزه چهارمحال بختیاری که کلا رو آبن هم آب ندارن :/
اونوقت رییس جمهور توییت زده از پهنای باند راضی نیستم -_-

آب نداریم که گرما هم بیداد کرده
اخیش... راحت نتونسته حتما توتیت بزنه...

رسیدن شنبه 12 خرداد 1397 ساعت 20:12

پست نگذاشتن ت همیشه نگرانم میکنه . خیر باشه انشاءالله

اخیش
عذرخواهی... من که شرمنده ی محبت هاتونم

خاله ریزه یکشنبه 13 خرداد 1397 ساعت 11:35 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

اوووم به به !! روحم تازه شد از این عاشقانه زیباتون
عاشقانه هاتون مستدام

متشکرم
شما هم همینطور

یه دختر یکشنبه 13 خرداد 1397 ساعت 14:52

سلام، داشتم وبتون رو میخوندم. اول رقتم سراغ پست های اولتون. یعنی 94..
بعد دوباره اومدم 97...
عاشقانه عاتون زیبان. و راسش،بعضی هاشو خیلی خوووب درک میکنم چون این حس رو تجربه کردم خوشبختانه
ولی،... میشه یه سوال بپرسم؟ چون به عنوان مخاطب واقعا کنجکاوم کرد
حس شما دوطرفه ست، هردو هم شاغل هستین، .. و مدت زیادی هم این احساس دوام داره، میتونم بپرسم چطور ازدواج نکردین،؟!

سلام دوست خوبم
خوشحالم از دوستی باهات
ممنون که منو خوندی
جواب سوالت هم این هست که برای ازدواج فقط عشق و شغل کافی نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد