روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

نفس روزه دار

سلام

روزگارتون پر از اجابتهای نزدیک


دیگه امروز کارم به جایی رسیده که همین که دارم نفس میکشم یعنی دارم عبادت میکنم

اینقدر بی حالم....

نظرات 2 + ارسال نظر
الی سه‌شنبه 8 خرداد 1397 ساعت 12:57 http://elhamsculptor.blogsky.com/

نفس بکش عزیزم
واقعا روزها طولانی و سخت هست ادم مسنهلک میشه

اره آدم از پا میفته

لیلی سه‌شنبه 8 خرداد 1397 ساعت 13:10

سلام گندم طلایی در حین بی ابی
یادت باشه که صدمه نزنی ب خودت چون هیچ جای دین گفته نشده روزه ادم رو مریض کنه یا باعث بشه از کار و زندگی بیافته
بنطرم یکی دوروز ب خودت فرصت بده نهایتا زمستون که هم خنکه هم روز کوتاهه قضاشو میگیری

سلام لیلی قصه های عاشقانه
نه مریض شدم و نه از کارهای روزمره افتادم
فقط خیلی بی حالم... خوشم نمیاد بی دلیل روزه بخورم... اما نای حرف زدن و سرو کله زدن هم ندارم
الان روزهای خیلی خیلی خلوت و بیکار دفتر من هست...
ممنونم که به فکرمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد