روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

خواب روزه دار عبادت است

من نمیدونم من اینطوریم یا شماها که روزه میگیرید هم همینطوری میشید

یعنی فقط لازمه دراز بکشم یه گوشه و چشمام را ببندم ... میخوابم عمییییق

ظهرها نمازم را اول وقت میخونم... بعدشم یک جز قرآن

بعدش به خودم میگم اندازه نیم ساعت دراز بکش

ولی وقتی به خودم میام که دوساعتی عمیق خوابیدم


امروز هم همین منوال را طی کردم

نزدیک ساعت سه گوشیم شروع کرد به زنگ زدن

آقای دکتر بودن...

میان خواب و بیدار یه خوش و بشی کردم و گفتم که خیلی خوابم و بعدا تماس میگیرم

و دوباره بیهوش شدم

نزدیکای ساعت سه و نیم داشتم با خودم کلنجار میرفتم که بیدار شو.... پاشو ....

که صدای تلفن بلند شد

اول به روی خودم نیاوردم

بعدش دیدم ول کن نیست گفتم بزار پاشم ببینم کیه

نگاهی به شماره انداختم مغزبادوم بود... هنوز حوصله حرف زدن نداشتم ...

ولی ایشون ول کن نبودن...

و اینگونه هنوزم خوابم میاد




پ ن 1: گلدانهای کوچولویی که آوردن دفتر را یادتون هست؟

ازشون چند تا قلمه گرفتم و گذاشتم داخل آب... ریشه دادنشون حالم را خوب میکنه


پ ن 2: از بس گرمم بود و تشنگی بهم فشار آورده بود ، امروز هی پارچ پارچ یخ باز کردم و آب یخ درست کردم و باهاش دست و صورتم را شستم

اما هنوز دارم از تشنگی میمیرم


پ ن 3: دلم نمیاد به مامانم بگم گرسنه یا تشنه ام ... حس میکنم جدی جدی غصه میخوره

بعدم اینقدر به خودش سخت میگیره توی تهیه غذا که چی باشه و چی نباشه که من کمتر گرسنه و تشنه بشم که دلم نمیاد جلوش هیچی بگم

نظرات 10 + ارسال نظر
لیلی دوشنبه 7 خرداد 1397 ساعت 16:50

گندم حتما امشب تخم شربتی با ابلیموی رقیق بخور
امان از گرمای اصفهان که وقتی برسه میسوزونه
احتمالا بصورت کلی اب بدنت تحلیل رفته
خوبه چند روزی عادت بدادت برسه

هر شب شربت تخم شربتی و عسل و آبلیمو را میخورم
اونم نه یه لیوان که یک پارچ
اما حق با شماست ... احتمالا ذخیره آب بدنم ته کشیده و باید امشب میوه های آبدار بیشتر بخورم
فعلا که خبری نیست و باید همچنان روزه دار باشیم

عالی دوشنبه 7 خرداد 1397 ساعت 17:10

دو سه ساعت که خوبه. من میخوابم و پا میشم خورشسد نصف بیشتر آسمون رو طی کرده. البته بگما شبا طبق سنوات گذشته خواب ندارم

منم اگه مجبور نبودم بیام سرکار حتما همین بودم
بخصوص که واقعا شبها وقت برای خواب درست و حسابی نیست
تا میام بخوابم ساعت یک و دو هست ... دوباره بیدار شم ... دوباره تا بیام بخوام شش صبحه... باز باید هشت بیدار بشم

هفت مین دوشنبه 7 خرداد 1397 ساعت 21:33

تیلو من میذارم ریشه بده ولی خشک میشه ، تو چطوری این کارو میکنی ؟
[حسن یوسف]

والا شاخه های زیادی بلند را قطع کردم با قیچی
گذاشتم داخل آب
یه جایی که خیلی خوب آفتاب گیر باشه و هرچند روز یکبار آبش را عوض کردم
خیلی خیلی خوب ریشه داده

اذر دوشنبه 7 خرداد 1397 ساعت 23:32

من ایستاده خوابم میره :

راست میگی
منم همینطوری میشم گاهی

محسن از دنیای دوست داشتنی سه‌شنبه 8 خرداد 1397 ساعت 01:52

ها آمو واقعن میخونم وبلاگتو کامنتا رو هم بعضن میخونم عجیب نیس که.کامنت نمیزارم فقط.
راه حل تشنه نشدن هم روزه نگرفتنه خیلی ساده هست که :|

ممنون که میخونی عااااامو
چه راه حلی داشته و من خبر نداشتم

نل سه‌شنبه 8 خرداد 1397 ساعت 07:35


ریشه دادن..اخی...تبریک میگم

تیلو منکه روزه نمیگیرم هلاک میشم از تشنگی...شماها که جای خود دارین...هوا خیلی بدحور قاطی پاتیه...
واقعا خیلی سخته..چطوری روزه میگیرین؟من که فکر کنم روزه بگیرم.کامل بیفتم و با سرم باید بهوش بیام


خیلی حس خوب منتقل میشه وقتی میبینی گیاهت ریشه داده

روزه را باید با یه عشق خاص بگیری... وگرنه اصلا تعبیر همینطوریش مسخره س

هدی سه‌شنبه 8 خرداد 1397 ساعت 09:23

سلام خوبی عزیزم

طاعات قبول
من نمیتونم ماه رمضان عمیق بخوابم اونم با شکم گرسنه عمرن

سلام به روی ماهت
تازه دیدی آدم چه خوابهای چرت و پرتی هم میبینه

انتخاب هایم مرا به اینجا رساند سه‌شنبه 8 خرداد 1397 ساعت 09:48

عزیزم قبولت باشه
همه پست ی طرف حس مادرانه آخر پست ی طرف
همین حس های قشنگه که زندگی رو زیبا میکنه
انشالله مادرت همیشه سلامت باشه

متشکرم
طاعات شما هم قبول
خدا همه ی مادرها را در صحت و سلامت نگه داره... خدا بهشون طول عمر بده

رسیدن سه‌شنبه 8 خرداد 1397 ساعت 12:50

من که تمام روزم به کار و رفت و آمد میگذره . همش خسته و بی حوصله م . صبح 8 بیدار میشم و ظهر بعد نماز تا 3 میخوابم اما به زور بیدار میشم چون باید برم کار . شب هم 12 میخوابم . اما تا 12 هم به سختی میکشم. روزه کسلی و خواب آلودگی زیادی داره .
خوش به حال اوناست که از سحر تا 4 ظهر خوابن و میگن روزه ن . اونم زیر کولر... خیلی بشون سخت نمیگذره.
خدا از همه قبول کنه انشاءالله

تو غیر از ثواب روزه داری کلی ثواب دیگه هم میبری
اما باید با بدن خودت مهربون تر باشی و خیلی مراقب خودت باشی
انشاله که قبول باشه

فرشته سه‌شنبه 8 خرداد 1397 ساعت 13:17

این خواب نعمت بزرگیه من هرکار میکنم خوابم نمیگیره بلکه یکم وقت بگذره هی زمان کش میاد شبم فکرخواب موندن سحری نمیزاره
گلها شما رو دوست دارن به خاطر اون خوب ریشه میدن منو دوست ندارن

خوش به حالت که خوابت نمیاد
سحرها هم قصه ی خودشون را دارن

در مورد گلها اینطوری نگو... شاید فصل و جای پرورش گل تاثیر داره
شاید محیط و هوا و ...
تو خیلی خیلی دوست داشتنی تر از منی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد