روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

باز هم دندانپزشکی

سلام

روزتون زیبا


خوب هستین؟

خدا را شکر روزه ی بی سحری دیروز با خیر و خوشی تمام شد

و من در افطار تلافی سحر و افطار را با هم درآوردم


امروز صبح هم دندانپزشکی بودم

همان دندان شش و هفت پایین... تراش خورد و قالب گیری شد و آماده برای روکش

قبلا به دکتر گفتم روزه هستم

گفت مغایرتی ندارد

ولی با آن مته ها ، کلی آب توی حلق من ریخت که مطمئنا یه عالمه از آنها را هم قورت دادم

اما خب... بهر حال من روزه هستم و این عمل سهوی بوده



این عروسی سلطنتی انگلیسی خیلی روی مغزبادوم اثر گذاشته

از دیروز گیر داده به من که تو هم باید عروس بشوی و لباس عروس بپوشی



من هیچ وقت از یولاف (جو دوسر) خام استفاده نکرده بودم

پدرجان برام خریده بودن که به جای صبحانه بخورم

حالا که ماه رمضان است و صبحانه در کار نیست دیشب بعد از افطار دو قاشق غذا خوری آن را با ماست مخلوط کردم و دو قاشق هم مربای توت فرنگی روی آن ریختم و دو ساعت بعد .... واقعا خوشمزه بود

اگه امتحان نکردین ، حتما امتحان کنید

حالا توی سالاد و ... استفاده میکنم بهتون خبر میدم



پ ن 1: میلرزد دلم دستم...

پ ن 2: وقتی روزه ام چرا از این ابنباتهای ترش و شیرین خوشمزه روی میزم دارم؟

پ ن 3:  امروز دندانپزشکی درد نداشت ، اما خیلی خیلی اذیت شدم

پ ن 4: روکش این دو دندان را نصب کند ... تا بعد از ماه رمضان دندانپزشکی نخواهم رفت

نظرات 5 + ارسال نظر
لیلی دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 ساعت 13:15

دیدی گفتم ی ریگی ب کفشته کلککککک
) میلرزد دلت دستت...)


گفتم که تو خوب حسای منو درک میکنی

P دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 ساعت 20:04

1soal beporsam narahat nemishi?
To 1bar ezdevaj kardi?
Age hal nakardy pmamo taid nakon
Akhe chera adam bayad ba 1ki bashe enghad dusesh dashe bashe vali ez nakone
To k hamechit ok had
Akhe chera

هرکسی طرز فکری داره دیگه
به نظر من در این دنیای به این بزرگی به تعداد آدمهای روی زمین طرز فکر و طرز زندگی وجود داره...

فری سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 08:08

سلام قبول باشه
یولاف از کجا تهیه کردین ؟ آماده هست یا پختین
خواصش عالیه سرچ کردم .تا الان من فک میکردم همین جو های معمولی رو جو دو سر میگن .مرسی مرسی بابت یولاف

سلام
متشکرم
طاعات شما هم قبول باشه
توی سوپرها میتونی پیدا کنی ... بسته بندی هست، چیزی که من دیدم بسته بندیهای 200 گرمی... مدل دیگه ش را ندیدم
خواصش عالیه و مزه ش با ماست و عسل ... یا ماست و مربا که من تست کردم بینهایت خوشمزه و دوست داشتنی هست

رسیدن سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 11:58

سلامت باشی همیشه


در کنار شما دوست عزیز

خاله ریزه پنج‌شنبه 3 خرداد 1397 ساعت 10:03 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

آفرین که بدون سحری روزه گرفتی من نمیتونم واقعا بدون سحری فکر کنم میمیرم
خوشبحالت که کار دندوناتو با جدیت دنبال میکنی. من نیاز به دندون پزشکی دارم شدید. و یکی از همین روزا باید برم وقت بگیرم

خیلی سخت بود بدون سحری...
خیلی انرژی گیر هست پروسه دندانپزشکی ولی نمیشه بیخیالش شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد