روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

ساعت 8

سلام

در روزهای آخر اردیبهشت کامتون بهشتی


چشمام را مالیدم و نگاه کردم به ساعت گوشیم

دقیق 8

مگه میشه؟

یعنی چی؟

یعنی سحر خواب موندم

خندیدم با صدای بلند...

دیشب با یه کاسه کوچولو آش افطار کردم و بعد پارچ شربت عسل و دانه شربتی را تا ته خوردم

بعدم دیگه هرکاری کردم هیچی از گلوم پایین نرفت که نرفت

مامان آخر شب با مهربونی های بی حدش داشت برام تدارک سحری خوشمزه میدید

خربزه قاچ زد و توت ها را آماده کرد... گفت همه را میزارم دم دستت

چیزی را فراموش نکنیا

تا سحر حسابی  گرسنه میشی چون افطار هم چیزی نخوردی

و من ساعت 8 صبح بیدار شدم



پ ن 1: واقعا بی انرژی و بی حالم

پ ن 2: دیشب آخر شب آشپزخونه طبقه ی خودم را حسابی تمیز کردم

پ ن 3: یه شوق عجیبی ته دلم موج میزنه

پ ن 4: با خواب موندن و عقب موندن از سحر... الان یک جز قرآن عقب هستم

نظرات 11 + ارسال نظر
شیرین یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 ساعت 11:29 http://khateraha95.blogfa.com

قبول باشه
ما رو هم دعا کن
الان میدونی چرا اینو گفتم اخه خیلی کم ادم پیدا میکنم روزه بگیرن هر کیو میبینم روزس میگم برام دعا کنه
والا

قبول درگاه حق
شما هم منو دعا کن... دعا کردن در حق هم دیگه خیلی خوب و لذت بخشه
اول انرژیش به خود آدم میرسه
انشاله که خداوند به همه سلامتی و شادابی بده...

فرشته یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 ساعت 11:47

نمیدونم با سحری سخته روزه داری یا بی سحری
سحربیدارشدن خیلی سختمه ترجیه میدم بخوابم ولی به خاطر خانواده بیدار میشم ارزوی روزه بی سحری دارم که خوابم قطع نشه ولی با سحری هم شکمم قاروقورمیکنه

روزه داری کار آسانی نیست
همونطوری که هیچ عشق بازی و عشق ورزی آسون نیست
هر عاشقی هزینه های خودش را داره... مشکلات خودش... سختی های خودش

پرنده گولو یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 ساعت 11:47

سلام تیلو تیلو
عباداتت مقبول
همدیگه رو دعا کنیم.
امروز یه روزه ی شیرین میشه برات

سلام به روی ماهت
متشکرم به همچنین
بایدم هم دیگه را دعا کنیم تا انرژی های مثبت این دعاهااول به خودمون و بعد به دوستا و عزیرانمون برسه
همینطوره... روزه یه جور عشق بازیه

رسیدن یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 ساعت 12:15

ای بابا خیلی سخت میشه پس تیله.
پس احتمالا من دیشب به جای تو سحری خوردم اشتباه شده حتما انشاءالله به همه عقب ماندگی ها میرسی عزیزم

نوش جونت
دیدم که خامه و عسل خوردی
نوش جونت
روزی تو بوده... انشاله که روز بینهایت خوبی داشته باشی

خدا قوت بده تیلو جان
ساعتش خیلی طولانیه
انشالله سخت نگذره بی سحری

متشکرم سپیده جان
اره ساعتش خیلی زیاده

پریسا یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 ساعت 12:31 http://roga.blog.ir

سلام عزیزم.
قبول باشه دختر خوب
میشه برای من دعا کنی؟

سلام
انشاله که قبول درگاه حق باشه
بله که میشه
این دعاها دلم را روشن میکنه
انشاله که همیشه سلامت و شاد باشی در کنار عزیرانت و به هرچی که میخوای برسی

راحیل یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 ساعت 12:38

میدونی تیلو جان ،من یکی از آرزوهام اینه شما و آقای دکتر در کنار هم باشین چون به نظرم عشقتون خاص بود ومنم عاشق اینجور عشقی هستم
و امیدوارم بعد ماه رمضون با دادن این خبر سورپرایزمون کنی

سلام راحیل جانکم
ممنونم از آرزوی قشنگت
و برات یه عشق بی نهایت زیبا و رویایی آرزو میکنم
گاهی زیبایی عشق به همین کنار هم بودنهای آرامه نه زیر یک سقف
منم سوپرایز را دوست دارم

لیلی یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 ساعت 12:57

سلام گندم جان طاعاتت قبول
دختر چکار کردی ی کم بیشتر مراقب زنگ ساعتت باش
گندم ی خبرایی هس ولی نمیگی
حس میکنم امید بستی ب ی اتفاق ک ممکنه بیافته

لیلی قصه های عاشقانه سلام
طاعات و عبادات شما هم مقبول درگاه حق
چه خوب که اومدی
تو خیلی خوب حسم میکنی
حسم را درک میکنی
اره یه امیدایی بستم... امیدوارم با لطف حضرت حق به استجابت گره بخورن

لیلی یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 ساعت 16:56

گندم مطمین باش ی لحظه هم ازیاد نمیبرمت دعا میکنم از ته دل که انچه خداوندبهترین میدونه برات اتفاق بیافته

منم برات دعا میکنم
برای بهترینها
برای رسیدن به آرزوهای قشنگت
برای اینکه سلامت باشی در کنار عزیزانت
و عاقبت بخیر بشی

رافائل یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 ساعت 20:24 http://raphaeletanha.blogsky.com

خداقوت عزیزم. نماز و روزه ات قبول حق!

فدات عزیزدلم

الی یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 ساعت 21:58 http://elhamsculptor.blogsky.com

الووووو الان خوبی؟



قبول باشه عزیزی
بدون سحری که واقعا سختتره


فدات
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد