روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

آخرین شبنه اردیبهشتی

سلام

روزگارتون پر ازنور


خوب هستید؟

آخرین جرعه های اردیبهشت را نوش کنید ...

هوا که عالیه

آفتاب مهربانه

و همه چیز در نهایت زیبایی



پنجشنبه را تعطیل کردم

من ماه رمضان را با اعتقادات و درونیات خودم دوست دارم

به روش خودم

شاید معنی کلمه به کلمه و تفسیر قرآن را نمیفهمم، اما از خوندنش آرام میشم و این آرامش را دوست دارم

در طول سال هم همینطوره ، اما توی روزهای رمضان انگار با یک حرص و ولع بیشتری این کلمات را میخونم و حسابی بهم میچسبه

تسبیح قرمز دانه اناری هم کنار دستم میزارم و ذکرهایی که باهاشون مانوسم را بیشتر و بیشتر میخونم

دعا را هم دوست دارم... میشنیم تو سجاده م و در یک آرامش بی نظیر یکی یکی همه را یاد میکنم


عصر پنجشنبه جشن پایان سال مدرسه مغزبادوم بود

منم رفتم... ازش فیلم و عکسای خوشگل گرفتم

کی این فسقل اینهمه بزرگ شد؟


جمعه هم باغچه را تعطیل کردیم و دورهمی را منتقل کردیم توی خونه


یکی دو روزی بود که روزگار عاشقیمون با آقای دکتر مکدر شده بود و هی برای همدیگه ناز میکردیم

بعد از چند ساعت حرف زدن دلخوری ها را برطرف کردیم و در نهایت آقای دکتر پرسید : باز دلتنگی...

و حالا تیلوست و یک دلخوشیه نزدیک...







پ ن 1: دوستای خوبم ، درک اینکه خیلی از ما و اطرافیانمون به خاطر جو حاکم و اتفاقاتی که افتاده و البته به هزارو یک دلیل که اصلا دوست ندارم ازشون حرف بزنم و در تخصصم نیست، نسبت به خیلی از مسائل دینی ، دید مثبتی ندارند، برای من سخت نیست

اما احترام به اعتقادات هم را نباید فراموش کنیم


پ ن 2: به شادی نغمه کش، ای نی، نوای یار می آید...


پ ن 3: مگر رحمتى از جانب پروردگارت [به تو برسد]، زیرا فضل او بر تو همواره بسیار است....

نظرات 4 + ارسال نظر
رسیدن شنبه 29 اردیبهشت 1397 ساعت 12:05

امیدوارم دلت همیشه پر از نور خدا باشه تیله عزیزم .
وای که چقدر این اسم قشنگه تیییییله.
آمین

ای جون
به منم کلی انرژی میدی با این تیله... انگار چشمام پر از رنگ میشه و یهو دلم پر از رنگ و نور و حس خوب میشه

کار به جایی رسیده که حتی گاهی جرات نمی کنی بگی قرآن می خونم
آنقدر که ریا زیاد شده آنقدر که دید ها منفی شده
منم آرامش عجیبی می گیرم از خوندن
البته من فایل صوتی گوش میدم و حسابی تحت تاثیر قرار گرفتم

اره سپیده جان
دیدی... اصلا انگار روزه گرفتن و نماز خوندن و قرآن چیزی عجیبی هست...

mahee شنبه 29 اردیبهشت 1397 ساعت 15:35

کلا یه جوری شده که ادمای روزه دار و نمازخون معذبن!
منم توی دعاهات یاد کن تیلوجان

عزیزدلمی
چشم
منم محتاج دعای خیرتم

خاله ریزه یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 ساعت 09:12 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

سلام مهربانو تیلوی عزیزم :)
طاعات و عباداتت قبول :)
تسبیح دانه اناریم آرزوس :D
التماس دعا داریم فراوان :)

سلام به روی ماهت
به همچنین طاعات و عبادات شما هم قبول
ناقابله پیشکش شما
منم التماس دعا دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد