روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چهارشنبه ای از جنس نور

سلام

روزتون پر از شادی و شور



دیشب سحر بیدار شدم و تنهایی سحری خوردم

نیت کردم

انشاله که ماه رمضان ، مثل همیشه برای هممون ماه برکت و رحمت باشه

به نظرم روزه داری فقط قسمتی از ماه رمضان هست... قسمت عمده ی قضیه چیز دیگه ای هست که امیدوارم درک کنیم و ازش غافل نباشیم



صبح با خواب آلودگی زیاد مغزبادوم را رسوندم مدرسه

سرحال بود و کلی برام شیرین زبونی کرد

فردا هم گویا جشن پایان سال دارن

هرچی اصرار کردم منم ببر گفت به هیچ عنوان مگه تو مامان منی....




تقریبا سه روز هست که دارم تکه تکه فیلم محمدرسول الله را میبینم (تکه های جدا اما پشت سرهم.. یعنی متوقف میکنم و بعد برمیگردم از همینجا دوباره ادامه میدم)

به نظرم با شکوه و زیبا بود

ولی مطمئن هستم اگه رفته بودم سینما ازش لذت نمیبردم

خیلی طولانی بود و حوصله ی زیادی میطلبید که با ریتم کند و آرام فیلم جلو بری

اینکه هر یک ربع و بیست دقیقه ش را جداجدا دیدم خیلی بهم چسبید

تازه هی تکه تکه نگاه کردم و یه چیزهایی را که لازمم بود از نت سرچ کردم و خوندم

احتمالا یکی دوبار دیگه همینطوری تکه تکه این فیلم را خواهم دید

چندجایی از فیلم از شوق قلبم لرزید

یک چیزهایی را فراموش کرده بودم که دوباره یادم اومد

یک جاهایی هم اشک ریختم و قلبم لبریز شد

خلاصه که به نظرم فیلم خوبی بود

الان متوجه شدم که چرا فیلم مریم مقدس به دلم نچسبید..

دلیلش همین ریتم کند و زمان طولانی بود

من مریم مقدس را توی سینما دیدم و از وسط فیلم دیگه کلافه شده بودم

الان که متوجه شدم اینطوری تکه تکه دیدنش خیلی بهم میچسبه احتمالا اون فیلم را هم دوباره خواهم دید



پ ن 1: دوستانی که امروز روزه دار هستید لطفا دردعاهای خیرتون من و عزیزانم را هم یاد کنید

پ ن 2: اگه لایق باشم دعاگوی دوستای خوبم هستم

پ ن 3: توی ماه رمضان کتاب خوندن را کلا متوقف میکنم و ترجیحم خوندن قرآن هست

پ ن 4: عاشق دعای سحر هستم


نظرات 10 + ارسال نظر
mahee چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 11:21

تیلو جان برای منم دعا کن...مستجاب بشن انشالا

دعاگوت هستم عزیزم اگه قابل باشم

رسیدن چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 11:48

انشاءالله قبول باشه خانمی

انشاله
همچنین دعاهای شما

هفت مین چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 13:05

چیزی ندارم بگم

نل چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 13:33

پیش پیش قبول باشه و التماس دعا

رهآ چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 13:51 http://rahayei.blogsky.com

عزیزم قبول باشه.
برای من و همسرم و فسقلی هم دعا کن :)

ممنون عزیزم
منم محتاج دعاهای خیر شما هستم
انشاله بهترینها در انتظارتون باشه

گندم چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 14:02

التماس دعا
فیلم محمد رسول الله را من در دو قسمت دیدم حق با توست باشکوه و زلال

محتاجم به دعا
من خیلی تکه تکه کردم و دیدم و به نظرم خوب بود

هفت مین چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 14:22

البته منظورم این نبود که پستت خوب نیست یا همچین چیزی ، منظورم این بود میخونم فقط کامنتم نمیاد .

من دقیقا متوجه شدم که هیچی نمیگی

الی چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 19:40 http://elhamsculptor.blogsky.com

قبول باشه عزیزم
من عاشق زمان افطارم خیلی زیاد

ممنون عزیزم
طاعات شما هم قبول باشه

قبول باشه تیلو جان
انشالله به خوبی و راحتی بگذره این ماه

ممنون سپیده جان
انشاله

خاله ریزه یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 ساعت 09:14 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

ممنون از یادآوری فیلم محمد رسول الله . یادم نبود که ببینمش. :)
منم سحری رو تنهایی میخورم :/

بله عزیزم حتما ببین
سحری تنهایی هم عالمی داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد