روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تیپ رنگی رنگی

سلام


خانم همسایه ایستاده تو کوچه منتظر تاکسی

یه نگاهی بهش میکنم و با سر و دست با هم سلام و احوال میکنیم

یک تیپ مشکی زده، همه چیز زیبا... آرایش زیبا... مانتوی خوشگل... شال زیبا... کفشای نو و خوشگل

اما همه چیز مشکی...

یه نگاهی به خودم میکنم... من اصلا تیپ مشکی نمیزنم

مگر اینکه خدای نکرده کسی فوت شده باشه

وگرنه اصلا به یاد ندارم در حالت عادی مشکی پوشیده باشم... بخصوص شال مشکی

من حتی کفشام هم مشکی نیست... کیفم هم

الان که دارم اینا را مینویسم، شالم صورتی هست، مانتوم صورتی کم رنگ تر از شالم که جلوی مانتوم طرح دار هست و رنگی رنگی، شلوارم زرشکی، کفشم اسپرت صورتی زرشکی.... کیفم هم صورتی پررنگ...

اصلا از اینکه رنگای تیره برای پوشیدن انتخاب کنم گریزانم...

دیگه تو بهار که کلا دوست دارم چیزای رنگ روشن و خیلی شاد بپوشم



پ ن 1 : به نظر شما ما خانم های ایرانی زیادی از رنگ مشکی توی لباس پوشیدنمون استفاده نمیکنیم؟


پ ن 2: یک خانم جوان خیلی محجبه اومده بود دفترم، از سرتاپا مشکی، ساق دست کلاه حجابش هم کاملا مشکی، یک عینک آفتابی خیلی مشکی ... اصلا یهو دلم یه حالی شد... در حالی که دقیقا کنار همون خانم دوستش کاملا محجبه از این ست های حجاب و آستین گل دار زیر چادرش داشت و کیف و کفشش هم رنگی و در یک هارمونی زیبایی با رنگ حجاب و ساق دستش بود...

به نظر شماها حجاب زیبا و رنگی بهتر از سرتاپا مشکی نیست؟

نظرات 7 + ارسال نظر
رهآ سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت 19:00 http://rahayei.blogsky.com

من که تا همین سال قبل اصلن مانتو یا شومیز مشکی نداشتم! بعد ی جا دعوت میشدم که نیاز بود مشکی بپوشم، عزا میگرفتم! کلن رنگ مشکی حس بدی بهم میده، الانم که مشکی خریدم، در صورت نیاز فقط میپوشم.

منم همینطور
یک شومیز مشکی و دوتا مانتوی خیلی جینگیل پینگیل مشکی خریدم یه دونه هم شال و گذاشتم کنار برای وقتای مورد نیاز... که انشاله که هیچوقت نیاز نشه
اما در کل همش رنگی رنگی هستم

رسیدن سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت 19:53

من مانتو زرشکی سبز آبی سفید و قهوه‌ای و یه دونه مشکی دارم . تقریبا بیشتر تیپم رنگی ست اما از نوع سنگین نه سبک و جیغ. همه رنگها رو دوس دارم . اتفاقا الان دلم یه مانتو آبی روشن زرد و صورتی خیلی میخواد ولی فعلا شرایطم اجازه پوشیدن این رنگها رو نمیده .
رنگها حال آدم های اطراف مون رو هم خوب میکنن وقتی کسی رو میبینم صورتی یا آبی ملایم پوشیده کلی حالم خوب میشه اصلا سبک میشم انگار من پوشیدم. حجاب درست و قشنگ که باشه رنگی بودنش جذاب ترش میکنه

پس شما هم رنگی رنگی هستی...

اتشی برنگ اسمان سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت 20:40

تیلو جونم من خودم اهل تیپ و مد هستم ولی قبول داری با مشکی راحتر ست میشه؟مثلن من مانتو مشکی میپوشم با شال و شلوار رنگی
یا مانتو رنگی با شال و کفش مشکی
کلن هم علاقه خاصی به شال مشکی دارم
رنگی هم دوس دارم و استفاده میکنم ولی ست کردنش خیلی سخته!

اره عزیزم سختی های خودش را داره ... چون با یکی دوتا کفش و کیف و شال کار آدم راه نمیفته ... اما به نظرم به سختیهاش می ارزه

فرشته چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 11:54

منم با مشکی دلم میگیره از وقتی متوجه تفاوت رنگا تو عکسهام شدم سعی میکنم ترکیب کنم رنگی با مشکی جلوه خیلی بهتری داره وکلا رنگی ادمو جوان وسرحال میکنه
روزهات همیشه رنگی باشه تیلوی مهربان

ممنونم
شما هم همینطور فرشته ی مهربان

Nell جمعه 28 اردیبهشت 1397 ساعت 03:36

جالبه من تا میام ایران اولین چیزی که خیلی برام عجیبه این همه رنگ هست تو لباس پوشیدنمون، صورتی زرد قرمز و رنگ های جیغ سر تا پای مردم. اصن اینجا همه چی بژ و خاکستری و مشکی و سورمه ای...

تازه دقت کردی... خونه هامون هم همینطوریه
همه چیز قهوه ای بژ کرمی... والا نمیدونم داریم به کجا میریم

Nell یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 ساعت 00:07

تیلوی عزیز :)))) فکر کنم درست بیان نکردم
منظورم این بود که در پاریس رنگ ها ساده و مات هستن و وقتی من میرم ایران؛ رنگ های جیغ میبینم در پوشش مردمون که برام عجیبن
حالا شاید اشتباه باشه نظر من ولی من فکر میکنم ما ایرانیا اتفاقا خیلی رنگی رنگی هستیم
تو اروپا حداقل تا جایی که من دیدم همه چی خیلی خاکستری و بژ هست نسبت به ایران، که البته من بیشتر میپسندم

والا من داشتم عکس داداش و خانومش را که رفته بودن جشنواره گل هلند نگاه میکردم... ملت همچین رنگی رنگی بودن که با گلها اشتباه میگرفتیشون... شایدم من اشتباه میکنم ... ولی من کلا از حجاب و لباسهای زیادی تیره خوشم نمیاد... قلبم میگیره

خاله ریزه یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 ساعت 09:18 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

تیلوی جون منم معمولا مشکی میپوشم برای محیط کار. بیرون هم همه جوره میپوشم ست مشکی هم دارم و معمولا عاشق شال مشکی هستم.
عجب تیپ دلبرانه ای زدیا

معمولا در محیط های اداری بیشتر همه مجبورن
من اصلا شال مشکی دوست ندارم ولی به نظرم خیلی شیک هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد