روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چه فکر بکری

سلام

عصرتون دلنشین


یک بنر بزرگ طراحی کردم برای اینکه نصف یکی از شیشه های بزرگ جلوی دفتر را بپوشاند

برای اینکه کمی هم جلوی آفتاب گرفته بشه

کلا موقعیت دفتر من جوری هست که کلا زیاد آفتاب مستقیم نداریم

علی رغم اینکه نور خوبی داریم... زیاد آفتاب نداریم...

اما در شش ماه اول سال تا ساعت 11 صبح آفتاب شدید داریم

برای همین یک بنر بزرگ طراحی کردم که بزنیم و آفتاب کمتر به داخل بتابه

البته سایه بان هم داریم... و در واقع نیازی به بنر نبود...

اما گاهی تنبلیم میومد که سایه بانها را باز کنم (دستی هستن و اتوماتیک نیستن)

و این آفتاب شدید را هرچند من دوست دارم اما برای سلامت دستگاهها مفید نیست

خلاصه... یک بنر بزرگ طراحی کردم و رسوندم به یه مرکز بزرگ چاپ بنر که نزدیکمون هست

گفت یک ساعت دیگه تحویل میدن

ساعت 6 و ربع بابا رفتن که بنر را تحویل بگیرن و تعطیل بود....

از روی قبض زنگ زدن بهشون

گفتن ما یک سره از صبح هستیم تا ساعت 6.....

چقدر خوشم اومد

از ساعت 6 میرن دنبال زندگیشون...

فکر کنید بخصوص تو روزهای بلند بهار و تابستان به راحتی میتونن از زندگی لذت ببرن

چقدر خوبه اگه کارمون دست خودمون هست و شدنیه کمی هم خلاقیت به خرج بدیم و برای زندگیمون هم ساعت مشخص قایل بشیم



پ ن 1: دوست عزیزم  لیلا جان که برام آدرس اون مرکز تحویل درب های بطری را پیدا کردی

بینهایت ازت متشکرم

داشتن شماها بهم قوت قلب میده


پ ن 2: هرکسی را به خاطر خودش دوست داشته باشید


پ ن 3: قلمه های گلی که زده بودم خراب شده


پ ن 4: امروزم یه قصه ی خیانت جدید شنیدم

داریم چیکار میکنیم با خودمون و نسل بعد و قبلمون؟


نظرات 4 + ارسال نظر
گلشن یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 ساعت 21:05

دندونت و اون خرگوش کوچولو چطورن؟

سلام دختر گل
ممنون
دندون که برعکس تصورم هیچ اذیتی نداشت
اونم خوب شده ...روی ماه شما را میبوسه

الی یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 ساعت 22:51 http://elhamsculptor.blogsky.com

آره موافقم
عالیه آدم برنامه داشته باشه برا زندگیش و بتونه کنار کارش به لذت زندگیشم برسه

اوهوم
هممون باید یاد بگیریم که زندگی کنیم...

رافائل دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 08:07 http://raphaeletanha.blogsky.com

خیانت همیشه بوده و هست.‌ مثل محبت و وفاداری. نباید بهش پر و بال بدیم. باید سعی کنیم از خودمون دورش کنیم.
به عشق فکر کن و زیبایی های دنیا.

به نظرم باید تا جایی که میتونیم و در توانمون هست ، مراقب اطرافیان و دوستانمون باشیم... گاهی با چند تا جمله راه و مسیر یه نفر عوض میشه
واقعا حرفت درسته باید از خودمون دورش کنیم

لیلا دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 13:19

تیلوی عزیز انجام وطیفه کردم

اینطوری نگو
بهم لطف کردی
محبت بی نهایتت را بهم رسوندی
من شرمنده زحمتت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد