روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

هزار خورشید تابان

این کتاب را یک نفس خوندم

از اون کتابهایی بود که احتمالا یکبار دیگه هم بخونمش

خیلی زیبا بود

حتی به مراتب زیباتر از بادبادک باز

از همون جمله ی اول جذب کتاب شدم

و یک جاهایی واقعا قلبم اونقدر تند زد که حس کردم لابلای شخصیت های داخل کتاب هستم

یک جاهایی از کتاب با توجه به خوندن بادبادک باز انگار برام آشنا بود

یک صحنه هایی را انگار دیده بودم... تا جایی که حتی نشستم و رسما به مغزم فشار آوردم که ببینم واقعا اینو کجا دیدم

و این نشون دهنده قلم فوق العاده قوی ای بود که این جملات را به تصویر میکشید

یک جایی از کتاب واقعا حس کردم که قلبم ایستاد

دو سه جا هم اشکم دراومد

اما دقیقا یک روز و نیم بیشتر خوندنش طول نکشید

فوق العاده زیبا بود




پ ن 1: ترس از جنگ بعد از خوندن این دوتا کتاب تو تک تک سلولهام جا گرفته

نظرات 8 + ارسال نظر
hashem یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 ساعت 09:09 http://daramad-sabet.blogsky.com/

سلام
مطلب قشنگی بود
خوشحال میشم به وبلاگ بنده هم سر بزنید. ممنون

رابعه یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 ساعت 09:36

تیلو جان من بعد از خوندن این کتابا نگرشم نسبت به افاغنه عوض شد.

من خیلی غصه خوردم

لیلا یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 ساعت 10:34

سلام دوست عزیز منم این دو تا کتاب و خوندم و واقعا متاسف شدم برای اینک افغانستان چه چیزهایی رو از دست داده
چه زخم هایی داره
بهتون توصیه می کنم سفرنامه جانستان کاباستان از رضا امیرخانی رو هم بخونید ، خالی از لطف نیست

سلام به روی ماهت
جنگ همیشه تاسف باره
راست میگی خیلی زخمی شده
حتما میزارم توی نوبت کتابهای خواندنیم
همیشه کتابهایی که شماها بهم معرفی میکنید عالی هستند

عاطفه یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 ساعت 10:57

این کتاب از درد زن حرف میزنه

این کتاب خیلی درد تو خودش داشت... درد زنهاش از همه پررنگ تر بود

لیلا یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 ساعت 11:01

اصفهان، خیابان حکیم نظامی ، انتهای خیابان حسین آباد ، بن بست آبان شماره 42 ،پلاک 726
تلفن:09130004350- 03136216288
سلام دوباره
قول داده بودم محل تحویل درهای بطری و براتون پیدا کنم
الوعده وفا

یک دنیا سپاس
واقعا نمیدونم چطوری ازت تشکر کنم
واقعا همیشه شرمنده محبت های دوستای اینجا هستم

رسیدن یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 ساعت 11:36

منم از جنگ خیلی میترسم . ترجیح میدم بمیرم اما جنگ نبینم

انشاله که بلا از خودت و عزیزانت دور باشه عزیزم
جنگ خیلی وحشتناکه
خیلی بی رحمه

mahee یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 ساعت 20:38

خیلی کتابش قشنگه..

نگاه زیبای شماست که همه چیز را زیبا میبینه

صحرا یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 ساعت 21:58

و طبق معمول توصیه می کنم کتاب سوم خالد حسینی رو هم بخونی. ترجمه اش با عنوان "در کوهستان طنین انداخت" موجوده.

از اونجایی که همیشه توصیه های خوب میکنی گذاشتمش توی صف
اونم اول صف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد