روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

غول دندانپزشکی

خب بالاخره یه کارایی انجام شد

امروز ساعت 11 صبح نوبت داشتم

خودم را به زور سرساعت رسوندم اونجا

با اینکه قبلا معاینه شده بودم ، دوباره دکتر برام رادیوگرافی دندون نوشت

بعد مجدد معاینه کرد و بعد دست به کار شد

به نظرم دکتر خوبی بود

با اینکه جوان بود و خیلی کم حرف

دست به کار شد

اولین بار بود که بدون بی حسی داشتم عملیات دندانپزشکی را تحمل میکردم

اولش برام خیلی غیرقابل باور بود... اما یک کمی که گذشت آرومتر شدم و همه چیز برام قابل تحمل تر شد

و در عین ناباوری ، آقای دکتر کار دوتا دندون که کنار هم بودن را همزمان انجام دادن

خیلی به نظرم کار خوبی کرد

رسوندنش به مرحله ای که قرار شد جلسه بعدی برای عملیات مربوط به روکش دندان برم

با همه اضطراب و هولی که کرده بودم ، خیلی بی دردسر جلو رفت

انشاله که بقیه ش هم به همین سادگی باشه

تو راه برگشت چندجا داروخانه رفتم که مسکن بخرم که هیچکدم نشد که بشه

یکجا جای پارک پیدا نکردم... یک جا بسته بود و بعدی اینقدر شلوغ بود که بیخیال شدم

اما الان احساس میکنم اصلا به مسکن نیازی نیست و درد غیرقابل تحملی توی دهانم نیست....




پ ن 1: خود آقای دندانپزشک بهم گفت، دندانپزشکی کلا محیط استرس آور و ترسناکیه ولی واقعا ترس نداره

و این به نظرم حرف درستی بود


پ ن 2: اگه عین من بی نهایت از دندونپزشکی میترسید و بدتون میاد

بازم به این حس بد غلبه کنید و حتما به دندانپزشکی برید

هرچی زودتر به داد دندانها برسیم ... کمتر کارهای ترسناک خواهند داشت

نظرات 4 + ارسال نظر
رسیدن شنبه 22 اردیبهشت 1397 ساعت 15:11

خب خدا را شکر که حریف آقا غوله شدی .

وای آره الحمدلله

ز مثل زندگی شنبه 22 اردیبهشت 1397 ساعت 17:43

من از دندون پرشکی میترسم و بیزارم و اصلا پامو‌نمیذارم مطبشون.

من مدتها همینطوری بودم
اما الان فهمیدم باید بر این ترس غلبه کنیم
و با وجود همه ترس حتماحتما بریم دندانپزشکی

آخیش تموم شد این دندون پزشکی
دکتر استرس نده هیچ ترسی نداره
خداروشکر
انشالله بقیش هم بدون درد و استرس باشه


جدی انگار آرامش دکتر به آدم منتقل میشه

رسیدن شنبه 22 اردیبهشت 1397 ساعت 19:51

نه عزیزم دشمنت شرمنده. کاملا حق دادم بت . اما خوشحال میشم حالا که فهمیدی بم آدرس بدی عزیزم.


چقدر مهربونی تو دختر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد