روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دلتنگی

سلام

روز بخیر


خیلی خیلی بیکارم

مانیتورم خوب نیست وداره چشمام را اذیت میکنه

یه عالمه طراحی دارم که نزدیک به سه ماه براشون وقت دارم ...

اما میخوام اول مانیتور را عوض کنم بعد اونا را شروع کنم که به چشمام فشار نیاد

هیچ اطلاعاتی درباره خرید مانیتور و مارک و جنس و هیچی ندارم...

برای همین فعلا سردرگم هستم


از یک پیچ تو اینستا یاد گرفتم که چطوری میشه ساکولنت ها را تکثیر کرد

و حالا دوتا ساکولنتم بیچاره شدند

یهو به گل های کوچولو و تزئینی علاقمند شدم و کلی از وقتم را در روز با اونا سپری میکنم



پ ن : و حالا چیزهایی که دلم میخواد:

دلم یک جفت کفش ورزشی خوشگل آبی رنگ میخواد

دلم کفش خریدن برای مغزبادوم را میخواد

دلم یک مانتوی بهارانه خوشگل میخواد

دلم یک عالمه بلوزهای نخی رنگارنگ میخواد

دلم یک بطری آب خوشگل برای پیاده روی میخواد

دلم یک دست روکش صندلی خوشرنگ برای ماشین میخواد

دلم یه عالمه کاموا و بافتنی میخواد

دلم یه تغییر دکوراسیون اساسی برای دفتر میخواد

دلم یه عالمه ملافه (ملحفه) نو میخواد

دلم مسافرت های کوچولو کوچولو با آقای دکتر میخواد

دلم رفتن پیش داداش و زن داداش را میخواد

دلم به آشپزخونه کوچولو میخواد که ماله خودم باشه و توش بتونم جادوگری کنم

دلم پختن مربا و عطرش توی خونه را میخواد

دلم یه عالمه هدیه خریدن میخواد

دلم رفتن به کنسرت کنار آقای دکتر را میخواد

دلم یه کافه ی دنج با یه کتاب خوب میخواد

دلم بیرون رفتن و یه عالمه خرید بی دغدغه با للی میخواد

دلم دفترچه ی خوشگل کوچولو میخواد

دلم یکی از این باکس های چوبی  مداد رنگی فابرکاستل را میخواد

دلم قدم زدن های بینهایت میخواد

دلم عطر جدید میخواد

دلم دمنوش های تازه میخواد

دلم یه دستبند و انگشتر تازه میخواد

دلم هوس کرده باز گوشم را سوراخ کنم

دلم جوراب های رنگی رنگی میخواد

دلم یه سایه بون رنگی رنگی گلدار برای باغچه میخواد

دلم یه عالمه گل حسن یوسف میخواد

وقتی دلم اینهمه بهونه داره ... یعنی دلم برای آقای دکتر تنگ شده... اون که بیاد دلم هیچکدوم از اینا را نمیخواد و میفهمم فقط دلم تنگ شده بوده ....



نظرات 9 + ارسال نظر
لیلی سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 10:17

فدای دلتنگیات بشم که خیلی خوب میفهممش

سلام لیلی جون
خدا نکنه عزیزم
الهی همیشه شاداب و سلامت باشی
کاش دلتنگی را نمیفهمیدی... دلتنگی خیلی بده

گلشن سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 11:38

خیلی خیلی بیکاری و اصلا سراغی از من نمیگیری

خیلی خیلی بیکارم و از همه راههای در دسترسم برای سراغ گرفتن ازت استفاده کردم اما کلا جواب ندادی

رافائل سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 12:10 http://raphaeletanha.blogsky.com

چقدر چیزای خوب خوب دلت میخواد. دل منم خیلی هاشو خواست.


اوهوم

هفت مین سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 13:03

صفحه مات بگیر ، مات باشه چشمو اذیت نمیکنه .

کاش برند و مدل و اینا بهم میگفتی

رسیدن سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 13:08

شاید اتفاق آخر سال و عید که بخاطر خرید کفش بود باعث شد که حالا حالاها دلم خرید نخواد . راستی کفش اینترنتی م هم رسید و خیلی خوب بود . ولی اصلا دلم کیف و کفش و هیچ لباسی نمیخواد انگار این حس مرد.
ولی دلم آشپزخانه خودم . یه جعبه مداد رنگی فابرکاستر تعداد بالای جعبه چوبی که آرزومه. سفر تنهایی یا با دوست . کافه و رستوران رفتم رو همیشه دوس دارم . دلم کلی لوازم نقاشی میخواد . دلم یه ماشین برای خودم میخواد . دلم کلی چیزای غیرمادی دیگه میخواد . دلم میخواد باز فرصت خوبی پیش بیاد و با دوستام برم رستوران دیشب .

اخیش... عزیزدلم... گاهی آدم اینطوری دلزده میشه
چقدر چیزای خوب خوب دلمون میخواد
الهی خدا همش را خیلی زود برامون مهیا کنه

گلشن سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 13:57

می دونی که نمی تونم تلفن جواب بدم هزار نفر گوش تیز میکنن ببینن من با کی، چی میگم متاسفانه من فقط میتونم چت کنم ولی به هر حال بدون به یادتم

منم به یادتم

باور کن همه چیزهایی که دلت میخواد خیلی ساده و عالی هستن
دل خوشی ها کوچیک هستن
ولی کاش دلتنگی اصلی از بین بره به زودی
سیستم خوب الان خیلی گرون شده فکر کنم

دلخوشی های کوچیک نمک زندگین
اوهوم... دلتنگی خر عست...
سیستم نمیخوام... فقط مانتیور

نازلی چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 ساعت 09:19 http://www.n-nikan.blogsky.com

چقدر دلت چیزای خوب خوب میخواد هر سطرش که میخوندم ا خودم میگفتم خوب نازلی تو دلت چی میخواد ؟
حالا باید بشینم چیزایی که دلم میخواد بنویسم
ببین سر صبحی چه چالشی ایجاد میکنی

اصلا نوشتنش هم کیف داره
بهش فکر کردن هم کیف داره
بنویس که کلی حالت را خوب میکنه

مخمور چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 ساعت 12:15

ای کاش که دکتر مرضم را بشناسد
یک تو وسط این همه دارو بنویسد


آخ آخ ... ای کاش
اونوقت کدوم داروخونه از این «تو« ها داره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد