روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

بار کج

سلام

روزتون آبی آسمونی


یکی از دوستام عاشق یه آقایی که زن و بچه داره شده

اول که اومد و این قضیه را تعریف کرد ، بدون اینکه قضاوتش کنم خیلی خیلی باهاش حرف زدم

با کمک آقای دکتر ، حرفهایی که میشد این دختر را سر به راه کرد، بهش گفتم

یک ترسیم ترسناک از آینده ای هولناک

یک ترسیم لطیف که بازم آینده اش قشنگ نبود

یک ترسیم از واقعیت جامعه

یک ترسیم از برخورد خانواده

این دوستم دختر خیلی خوب و مهربونیه... اما عاشق شده بود

و بدتر اینکه اون آقا با توجه به شرایطش بازم در پی این رابطه بود

خلاصه که در آن زمان هرکاری که شما فکر کنید از دستم براومد ، انجام دادم تا این دختر سرعقل بیاد

از احساسات کمک گرفتم

از منطق

حتی راههای بیشعوری را هم امتحان کردم... ولی جواب نداد

تقریبا دو سال بعد از این ماجراها، اون زن خبر دار شد

ترسیمی که از قبل جلوی چشمای این دختر به نمایش در آورده بودم، به واقعیت پیوست ...

بازم کمک کردیم که بره با اون خانوم حرف بزنه.. عذرخواهی کنه... بگه غلط زیادی کردم و قضیه را تمام کنه...

خیلی پروسه سخت و مشکلی بود... زمان برد...

و دوست من متحمل هزینه ها و مشکلات زیادی شد...

اما بازم خوشحال بودم که تا اتفاق بدتری نیفتاده سرعقل اومدن

اما بعد از مدتی فهمیدن نخیر... اینا سرعقل بیا نیستن و دارن همون کار را ادامه میدن...

خب منطقی این هست که اینجا باز شروع کردیم به صحبت کردن...

که بابا اگه قضیه در این حد جدی هست و غیرقابل جدایی و نمیشه با منطق حلش کرد،

حق اون زن هست که بهش ماجرا گفته بشه از طرف شوهرش و یه تصمیم عاقلانه گرفته بشه

اما کو گوش شنوا...

و حالا .... باز اون زن خبر دار شده....

و خدا میدونه امروز چه قیامتی بر پا کنه....

نظرات 12 + ارسال نظر
لیلی چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 ساعت 11:04

سلام عزیزم روزت بخیر و شادی

سلام
همه روزگارت به شادی

عاطفه چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 ساعت 11:09

تیلو جان از نظر من ارتباط با آدم متاهل انسانی نیست... توی همه جوامع و فرهنگ ها و ادیان کریه هست اون شخصی هم که این کارو انجام میده.....

البته که درست نیست... خیلی خیلی هم غلطه
والا اسم پست هم مشخصه... بارکج هست و به هیچ منزلی نمیرسه

هفت مین چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 ساعت 11:23

عذر خواهی میکنم ولی دختری که یه بار خودشو بذاره جای زن اون اقا ، میفهمه چقدر دردناکه زندگی یکی دیگه رو دزدیدن .
کافی بود بهش بگی تصور کنه زنشه و اون اقا داره خیانت میکنه بهش .
اگر نفهمه و به کارش ادامه بده رسما حرومزادس .
گوه خوری اضافه کرده عاشق مرد زن دار شده ! لطافت و نمیدونم صحبت و این قرتی بازی ها نداره ! خیلی سریع و محکم و یکباره باید قطع ارتباط میکرد .
کی به تدریج ارتباطش تونسته کم کنه که این بتونه ؟! انگار بچه پنج سالس که عقلش نرسه .
بازم عذرخواهی میکنم مجبور شدم با لطافت بیانم صحبت کنم .

من میفهمم که اعصابت ریخته بهم
ولی ببین من نگفتم کم کم روابطش را کم کنه... من سعی کردم قانعش کنم داره اشتباه میکنه

فرشته چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 ساعت 11:29

از ماست که برماست

دقیقا

دل آرام چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 ساعت 11:56

خدای من. چه فتنه ای درست شده. خدا هیچ وقت آدمو به خودش واگذار نکنه، بعضی وقتا چشم و گوش آدم بسته میشه

خودمون هم به بسته نگه داشتن چشم و گوشمون اصرار داریم گویا
خدا خودش به خیر کنه

رهآ چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 ساعت 12:51 http://Rahayei.blogsky.com

تیلو دوستت باید بدی دست من :| حسابی حالش جا بیارم.
کاش ی لحظه خودش جای اون زن میگذاشت. فقط یک لحظه!

در اینکه دوست من خیلی کار بدی کرده هیچ جای بحثی نیست
اما کاش میتونستم کمکش کنم از این منجلاب در بیاد

رسیدن چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 ساعت 12:51

خدا کسی رو گرفتار این دام نکنه .

چقدر خوب گفتی
الهی آمین

پارمیس چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 ساعت 15:23

اچرا هیچ کس نمی گه که اون اقا مقصره؟؟ اون اقاست که متعهده و خانواده داره
من این ارتباط را تایید نمی کنم ولی به نظرم دوست شما بیشتر از اینکه مقصر ماجرا باشه ، مغفول و گول خورده ماجراست
حالا در بعضی شرایط ادمها هوشیار هستند ولی بعضی ها مثل دوست شما دل می بازن

خب من همینو گفتم
ولی نمیدونم چرا هیچکس متوجه نشد... اقا منم میگم اون آقاست که باید متهد به همسرش و بچه هاش باشه... و در صورتی هم که نمیخواد اون خانم را باید اول تکلیف اون خانم را روشن کنه... اون آقا داره خیانت میکنه

خیلی دقیق منظور منو متوجه شدی
من این رابطه را محکوم میکنم... اما مقصر اصلی اون آقا را میدونم

نل چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 ساعت 17:08

اینقدر که همه چی سست و بی پایه شده.اینها خیلی طبیعیه..

من خانمی میشناسم که توی خونه همیشه با روسری و پیراهت بلند و شلواره..خیلی لطف بکنه.تیشرت شلوار میشه و موهاشو یک تل میزنه سربالا!
میدونه که اقا هم از این مدلها خوشش میاد که دلبری کنه...اما میگه:من همینطوری بزرگ شدم!
خیلی ساله از ازدواجشون میگذره و اقا هم با کسی نیست اما دلبند زندگی هم نیست.همینطور خانم...

اقایی میشناسم که صرفا دنبال پول خانمه و خانمشو جلوی همه ضایع میکنه و.... .

اقایی میشناسم که کلا از زندگی ناامید و فراریه...هیچی بهش لذت نمیده...خانمش هرچی تلاش میکنه.نمیشه که نمیشه...خانمه در پی یک کلمه محبته....

خانمی میشناسم که با پسر جوونی رابطه داره چون بهش توحه میکنه و شوهرش از صبح تا انتهای شب سرکاره..

مطمینا همه امون از این موردها خیلی دیدیم و شنیدیم..اینکه همچین اتفاقی میفته تنها نه به اون اقا نه به اون خانم نه به اون دختر نه به اون پسر...وابسته است..اینقدر خفقان و کوته فکری و ..شده که این اتفاقات میفته...

راست میگی
اطرافمون پر شده از موردهای غلطی که همه مون میدونیم غلطه ولی هست
اما این دلیل نمیشه که نسبت به این چیزها بیخیال بشیم
هرجای دنیا که باشی و هرکسی که باشی ، هر دین و آیین داشته باشی... هرجور سبک زندگی را انتخاب کنی.. خیانت کار زشت و ناپسندیه

خاله ریزه شنبه 8 اردیبهشت 1397 ساعت 16:06 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

منم تو اطرافم همچین شخصی رو دارم خیلی کار چندش و وقیحی هست. خدا هدایتشون کنه

نازلی یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 15:37

چه وضع تاسف باری شده
سعی میکنم قضاوت نکنم اما واقعا چرا یه زن باید اینقدر خودشو بیچاره ببینه که دنبال ته مونده زندگی زن دیگه باشه .
گاهی چشم و گوش و منطق یک زن بسته میشه . اون مرد اگر مرد زندگی بود اول تکلیف خودشو با زندگی قبلش مشخص میکرد

نازلی تو هم عین من فکر میکنی
اون مرد باید اول تکلیف زندگی خودش را مشخص کنه...

واگویه که قبلا وبلاگ داشته جمعه 23 شهریور 1397 ساعت 16:50

دارم پست هات میخونم
از سر بیکاری و نبود هم صحبت
چه کنم
باید حقیقت میگفتم
در مورد این پست
به نظرم خانم اون آقا ببینه تو زندگی متاهلیش کجا کم گذاشته که این مرد دوباره دلش تجربه صمیمیت کرده
اون دختر کجای این ماجرا تقصیر کاره؟
خودتون میگین مجرده
یعنی میتونه و حق انتخاب داره با هرکسی ازدواج کنه
تو بین کامنتها خوندم که همه اون دختر مقصر میدونستن
بله..اون دختر باید عقل به خرج میداده وبیخیال این ارتباط پر دردسر میشده
اون مرد باید مشکلات زندگی متاهلیش حل میکرده
خدا این ماجرا رو ختم به خیر کنه

ممنونم دوست عزیزم که منو میخونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد