روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

حتی وقتی میدونیم

یکی صبح زنگ میزنه روی گوشی بابای للی

که شما یک کمک هزینه سفر به عتبات عالیات برنده شدین

اونم داشته مشخصات میداده

للی از خواب بیدار میشه و سریع به پدرجانش میگه که اینا کلاهبرداری هست

مشخصات ندین و از این حرفا

پدرجان للی هم گوشی را میده به للی و میگه نه ایشون کلاه بردار نیست و ...

خلاصه للی گوشی را میگیره و معلوم نیست آقای کلاه بردار چی در گوش این دختر میگه که سریع کفش و کلاه میکنه و همونطوری گوشی به دست راه میفته به سمت عابر بانک و اتفاق میفته ، اتفاقی که نباید بیفته

بله آقا به طرفه العینی حساب للی خانم را خالی میکنه

به همین سادگی....


وقتی به من زنگ زد اولین چیزی که گفت این بود: من که میدونستم ...چرااااااااااااااااااااااااا


حتی آقای دزد کلاهبردار از شیوه ی جدید و نوینی هم استفاده نکرده بود...

همون زنگ معلوم الحال همیشگی که : شما برنده هزینه سفر به کربلا شدین...

و به تازگی همین بلا دقیقا با همین جملات و همین شکل سر یکی از مشتریهای شرکت للی اینا اومده بود

و للی همین جریان را هفته پیش برای من تعریف کرد...

چی میگن این کلاهبردارا که کلا عقل این آدمها زایل میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟




پ ن 1: خواهش میکنم طمع کار نباشید...

اگه کسی زنگ میزنه و میگه شما چیزی برنده شدین باید بیاد و هدیه را بده به شما

نباید شما کاری انجام بدین


پ ن 2: این مدل هم خیلی رایجه که زنگ میزنن 500 تومان بدین که یک کارت 5 میلیونی برنده شدین

عزیزدلم اگه اینطوریه بهشون بگین 4 و نیم میلیون بدن به جای 5 میلیون و 500 را هم خودشون بردارن...

نه که شما بری پول بریزی به حساب طرف


پ ن 3: تازه حاضر نیست بره شکایت کنه

به زور فرستادمش برای پر کردن فرم شکایت و سایر کارهای لازم



نظرات 4 + ارسال نظر
تفکر مثبت سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1397 ساعت 12:53 http://tafakoremosbat.blogsky.com

خدا لعنتشون کنه

الهی آمین

عاطفه سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1397 ساعت 13:48

الان پلیس چیکار کنه واقعااااا، هزار جور اطلاع رسانی میکنن که اینا کلاهبردارن بازم فریب بخوری خیلیه

خودش خیلی ناراحت بود و میدونست که مقصر خودشه
تا حدی که حتی نمیخواست بره شکایت کنه

دل آرام سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1397 ساعت 16:19

شوخی میکنی. واقعا گول خورده

باور کن خودش هم هنگه که چطور گول خورده

رسیدن چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 ساعت 12:55

اتفاقا یه بار یکی به من زنگ زد و گفت برنده 4 میلیون هزینه سفر به مکه شدید من اولش ذوق کردم گفتم کدوم شبکه گفت شبکه جوان ... تو این حین بود که خواهرم گفت بابا دروغه منم زودی قطع کردم .
چطور تونسته بودن حسابش خالی کنن؟ بیچاره للی.

اتفاقا این هم گفته بود از صدا و سیما تماس میگیرم
نباید باور کنیم
نباید گول بخوریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد