روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روز بعد از باران

سلام

روزگارتون لبریز از سلامت و شادابی


بعد از اون همه بارون ، امروز صبح یک صبح بهاری تمام عیار داره دلبری میکنه

گنجشک های فسقلی هم که روی شاخه ی روبروی دفتر من ، جشن بهار گرفتن و دارن بلند بلند با هم دیگه حرف میزنن


دیروز بعدازظهر وقتی بارون خیلی شدید شد،

به دلیل نصب نامناسب ناودان همسایه... آب مقداری به داخل دفتر من سرازیر شد

تا حدی که با للی که پیشم بود مجبور شدیم مقداری از وسایل و کاغذها و کارتنهای دفترها را جابجا کنیم

امروز صبح که رسیدم کف دفتر را تمیز کردم و پدرهم با آقای همسایه در مورد ناودان صحبت کردن

امیدوارم که ترتیب اثر بدن

چون سابقه ی این آقا نشون داده که میگه چشم ، اما کاری انجام نمیده


دیروز وسطای بارون للی اومد پیشم

یه نفس حرف زدیم و حرف زدیم و یه جایی حس کردم واقعا حالم خوب شده

اونم همین حس را داشت

با هم دیگه میوه خوردیم و بازم گفتیم و خندیدیم

یه چند تایی هم کارت پستال باید درست میکردم که لابلای حرف زدنهامون بهشون رسیدگی کردم





پ ن 1:  للی رفته بود فیلم لاتاری را دیده بود... گفت که غم انگیز بوده

پ ن 2: ما دچار قطعی آب و کم شدن فشار آب هستیم... توی شهر شما هم همینطوریه؟

پ ن 3: یادتونه پیراهن بابا را بردم دادم به آقای فروشنده ... فراموشم شده پیگیری کنم

پ ن 4: باید برم دندانپزشکی... یکی از دندونهام به شدت آسیب دیده


نظرات 5 + ارسال نظر
رابعه سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1397 ساعت 09:33

سلام تیلو جان بله ما هم در مسئله آب دچار مشکلیم خدا بهمون رحم کنه.

کاش نوشته بودی کدوم شهر هستی عزیزدلم

مخمور سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1397 ساعت 10:30

سلام بر تیلو بانوی گل و گلاب
بحران آب جدی است همه باید کمک کنیم . اب اگر نباشد اقتصاد می خوابد . صنایه زیر ساخت تعطیل می شوند تولید متوقف می شود
من هم دیروز را با دوستانم گذراندم . گفتیم و گفتیم و گفتیم و شب هم در خانه اشان ماندم و فیلم دیدیم و غذا خوردیم و باز همه از همه در گفتیم و خندیدیم

سلام دختر گل
خیلی کم پیدا هستین مخمور خانم
همیشه به شادی ... کنار دوستان و عزیزان

رسیدن سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1397 ساعت 12:02

وای بازم مدرسه م دیر شد .
بازم من چندتا پست عقب افتادم . مسئله آب که خیلی بحرانی شده متاسفانه. من سالهای بسیار دورتری رو برای این شرایط تو ذهنم تصور کرده بودم اما انگار زود دیر شده . خدا بخیر کنه .
هوای بهاری نوش جونت عزیزم. خدا قوت

چیزی از دست ندادی دوست جان
میدونم که هنرمندجان سرشون شلوغه
با کمی مدیریت و برنامه ریزی همه چیز درست میشه

عاطفه سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1397 ساعت 13:46

منم از این دورهمی های دوستانه میخوام..... دوستایه من همه سرشون شلوغ زندگیه وقت دورهمی ندارن...

دور همی خاصی در بین نبود
بعد از ناهار بیکار بود، منم دفتر بودم ، اومد دو سه ساعتی پیشم بود و رفت

خواننده خاموش* سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1397 ساعت 16:40

ماهم که بغل دست خودتون هستیم(هم استانی هستیم)اکثرا یا فشارآبمون کمه یا قطع میشه،تازه خدا رو شکر کن دستت به بچه داری بدنیست وگرنه چندبرابر مشکل دارمیشدی،والا من به همین فشارکم هم قانع شدم ،کم بودنش بهتراز نبودنش هست!
خدابهمون رحم کنه و به قول قدیمی ها مون سرچشمه آب رو زیادکنه ان شاءالله.
راستی یه سوال مشکل قطعی آب وافت فشار برای ما ازقبل عید بود،به ما میگفتن آب پشت سد کمه ولی آب شرب رو میفرستادن برای صنایع یزد وهمچنین مردم محترم اونجاهم چقدر صرفه جویی میکردن وباهاش خونه وماشین و... میشستن(فامیل نزدیکمون اونجا ساکنه بهمون گزارش مصرف میداد) وماهم اینجا دربه دربی آبی بودیم،من فکرمیکردم این مشکل رو اصفهانیا هم دارن؛همین طوربوده؟

سلام دوست خوبم
بله ما هم از قبل از عید افت فشار و بی آبی را داریم تجربه میکنیم ولی الان دیگه به اوج رسیده و قطعی کامل داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد