روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

در راستای بهینه سازی مصرف

بهترین کاری که از دستم بر میومد این بود که:

سایه بان های دفتر را که از پارسال شهریور دیگه باز نکرده بودیم ،

باز کردم تا با باران شدیدی که در حال بارش هست شسته بشن و دیگه نیاز به شستشو نداشته باشن

اینجور تیلوی بهینه ای هستم من....





پ ن 1: حالا شانس هم که ندارم، چهارتا قطره بارون اومد و قطع شد...

پ ن 2: هرکی رد میشه یه طوری نگاه میکنه ، میگه آفتاب کجا بوده که اینا سایه بان باز کردن

پ ن 3: سایه بانها را نمیبندیم باشد که باز باران بگیرد

نظرات 5 + ارسال نظر
فرشته دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 ساعت 16:22

افرین عالیه فقط عیبش اینه که این بارونا بیشتر لک میاندازن تا تمیز کنن

این سایه بانها بالا هستن... لک روشون پیدا نیست... بعدم رنگی رنگی هستن... لک پیدا نمیشه ... واقعا بهینه سازی شد

نل دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 ساعت 16:35

شنیدم میگن وضعیت اب اصفهان خیلی وخامت داره....


برای حموم که میدونی من کلا با دوش قرین شدم
کمی بدخلق باشم همه بهم میگن پاشو برو حموم تا خوب بشی
اصن اب میریزه روی سر و بدنم خوب میشم
اما خب هم در این کمبود کم ابی هم در وضعیت ضیق وقت برای بدنم از این* استفاده میکنم و حموم هر روز کردم یک روز درمیون.
خیلی خوب بوده این مدت.راضیم و سریعتر و بهینه تر شده.هم از نظر قیمتی هم از نظر وقت.هم از نظر طراوت.و حتی بعدش گاهی لوسیون کاری هم نمیکنم دیگه.چون خودش روغن ارگان و بادام و ویتامین E داره.
لینکشو برات میزارم یک نگاه بکن

این* لینکشه:
https://www.panberes.ir/Product/DetailsProduct/41181d89-2f69-e711-80ba-c80aa9f13e83#%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84%20%D9%85%D8%B1%D8%B7%D9%88%D8%A8%20%D9%BE%D8%A7%DA%A9%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87%20%D8%A8%D8%AF%D9%86%20%D8%AF%D8%A7%DB%8C%D9%84%DA%A9%D8%B3

اره اوضاع بدیه
منم حالم با حموم خوب میشه
تاحالا استفاده نکردم
ولی احتمالا باید استفاده کنم به زودی

فرشته دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 ساعت 19:12

تیلو داشتم محل کارتو تصور میکردم به نظرم اومد یه اتاق مستطیل شکله درازه وتو اون ته ها پشت میز کارت نشستی وداری کتاب میخونی و همش خوراکی جلو روته و گاهی هم از کشو یه چی برمیداری میخوری بیرون سبز رنگه چند تا درخت اونجاست ودیوار پشت درختها اجر

کاملا تصور غلط بود
دفتر من یک دفتر مربع شکل هست که با پارتیشن قسمت آشپزخانه جدا شده ... میوه ها داخل یخچال و خشک بار داخل کابینت های آشپزخانه هستند
چندتا میز کار بزرگ داخل دفتر داریم... یکی برای کامیپوتر و فکس و ... یکی برای فنربندی و صحافی های کوچک و ...
یکی دیگر هم برات درست کردن کارت پستال
یک سمت دیوار کامل قفسه بندی دارد که لوازم داخلش چیده شده
جلو کاملا شیشه سکوریت هست... روبروم دوتا مجتمع بزرگ... و درختهای کاج
سعی میکنم جز دمنوشها اونم بدون قند و شکر هیچ خوردنی ای روی میز نباشه... قندانهای میناکاری شده روی میز آن طرفی برای خودشون دلبری میکنند
روی یکی از میزهای کوچک کنار دیوار جای سفارشات آماده شده است... که اکثرا کارت پستال های خوشگل آماده شده را به صورت ایستاده میچینم که تا وقت تحویل برام دلبری کنند

لیلی دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 ساعت 20:41

سلام عزیزم نوشته بودم که از اونجایی منو بشناس که من تیلو صدات نمیکنم
و منظورت از شکلات پشمکی همون پشمک شکلاتیه برم بجات بخورن

سلام به روی ماهت
پس میخوای منو چی صدا کنی؟
نخیر... پشمک شکلاتی که خودش خوردنی ای هست بس لذیذ
اما شکلات پشمکی چیز دیگری است... گلی است از گلهای بهشت

بهار شیراز سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1397 ساعت 08:50

اون شیشه سکوریت بزرگ ات دل منو برده...عجب چشم اندازی داره...یکی از آرزوهام اینه که خونه باغ همچین شیشه های بزرگی داشته باشه و جلوش چمن کاری بشه

پدر هم دنبالشه که توی باغچه اتاقی شیشه ای درست کنه که لابلای درخت و گلها باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد