روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

فراموشی بهاری

سلام

روزتون شاد و پرانرژی


صبح با صدای بارون بیدار شدم

اگه قرار نبود مغزبادوم را برسونم ... اصلا از رختخواب بیرون نمیومدم

آب هم که کلا نیست که من صبحا راحت برم حمام

بیشتر روزها مجبورم قید حمام را بزنم

میل صبحانه هم نداشتم... صبحانه را گذاشتم توی کیفم و راه افتادم

و کلا فراموشم شد که قراره مغزبادوم را برسونم ....

وسطای مسیر داشتم با صدای بلند با آهنگ همراهی میکردم و از قطرات بارون لذت میبردم که یهو  یادم اومد ای دل غافل.....

دختر کوچولو را جا گذاشتم... وسط اتوبان

تا دور زدم و برگشتم... کلی شاکی بود که چقدر دیر اومدی

رسوندمش

اومدم دفتر ، در را باز گذاشتم و نفس های عمیق کشیدم و صبحانه خوردم




پ ن 1: وضعیت کار و کاسبی خیلی داغونه

پ ن 2: وضعیت آب هم بدتر از همه... هر روز بی آبی داریم

پ ن 3:شکلات پشمکی دوست دارم

پ ن 4: کتاب جدید را شروع کنم در موردش باهاتون حسابی باهم صحبت میکنیم

پ ن 5: فعلا دارم مشقای دانشگاه بابای مغزبادوم را مینویسم


نظرات 4 + ارسال نظر
پریسا دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 ساعت 11:38

سلام صبح بهاریتون به خیر و شادی
خدا به داد ما بیچاره ها برسه با بی آبی امسال
اگر شکلات پشمکی دوست داری گز پشمکی را امتحان کن عاشقش می شی

سلام به روی ماهت
والا امروز خبرای خیلی ناراحت کننده ای از بی آبی شنیدم
وضعیتی که باورش برامون سخت خواهد بود
تست میکنم حتما

هفت مین دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 ساعت 13:25

عزیز من وضعیت بی آبی ما به خاطر مصارف بالای کشاورزی و درست ابیاری نکردنشونه که متاسفانه هدر دادن ها و مصرف بی اندازه ی آب دارن .
این وضعیت با رعایت کردن در مصارف خانگی جبران نمیشه .
سد زدن جاهای خوب و این کارا هم میتونن انجام بدن منتها هزینه میخواد که نمیکنن .
سد خوب هم داریم منتها یا امکاناتش پوسیده یا خودش پوسیده که باز باعث هدر رفتن اب میشه .
مشکل زیاده که من به همین چند تا بسنده میکنم
خلاصه که میتونن بکنن ولی نمیکنن !

میدونم این قضیه را
و اینکه هیچ کس دلسوزانه در پی درست کردن این ماجرا نیست

لیلی دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 ساعت 16:02

عزیزم کامنت من بهت نرسیدیافرصت نکردی منتشر کنی؟

کدوم کامنت لیلی جان؟
من همه را منتشر کردم

خواننده خاموش* به هفت مین دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 ساعت 18:48

سلام دوست محترم
وضعیت بی آبی ما به دلیل عدم مدیریت درست وکاربردی مسئولان دراین زمنیه وتغافل عمدی اونها هست.
اتفاقا خیلی از همین سدسازی های غیراصولی وبدون کارشناسی وضعیت آب رو درکشورما این قد ربحرانی کرده و خشکسالی روجلو انداخته،متاسفانه عامه ی مردم دراین زمینه اطلاعات صحیح ودرستی ندارند چون منابعی که بهشون اطلاعات میدن صادق وموثق نیستند.
مثلابیشترین آبی که داره هدر میره دربخش صنعت هست نه کشاورزی ومسئولین میتونن دراین زمینه خیلی کارها بکنن ولی نمیکنن،همین چندوقت بسیاری از مناطق کشورمون باران های خیلی خوبی اومد ولی کو مدیریت همش یا تبدیل به سیلاب میشه یا روان آب هایی که هیچ استفاده ی مفیدی ازشون نمیشه وفقط میشه باعث زحمت و دردسرمردم.
حرف دراین زمینه زیاده ولی چه کنیم که .......فقط همین قدر بهتون بگم به این صحبتایی که درزمینه آب بربودن خیلی از مخصولات کشاورزی مثل گندم و... میکنن اصلا توجه نکنین،اینا فقط سرپوش گذاشتن روی بی مسئولیتی ها وعدم مدیریت عمدی شون هست،
متاسفانه آب هم مثل خیلی از چیزهای دیگه توی کشورما به سیاست گره خورده و......
خدا بهمون رحم کنه وعاقبتون رو ختم بخیرکنه بااین وضعیت.

خانم هفت برای شما نوشتن... تشریف بیارین رسیدگی بفرمایید


خدا به همه مون رحم کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد