روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

بعد از عاشقانه ها

سلام

شب تون پرستاره

طبق قولی که دادم اومدم

اومدم بعد از یک قرار عاشقانه

چقدر قلبم امروز تندتند زد

صبح قرتی پرتی کردم و از خونه اومدم بیرون، اول رفتم شیرینی فروشی

کیک کوچولو نداشت

چندبرش کیک کاکائو و یک ژله خوشگل قلبی خریدم

بعدش هم شمع کوچولوی نازنازی

رسیدم دفتر یه کادوی کوچولو بسته بندی کردم

یک کارت پستال عشقولانه هم درست کردم و یک متن عشقولانه داخلش نوشتم

متنش را بعدا براتون مینویسم

درسته که هنوز چند روزی تا تولد مرد اردیبهشتی من مونده بود اما

آقای دکتر کلی خوشحال شدن و خوششون اومد



قرار شد منم از کتابخونه الکترونیک آقای دکتر استفاده کنم و چی بهتر از این....


اونقدر مستم که خواب از چشمام رفته و دلم میخواد میتونستم حتی لحظه ای دوری را تجربه نکنم



نظرات 6 + ارسال نظر
لیلی جمعه 31 فروردین 1397 ساعت 09:21

خوشحالم برات عزیزم دیروز همش دورادور!! نگات کردم و لذت بردم

ممنون لیلی جان
لیلی بودن برای مجنونی که واقعا دوستت داشته باشه شیرینه
پس نگاه گرم و مهربون تو بود که اینهمه انرژی بهم داده بود؟

کیک خوشمزه و شمع به به
انشالله همیشه به خوشی کنار هم باشید
برای پست قبل کامنت داده بودم نرسید؟؟

انشاله شما هم همیشه کنار عزیزات شاد باشی
سپیده من را وادار کن به نوشتن اون جدول جادوییت
رسیده بود... خوندم ولی سرفرصت جواب دادم و تایید کردم
متشکرم

لیلی جمعه 31 فروردین 1397 ساعت 13:48

جمعه ای که فردایش
اردیبهشت میرسد را
باید گذاشت روی سر ..
حلوا حلوایش کرد ..
قربان قد و بالایش رفت ..
و آهسته در گوشش گفت:
جمعه جان،
چشم و دلت روشن
عجب بهارنارنجی زاده ای!

وااااااااااااااااااااااااای

نل جمعه 31 فروردین 1397 ساعت 13:58

تیلووو
فوووق العاده بود
منم پر از حس خوب شدم و قلبم تندتند زد
‌خیلی عالی بود.همیشه به قرار عشقولانه باشین

*صبح قرتز پرتی* یعنی چی؟
شاید قرتی پرتی بوده یا کلمه اصفهونیه؟

اصلا در کلمات نمیگنجید
الان انگار بیشتر حس میکنم چقدر خوب بود و تو کلمات اون پست اصلا نگنجیده
وای اشتباه تایپی ... ببخشید
تقصیر این تبلت بی ادب منه

الی جمعه 31 فروردین 1397 ساعت 16:19 http://elhamsculptor.blogsky.com

زندگیت همیشه سرشار از عاشقانه
اینقدر خوشحال میشم وقتی آقای دکتر میاد پیشت و حالت خوبه که نگوووو

به همچین شما
چقدر خوبین شماها
به من انرژی میدین
متشکرم

رهـآ شنبه 1 اردیبهشت 1397 ساعت 16:44 http://rahayei.blogsky.com

لحظه هاتون قشنگ و پُر از عشق تیلو جانم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد