روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

لحظه ی دیدار نزدیک است...

سلام

روزتون عسل

خوبین دوستای خوبم

من از شماها کلی انرژی میگیرم

یه سری دوستای تازه پیدا کردم که آدرس وبلاگ ندارن و من نمیتونم بهشون سر بزنم...

اما صبح ها به عشق اونا وبلاگم را باز میکنم و سر میزنم

ممنونم از وجود سراسر شور و انرژی تون



صبح به شدت بارون میومد

مغزبادوم را رسوندم مهد

نمیشد برم پیاده روی

اومدم دفتر

سردم بود... منم بخاری را دوباره روشن کردم

الانم کنار بخاری هستم


دیدم این روزها که کار ندارم بهتره وقتم را به کتاب خوندن و فیلم دیدن بگذرونم

دیروز فیلم «طرف دیگر» را دیدم... ترکی بود و به نظرم فیلم خیلی زیبایی بود

امروز هم کتاب «خاک های نرم کوشک » را شروع کردم

موازی با همون کتابی که شبها توی خونه میخونم

بعدا میام براتون تعریف میکنم که چطور بود


نظرات 15 + ارسال نظر
هفت مین سه‌شنبه 28 فروردین 1397 ساعت 11:26 http://7min.blogsky.com

منم از دیروز بخاریمو بغل میکنم


یهو دوباره سرد شد

لیلی سه‌شنبه 28 فروردین 1397 ساعت 11:29

سلام عزیزم خوشحالم که خوبی
خوشحالم که بالاخره اصفهان داره این مدت میباره خیلی نگرانش بودم
خوشحالم که ترو دارم وجودت به ادم ارامش میده اگه بدونی چقدر خیلی بیشتر از خودت خوشت میاد
دلم میخواست راه تماس دیگه ای هم باهم داشتیم اینجا محدوده

سلام دوست خوبم
ممنونم از احوال پرسیت
ممنون از پیگیریت از محبتت از دل مهربونت
منم از داشتنت خوشحالم

لیلی سه‌شنبه 28 فروردین 1397 ساعت 11:30

راستی اگه پنجشنبه میبینیش پیشنهاد میکنم فردا براش اهنگ فردا تو میایی هوشمند عقیلی رو بفرستی

ای جان
متشکرم

لیلا سه‌شنبه 28 فروردین 1397 ساعت 11:34

چقدر عالی ک روزانه نویسی میکنید
روزای بهارتون سرشار از خوبی

متشکرم از تشویق و قوت قلبی که دادین

دل آرام سه‌شنبه 28 فروردین 1397 ساعت 11:58

سلام
این مغز بادوم وروجک رو ببوس.

سلام به روی ماهت
شما که خودت یه وروجک بانمک داری... ببوسش از قول من

عاطفه سه‌شنبه 28 فروردین 1397 ساعت 12:28

حتما در مورد خاک های نرم کوشک بگو دلم میخواد بخونمش

خوبی عزیزم
حال و احوالت بهتره؟
مینویسم حتما

اذر سه‌شنبه 28 فروردین 1397 ساعت 12:58

سلام تیلو جان...خوبی ؟
بارندگیا رو دوست داشتم هر چند هوا خیلی سرد شد ..
چه خوب که پر انرژی هستی ....شاد باشی و پراز ارامش ..

سلام به روی ماهت
من خوبم ... شما چطوری؟
خیلی هوای خوبی شده ... عالی
من از شما دوستای خوبم انرژی میگیرم

رسیدن سه‌شنبه 28 فروردین 1397 ساعت 15:07

احسنت به این همه فعالیت و تلاش. شاد باشی.

کو فعالیت؟
من در سکوت و سکونم فعلا

فرشته سه‌شنبه 28 فروردین 1397 ساعت 15:30

سلام تیلوی مهربان
زمستون برگشت خورده همه جا سرده پس
اون کتاب رو خوندم ولی یادم نمیاد چی بود درباره جنگ هست ولی الزایمرم گرفنه نمیدونم چی بود منتظرم ازش بنویسی

سلام به روی ماهت
اینطوری بهار بهتر خودنمایی میکنه
بابا شماها خوبین
من یه کتاب میخونم بعدی را که بخونم دیگه قبلی را یادم نمیاد

بهار شیراز چهارشنبه 29 فروردین 1397 ساعت 08:52

آخ جووووووووون دیدارررر


باز میلرزد دلم دستم...

لیلی چهارشنبه 29 فروردین 1397 ساعت 09:20

سلامممم
صبح قشنگت بخیر
اماده ای دبگه واسه فردا؟
قول بده بعدش پست بذاری هرچند سختته با تبلت میدونم

سلام به روی ماهت
بخاطر شما هم که شده قول میدم

لیلی چهارشنبه 29 فروردین 1397 ساعت 10:20

ترسم نکشد بی تو به فردا دل من...

آخ آخ که امکانش زیاده

خاله ریزه چهارشنبه 29 فروردین 1397 ساعت 12:22 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

سلام تیلوی مهربون.
این فیلمی که میگی اسم ترکیش oteki teref هستش منم دیدم خیلیییی دوسش داشتم.
پیشنهاد میکنم فیلم شانس دوباره یاهمون ikinci shans رو از همین بازیگر مرد ببینی. عااااالیه

سلام عزیزدلم
متشکرم از پیشنهادت
انگار اسمش شانس دوم بود ... گرفتمش... میبینم
ممنونم ازت

لیلی چهارشنبه 29 فروردین 1397 ساعت 12:45

ترسم نکشد بی تو به فردا دل من

نباید بکشه اگه عاشقی عاشقی باشه... اما چه کنم که هنوز دلم صبوری میکنه

رافائل چهارشنبه 29 فروردین 1397 ساعت 15:43 http://raphaeletanha.blogsky.com

هوا دوباره سرد شده. منم چسبیدم به بخاری.

چقدرم میچسبه این سرما
منم بخاری را روشن کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد